4 sonuçtan 1 ile 4 arası
Ağaç Şeklinde Aç6Beğeni
  • 2 gönderen hebbe
  • 2 gönderen by_yup
  • 1 gönderen ermel
  • 1 gönderen hebbe

Konu: Cydiadaki cleaner programı :)

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 22.12.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus

    Beğeni : 107

    Mesajlar : 526

    Cydiadaki cleaner (RAM temizleme aracı ) programı :)

    Arkadaşlar jailbreaktaki cleaner yani ram temizleme aracını aradım buldum sizin için daha önce bu konu açıldıysa kusuruma bakmayın
    Program adı : cMemory for iOS7
    Link
    https://itunes.apple.com/us/app/cmem...676608274?mt=8

    Resim atıcak yeri bulamadım arkadaşlar kusuruma bakmayın böyle paylaşımları pek yapmam forumlarda falan ilk defa yaptım bu forum çok işime yaradı çünkü karşılıksız bırakmamak lazım
    Konu hebbe tarafından (30.04.14 Saat 17:11 ) değiştirilmiştir.
    cafcuf_1987 ve ermel bunu beğendiler.

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Konu açıklamadı kardeşim daha önce paylaşım için teşekkürler


    Tapatalk ile Sibirya'dan gönderildi.
    ermel ve hebbe bunu beğendiler.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  4. #3
    ermel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 30.08.13

    Cihaz : iPhone 7 PLus

    Beğeni : 4613

    Mesajlar : 3.169

    Alıntı hebbe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar jailbreaktaki cleaner yani ram temizleme aracını aradım buldum sizin için daha önce bu konu açıldıysa kusuruma bakmayın
    Program adı : cMemory for iOS7
    Link
    https://itunes.apple.com/us/app/cmem...676608274?mt=8

    Eline sağlık genç kardeşim
    hebbe bunu beğendi.


    Tek Aşk FENERBAHÇE









    iPhone 7S Plus 10.3.1
    MacBook OS X El Capitan

  5. #4


    Üyelik Tarihi : 22.12.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus

    Beğeni : 107

    Mesajlar : 526

    Rica ederim kardeşlerim i4 kullanıcılarının cok işine yarayabilir çoğu kişi bilmiyo zannedersem
    by_yup bunu beğendi.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin