Sayfa 1/2 12 SonSon
14 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: restore sonrası hiçbir şey indiremiyorum :(

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 02.02.14

    Cihaz : iPhone 4/SL

    Mesajlar : 7

    Yeni restore sonrası hiçbir şey indiremiyorum :(

    Jailbreakli iphone a restore sonrası cydia'dan hiç bişey indiremiyorum. Çok fazla source yok. eskiden xsellizeden falan indirirdim ama artık indirmiyor Bazen hata veriyo bazende arama yerine yazdığım tweak ismini girdikten sonra install tuşuna basıyorum confirm sayfası çıkıyo yukarda sadece iptal tuşu oluyor nasıl düzeltebilirim ? []

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    FreeD0m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 06.06.13

    Beğeni : 2743

    Mesajlar : 3.876

    Dostum bir resim atarmısın bizlere

  4. #3


    Üyelik Tarihi : 02.02.14

    Cihaz : iPhone 4/SL

    Mesajlar : 7

    -djbnjkw-814png-djbnjkw-815png contunie queuing dedikten sonra manage üstünde Q'd çıkıyo modify dedikten sonra install diyorum confirm yazan yere geri dönüyo :/
    Konu melis tarafından (03.02.14 Saat 00:43 ) değiştirilmiştir.

  5. #4
    FurkanARDA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 15.04.13

    Cihaz : iPhone 4S

    Beğeni : 2165

    Mesajlar : 3.845

    Hard reset atın.

    http://www.appleyardim.org/image.phptype=sigpic&userid=2649&dateline=13748750  70



  6. #5


    Üyelik Tarihi : 02.02.14

    Cihaz : iPhone 4/SL

    Mesajlar : 7

    jailbreak e zarar verir mi? telefonun bidaha açılmama ihtimali olduğunu söylüyolar. başka yapabileceğim bir şey yok mu?

  7. #6
    FurkanARDA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 15.04.13

    Cihaz : iPhone 4S

    Beğeni : 2165

    Mesajlar : 3.845

    Alıntı melis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    jailbreak e zarar verir mi? telefonun bidaha açılmama ihtimali olduğunu söylüyolar. başka yapabileceğim bir şey yok mu?
    Hard reset cihaza hiç bir zarar vermez power ve home tuşuna cihaz kapanana kadar basılı tutun elma logosu geldiğinde tuşları bırakan ve cihazın açılmasını bekleyin açılış normal açılıştan 30-40 sn fazla sürecektir.

    http://www.appleyardim.org/image.phptype=sigpic&userid=2649&dateline=13748750  70



  8. #7


    Üyelik Tarihi : 02.02.14

    Cihaz : iPhone 4/SL

    Mesajlar : 7

    yaptım ama düzelme yok :/

  9. #8
    FurkanARDA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 15.04.13

    Cihaz : iPhone 4S

    Beğeni : 2165

    Mesajlar : 3.845

    İsim:  Adsız.png
Görüntüleme: 343
Büyüklük:  138.6 KB (Kilobyte)

    Buradan "Continue Queuing"e tıklarsanız bu uygulama kuyruğa yüklenmek için eklenir. Bu sayfayı siz normalde Confirm diyerek geçiyorsunuz.

    Bu şekilde uygulamaları kuyrukta biriktirerek toplu olarak yükleyebilirsiniz. Kuyruktaki uygulamaları yüklemek için Manage kısmından Queue'ye tıklayıp Confirm butonuna tıklamanız yeterli.

    Bu arada Cydia'dan çıkarsanız kuyruk silinir.

    http://www.appleyardim.org/image.phptype=sigpic&userid=2649&dateline=13748750  70



  10. #9


    Üyelik Tarihi : 02.02.14

    Cihaz : iPhone 4/SL

    Mesajlar : 7

    Alıntı VenomTrK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İsim:  Adsız.png
Görüntüleme: 343
Büyüklük:  138.6 KB (Kilobyte)

    Buradan "Continue Queuing"e tıklarsanız bu uygulama kuyruğa yüklenmek için eklenir. Bu sayfayı siz normalde Confirm diyerek geçiyorsunuz.

    Bu şekilde uygulamaları kuyrukta biriktirerek toplu olarak yükleyebilirsiniz. Kuyruktaki uygulamaları yüklemek için Manage kısmından Queue'ye tıklayıp Confirm butonuna tıklamanız yeterli.

    Bu arada Cydia'dan çıkarsanız kuyruk silinir.
    queue ye tıkladım ama confirm butonu çıkmadı yine aynı sayfaya döndü. Birde şöyle bir şey var yasak olmayan repolardan indirirken (xsellize,bigboss.. gibi en bilindik repolar yasaklanmış sanırım eklerken uyarı veriyo) hiç sorun olmuyo direk indiriyo ama orda benim istediğim hiçbir program yok. Bunlardan indirmeye kalktığımda bu şekilde oluyor.

  11. #10
    FreeD0m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 06.06.13

    Beğeni : 2743

    Mesajlar : 3.876

    Alıntı melis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    queue ye tıkladım ama confirm butonu çıkmadı yine aynı sayfaya döndü. Birde şöyle bir şey var yasak olmayan repolardan indirirken (xsellize,bigboss.. gibi en bilindik repolar yasaklanmış sanırım eklerken uyarı veriyo) hiç sorun olmuyo direk indiriyo ama orda benim istediğim hiçbir program yok. Bunlardan indirmeye kalktığımda bu şekilde oluyor.
    Zotdd ve ultrasnow666 repolarını silermisin öyle dene birde

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin