Sayfa 1/2 12 SonSon
12 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: İPSW, Betalarla İligili Hatalar Developer Hesabı Olmadan Apple'a Nasıl İletilir?

  1. #1
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4574

    Mesajlar : 13.996

    Exclamation İPSW, Betalarla İligili Hatalar Developer Hesabı Olmadan Apple'a Nasıl İletilir?

    Apple'nin her yeni yazılımın Finali öncesi Developerlara yönelik Beta çalışmalarını yayınlamasıyla birlikte yazılımda bulunan Hatalar bu geliştiriciler tarafından Apple'ye bildirilmekte ve Apple'de bu hataları gidererek son şeklini vermekte ve yazılımın Finalini Tüm kullanıcılar için yayınlamaktadır.Developer Hesabı olmadan da cihazına Beta yükleyen her kullanıcıda Aşağıda gösterildiği gibi yol izlenerek Apple'ye Beta'lardaki hataları bildirebilirler.Bunun için sadace Apple ID olması lazım yani iTunes ile cihazımıza işlem yaparken kullandığımız Apple Kimliğimiz ile:

    Örnek: 12345566@hotmail.com. Şifre:...............


    https://developer.apple.com/bug-reporting/






    Konu iPoint tarafından (21.08.13 Saat 18:42 ) değiştirilmiştir.
    by_yup ve FreeD0m bunu beğendiler.


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    aLPhone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.04.13

    Beğeni : 2044

    Mesajlar : 2.723

    Site bakıma girmiş abi gün icinde açılacakmış..peki bildireceğimiz hataları fotografla destekleyebiliyor muyuz yoksa sadece metin olarak mı??

  4. #3
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4574

    Mesajlar : 13.996

    Alıntı alperekinci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Site bakıma girmiş abi gün icinde açılacakmış..peki bildireceğimiz hataları fotografla destekleyebiliyor muyuz yoksa sadece metin olarak mı??
    Sevgili Kardeşim Sadece 3.Fotoda olan seçenekleri işaretlemek dışında foto vs yollayamıyoruz..


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

  5. #4
    f.e.a.r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 02.04.13

    Beğeni : 574

    Mesajlar : 769

    Çok güzel bir paylaşım teşekkürler abi eline sağlık.

  6. #5
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4574

    Mesajlar : 13.996

    Alıntı f.e.a.r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok güzel bir paylaşım teşekkürler abi eline sağlık.
    Rica ederim Kardeşim.Sizde sağolun..


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

  7. #6
    memedina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 07.06.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 290

    Mesajlar : 281

    Eline Sağlık Hocam.
    ÖmrBlgr bunu beğendi.

  8. #7
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4574

    Mesajlar : 13.996

    Alıntı memedina Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eline Sağlık Hocam.
    Sizlerde sağolun..


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

  9. #8
    Justice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.02.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus /FU

    Beğeni : 1099

    Mesajlar : 1.158

    Mantıklı ve önemli teşekkürler


    ---((Tapatalk))---

  10. #9


    Üyelik Tarihi : 24.07.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus /FU

    Beğeni : 96

    Mesajlar : 470

    Alıntı ÖmrBlgr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Apple'nin her yeni yazılımın Finali öncesi Developerlara yönelik Beta çalışmalarını yayınlamasıyla birlikte yazılımda bulunan Hatalar bu geliştiriciler tarafından Apple'ye bildirilmekte ve Apple'de bu hataları gidererek son şeklini vermekte ve yazılımın Finalini Tüm kullanıcılar için yayınlamaktadır.Developer Hesabı olmadan da cihazına Beta yükleyen her kullanıcıda Aşağıda gösterildiği gibi yol izlenerek Apple'ye Beta'lardaki hataları bildirebilirler.Bunun için sadace Apple ID olması lazım yani iTunes ile cihazımıza işlem yaparken kullandığımız Apple Kimliğimiz ile:

    Örnek: 12345566@hotmail.com. Şifre:...............


    https://developer.apple.com/bug-reporting/







    öyle bir şey yok hata veriyor

  11. #10
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4574

    Mesajlar : 13.996

    Alıntı mrmali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öyle bir şey yok hata veriyor
    Ne hatası verdigini de yazsaydınız keske.
    ÖmrBlgr bunu beğendi.


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin