Sayfa 20/20 İlkİlk ... 10181920
198 sonuçtan 191 ile 198 arası
Ağaç Şeklinde Aç104Beğeni

Konu: ★ Ücretli Tweak'lara Ücretsiz Sahip Olun ~ Birbirinden Kaliteli Tweaklar | Vip ★

  1. #191
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı sahinlii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vip üye fiyatı nedir


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 Aylık Vip Üyelik 25 TL
    2 Aylık Vip Üyelik 35 TL
    4 Aylık Vip Üyelik 50 TL


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #192
    nevergiveup87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 28.03.15

    Beğeni : 31

    Mesajlar : 114

    Nasıl bi çelişki bu


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #193


    Üyelik Tarihi : 28.01.14

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 39

    Mesajlar : 349

    Pwntunes 1.0.0.5 yok mu?

  5. #194
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı canerci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pwntunes 1.0.0.5 yok mu?
    Pwntunes son sürüm mevcut.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  6. #195


    Üyelik Tarihi : 28.01.14

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 39

    Mesajlar : 349

    Alıntı by_yup Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pwntunes son sürüm mevcut.
    Kusura bakmayın. Son sürüm derken iOS9 uyumlu olanı mı acaba?

  7. #196


    Üyelik Tarihi : 08.07.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 11

    Mesajlar : 26

    tweakler appleyardim hesabima mi yoksa kullandigimiz cihaza mi tanimlaniyor??yani cihazi sifirlasak dahi tekrar kullanma imkanimiz varmi

  8. #197


    Üyelik Tarihi : 27.02.17

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 9

    ★ Ücretli Tweak'lara Ücretsiz Sahip Olun ~ Birbirinden Kaliteli Tweaklar | Vip ★

    Zaten biseye para vermeyelim diye biz yuklemiyormuyuz bu jailbreak i....
    iPhone çıktı çıkalı başka telefon kullanmadım
    Jailbreaksiz de telefonu kulanmadim..
    ama para vererek de tweak satın da almadım... şimdiye kadar da kendimi hiç eksik hissetmedim...
    Malum ülkemizin durumu asgari ücret ortada...
    40 lira fatura 20 lira tweak ücreti... bide iPhone'un var elbet borçla almışsındır..
    Abı boşverin bu isleri...


    Bide içlerinde çok çok gerekli 2 tane tweak var
    İfile e free si var...
    folderenhancer e onun da var...
    arada bi safemoda atsa ne olur...

    Kusura bakmayın dostlar
    Ağır eleştiri ama tweak satın almaya karşıyım..
    hele aylık şekilde...
    eskiden bi arkadaş 3 kullanıcı diyip satış yapıyordu
    Parasını 3 e bölüp satıyordu ..
    2 lira 3 liraya geliyordu
    Bu is artık çok abartı...
    Hakkınızı helal edin
    Konu ademmgunduz tarafından (21.02.18 Saat 18:45 ) değiştirilmiştir.

  9. #198


    Üyelik Tarihi : 01.10.13

    Cihaz : iPhone 3G/FU

    Mesajlar : 12

    Alıntı ademmgunduz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten biseye para vermeyelim diye biz yuklemiyormuyuz bu jailbreak i....
    iPhone çıktı çıkalı başka telefon kullanmadım
    Jailbreaksiz de telefonu kulanmadim..
    ama para vererek de tweak satın da almadım... şimdiye kadar da kendimi hiç eksik hissetmedim...
    Malum ülkemizin durumu asgari ücret ortada...
    40 lira fatura 20 lira tweak ücreti... bide iPhone'un var elbet borçla almışsındır..
    Abı boşverin bu isleri...


    Bide içlerinde çok çok gerekli 2 tane tweak var
    İfile e free si var...
    folderenhancer e onun da var...
    arada bi safemoda atsa ne olur...

    Kusura bakmayın dostlar
    Ağır eleştiri ama tweak satın almaya karşıyım..
    hele aylık şekilde...
    eskiden bi arkadaş 3 kullanıcı diyip satış yapıyordu
    Parasını 3 e bölüp satıyordu ..
    2 lira 3 liraya geliyordu
    Bu is artık çok abartı...
    Hakkınızı helal edin
    Bu baya eski bir konu tarihe bakmamışsınız sanırım. eskiden tweaklara kolay crack gelmiyordu o sebeble . artık hemen hemen çıkan her tweakı reapolardan cracklı olarak ücretsiz bulabilirsiniz. yani para filan vermenize gerek.

Sayfa 20/20 İlkİlk ... 10181920

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin