7 sonuçtan 1 ile 7 arası
Ağaç Şeklinde Aç2Beğeni
  • 1 gönderen by_yup
  • 1 gönderen AtknUludag

Konu: iOS kullanıcıları her an hack'lenebilir

  1. #1
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    iOS kullanıcıları her an hack'lenebilir



    Tercihini Apple iOS'tan yana kullanan akıllı cihaz sahipleri her an hack'lenebilirler. Güvenilir olsun ya da olmasın herhangi bir WiFi noktasından bağlantı yapan kullanıcılar iOS uygulamaları ile virüs dahi kapabiliyor.

    iOS işletim sistemine sahip cihaz sahipleri açık alanlarda internet kullanırken artık çok daha dikkatli olmalılar. Güvenilir olsun ya da olmasın başka WiFi bağlantı protokolleri üzerinden internete bağlanan iOS kullanıcıları, kullanmakta oldukları herhangi bir uygulama üzerinden sistemlerinin hack'lenmesine izin verebilirler.

    Kullanılmakta olan uygulama web cache'lerini topluyor ve isteği saldırgan sunucuya "yönlendirme sayesinde" fark etmeden gönderiyor. Bu sayede kötü niyetli yazılım geliştiricileri herhangi bir lokasyondan siz tekrar bağlantıya geçtiğiniz anda zararlı yazılımları sisteminize yolluyor.

    Benzeri ataklardan kurtulmanın tek çaresi ise şüphelenilen uygulamanın kısa süre içerisinde iOS üzerinden kaldırılması! Kısacası güvenilmeyen hiç bir WiFi noktasını kullanmamak, güvenlikli bağlantılarda ise her an istem dışı işlemlere karşın uyanık olmak gerekiyor.

    yiğido bunu beğendi.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    HushMoney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.05.13

    Beğeni : 1280

    Mesajlar : 2.006

    Birde kapalı işletim sistem hiç olmadı bu androidden bi fark kalmadı maalesef.

  4. #3
    AtknUludag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 3666

    Mesajlar : 7.169

    Bu haber çok saçma. Resimde okuyabildiğim kadarı ile resim dosyaları linkleri var. Günümüzde resim dosyalarına trojan enjekte edilebiliyor ama iOS Zaten kapalı bir sistem yani virüs girse bile izin almadan hiçbir verimize erişemez. Nasıl whatsapp'ı ilk kurduğumuzda rehbere erişmek için izin istiyor buda onun gibi birşey.
    Kişisel mesajla desteğimiz yoktur. Lütfen adminlere mesaj göndermeyiniz. Sorunuz varsa destek bölümlerine konu açınız.


  5. #4
    HushMoney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.05.13

    Beğeni : 1280

    Mesajlar : 2.006

    Alıntı AtknUludag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu haber çok saçma. Resimde okuyabildiğim kadarı ile resim dosyaları linkleri var. Günümüzde resim dosyalarına trojan enjekte edilebiliyor ama iOS Zaten kapalı bir sistem yani virüs girse bile izin almadan hiçbir verimize erişemez. Nasıl whatsapp'ı ilk kurduğumuzda rehbere erişmek için izin istiyor buda onun gibi birşey.
    Zaten eğer ki kolaylıkla girebilirse iOS için piyasada çok büyük dedikodular çıkar zaten millet iOS laf etmek için yer arıyor böyle birşey olursa büyük kıyamet kopar.

  6. #5
    gkii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 01.01.13

    Cihaz : iPhone 4S/FU

    Beğeni : 35

    Mesajlar : 86

    Alıntı AtknUludag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu haber çok saçma. Resimde okuyabildiğim kadarı ile resim dosyaları linkleri var. Günümüzde resim dosyalarına trojan enjekte edilebiliyor ama iOS Zaten kapalı bir sistem yani virüs girse bile izin almadan hiçbir verimize erişemez. Nasıl whatsapp'ı ilk kurduğumuzda rehbere erişmek için izin istiyor buda onun gibi birşey.
    Aynen öyle, sen tutupta programa rehber için izin verirsen program da rehberini kopyalar.

  7. #6
    AtknUludag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 3666

    Mesajlar : 7.169

    Alıntı HushMoney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten eğer ki kolaylıkla girebilirse iOS için piyasada çok büyük dedikodular çıkar zaten millet iOS laf etmek için yer arıyor böyle birşey olursa büyük kıyamet kopar.
    Malesef öyle. Niye iOS için virüs programı AppStore'de bulunmuyor da Android'de Avast virüs programı var ? Hiçbir şekilde iOS'a virüs girmez. (Jailbreak'li cihazlar dışında)

    Alıntı gkii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle, sen tutupta programa rehber için izin verirsen program da rehberini kopyalar.
    Aynen dediğiniz gibi.
    gkii bunu beğendi.
    Kişisel mesajla desteğimiz yoktur. Lütfen adminlere mesaj göndermeyiniz. Sorunuz varsa destek bölümlerine konu açınız.


  8. #7
    HushMoney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.05.13

    Beğeni : 1280

    Mesajlar : 2.006

    Alıntı AtknUludag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Malesef öyle. Niye iOS için virüs programı AppStore'de bulunmuyor da Android'de Avast virüs programı var ? Hiçbir şekilde iOS'a virüs girmez. (Jailbreak'li cihazlar dışında)


    Aynen dediğiniz gibi.
    Jailbreak çıkınca zaten telefon tamamiyle açık kalıyor o zaman giren girsin onun içinde biz zaten tweak kuruyoruz. İyiler her zaman eleştirilir. Boşverelim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin