Sayfa 1/3 123 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: galaxy tab 3 7.0 inch

  1. #1
    akalncaglayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.11.13

    Cihaz : iPhone 6/FU

    Beğeni : 225

    Mesajlar : 815

    galaxy tab 3 7.0 inch

    arkadaşlar bende tab 3 var 7.0 inchlik bunu 4.4 yapmak istiyorum ama kendi güncellemesi yok yani rom yüklemek zorundayım. burası apple forumu biliyorum ama bu forum kadar güzel bi android forumuna rastlamadım. şimdi soruma gelcek olursa romu nasıl yüklicem ve romu nerden bulabilirim? 2 gündür arıyorum ama bulamadım. yardımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı akalncaglayan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bende tab 3 var 7.0 inchlik bunu 4.4 yapmak istiyorum ama kendi güncellemesi yok yani rom yüklemek zorundayım. burası apple forumu biliyorum ama bu forum kadar güzel bi android forumuna rastlamadım. şimdi soruma gelcek olursa romu nasıl yüklicem ve romu nerden bulabilirim? 2 gündür arıyorum ama bulamadım. yardımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler
    @VenomTrK online olunca yardımcı olacaktır kardeşim.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  4. #3
    akalncaglayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.11.13

    Cihaz : iPhone 6/FU

    Beğeni : 225

    Mesajlar : 815

    Alıntı by_yup Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @VenomTrK online olunca yardımcı olacaktır kardeşim.
    Tamamdır yakup abi bekliyorum VenomTrK arkadaşımı


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  5. #4
    yiğido - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 24.03.13

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 3985

    Mesajlar : 2.961

    Kardeş bildiğim kadarıyla yükyemezsin. rom olsa bile 4.4 modifiyeli yine 4.1.2 yüklersin.. bence orjinal kullan.

    iPhone 6 Siyah 64 GB ios 11.2

  6. #5
    akalncaglayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.11.13

    Cihaz : iPhone 6/FU

    Beğeni : 225

    Mesajlar : 815

    Alıntı yiğido Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeş bildiğim kadarıyla yükyemezsin. rom olsa bile 4.4 modifiyeli yine 4.1.2 yüklersin.. bence orjinal kullan.
    Tamam orjinal kullanıyım ama kutuda 8 gb diyo cihazda kullanılabilir 4 diyo o da az geliyo onun tamamını nasıl kullanabilirim ?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  7. #6
    djpeace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 30.01.14

    Cihaz : iPhone SE

    Beğeni : 1899

    Mesajlar : 4.410

    Alıntı akalncaglayan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam orjinal kullanıyım ama kutuda 8 gb diyo cihazda kullanılabilir 4 diyo o da az geliyo onun tamamını nasıl kullanabilirim ?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Arkadaş mesaj kutunu boşalt hele vak ne yazıcam sana

  8. #7
    akalncaglayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.11.13

    Cihaz : iPhone 6/FU

    Beğeni : 225

    Mesajlar : 815

    Alıntı djpeace Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaş mesaj kutunu boşalt hele vak ne yazıcam sana
    Mesaj kutusunu boşalttım bekliyorum mesajı


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  9. #8
    FurkanARDA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 15.04.13

    Cihaz : iPhone 4S

    Beğeni : 2164

    Mesajlar : 3.845

    Rom kurmak pek mantıklı birşey değil çünkü rom kurulduğu zaman bir çok hata oluyor kamera çalışmıyor sensörler çalışmıyor vs. Kurulum biraz cesaret ister oluşabilecek sorunlardan kendiniz sorumlusunuz kurulum bazı romlarda cihaz üzerindne recovery mode ile bazıları pc vasıtasıyla kurulur cihazınıza uygun romu aşağıdaki linkten bulabilirsiniz en büyük geliştirici forumlarından birisidir kendisi.

    Android Forums & Windows Phone Discussion @ xda-developers

    http://www.appleyardim.org/image.phptype=sigpic&userid=2649&dateline=13748750  70



  10. #9
    akalncaglayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.11.13

    Cihaz : iPhone 6/FU

    Beğeni : 225

    Mesajlar : 815

    Alıntı VenomTrK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rom kurmak pek mantıklı birşey değil çünkü rom kurulduğu zaman bir çok hata oluyor kamera çalışmıyor sensörler çalışmıyor vs. Kurulum biraz cesaret ister oluşabilecek sorunlardan kendiniz sorumlusunuz kurulum bazı romlarda cihaz üzerindne recovery mode ile bazıları pc vasıtasıyla kurulur cihazınıza uygun romu aşağıdaki linkten bulabilirsiniz en büyük geliştirici forumlarından birisidir kendisi.

    Android Forums & Windows Phone Discussion @ xda-developers
    Yüklerken nasıl yükleyeceğim bi de beğenmedim diyelim o zaman geri eski fabrika ayarlı haline nasıl getirebilirim ?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  11. #10
    yiğido - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 24.03.13

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 3985

    Mesajlar : 2.961

    Alıntı akalncaglayan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam orjinal kullanıyım ama kutuda 8 gb diyo cihazda kullanılabilir 4 diyo o da az geliyo onun tamamını nasıl kullanabilirim ?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Al class10 16gb hafıza karttı tak kullan

    iPhone 6 Siyah 64 GB ios 11.2

Sayfa 1/3 123 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin