2 sonuçtan 1 ile 2 arası

Konu: Instagram takipçi / flex2

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 16.10.16

    Cihaz : iPhone 5S

    Beğeni : 13

    Mesajlar : 217

    Instagram takipçi / flex2

    Evet arkadaşlar bayağı bir araştırdım çok basit duruyor Türk instagram takipçi uygulamaları flex2 ile uğraşıp illaki yapan biri vardır ilk olarak bizim forumumuzda paylaşsa güzel hitimiz + faydalı olur ben baya bir baktım basit görünüyor satın almayı engellemişler açabilsek LocalAppStore ile bedava kredi satın alsak fikir olarak basit geliyor yapması zor diyor olabilirsiniz ama cidden Türk takipçi siteleri hem sitelerle hem AppStore hem Play Store ile uğraşıyor büyük şirketler değiller ve ios a uygulama kodlamak baya zor bi iş bence bi olayı olabilir eğer hiç bilmeyen vs. varsa ben jailbreakli olduğumuza bakıyor ve ona göre para bile versek satın almamızı engelliyor gibime geliyor herkes bi şekilde uğraşsa bişeyler yaparız gibime geliyor bilen varsa söylesin lütfen bilen yoksada beraber bu konu ile uğraşacak arkadaşlar varsa yazsın lütfen konu altına.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2


    Üyelik Tarihi : 22.05.13

    Cihaz : iPhone 4/SL

    Beğeni : 13

    Mesajlar : 59

    Kardeşim ben cok uğraştım da dediğin gibi türk uygulamaları bencede güvensiz yani aşabiliriz gibime geliyor ama hani başaramadım ben genelde yabancıların uygulamalarını yapmıştım flex olsun locallapstore ile uygulama satımı olsun ama bunun bencede bi yolu olmalı yani ama işte uğraşmak gerek anlayan eden varsa birliktede bakabiliriz saygılar


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin