9 sonuçtan 1 ile 9 arası
Ağaç Şeklinde Aç1Beğeni
  • 1 gönderen aLPhone

Konu: Jb var ama yapamıyorum

  1. #1
    qorkem5ll - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 15.12.13

    Cihaz : iPhone 5/SL

    Beğeni : 6

    Mesajlar : 278

    Jb var ama yapamıyorum

    merhaba kolay gelsin önçelikle jb var ama teme yapamıyorum telefona hep bozuk cıkıyo cydia bakın demişlerdi orda hepsi var demişlerdi ama baka baka her adımı yaptım ama hiç biri olmuyo yardım edermsiniz ayriyeten başka bişeymi yapılıyo

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    aLPhone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.04.13

    Beğeni : 2044

    Mesajlar : 2.723

    Alıntı qorkem5ll Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba kolay gelsin önçelikle jb var ama teme yapamıyorum telefona hep bozuk cıkıyo cydia bakın demişlerdi orda hepsi var demişlerdi ama baka baka her adımı yaptım ama hiç biri olmuyo yardım edermsiniz ayriyeten başka bişeymi yapılıyo
    Temayı indirdikten sonra winterboard icinden indirdiğin temayı seçmen ve respring yapman gerekiyor..


    iPhone 5  7.1B3 JB
    iPad Mini  7.0.4 JB
    by_yup bunu beğendi.

  4. #3
    qorkem5ll - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 15.12.13

    Cihaz : iPhone 5/SL

    Beğeni : 6

    Mesajlar : 278

    yaptım ama olmuyor ki forumda acılan konuyla benim olduğu temanın alakası olmuyor

  5. #4
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4575

    Mesajlar : 13.996

    Her tema farklıdır. Temalar bölümümüzde resimleriyle temalarınızı görebilirsiniz.






    iPhone 8S ile Uzaydan Gönderildi..


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

  6. #5
    qorkem5ll - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 15.12.13

    Cihaz : iPhone 5/SL

    Beğeni : 6

    Mesajlar : 278

    aslında ben onların hepsini görüyorum ben temayı yaptığımda forumda gösterilen görsellerle alakası yok bazısı oluyo bazısı olmuyo winterboard seçiyorum temalarmı hatalı anlıymadım ama cydia bölümden tema indirip atmıştım mesala bir örnek vereyim http://www.appleyardim.org/iphone-te...k-bu-tema.html bu temayı attım ama olmadı orda yazıyo yaptığımda tel kendine restora atığında hiç alakası yok

  7. #6
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4575

    Mesajlar : 13.996

    O temada sadece winterboard degil groovy lock ve iwidgets eklentileri var. Ayrıca ikon yerleşimleri icin gridlock 2.0 kullanmanız gerek.






    iPhone 8S ile Uzaydan Gönderildi..


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

  8. #7
    qorkem5ll - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 15.12.13

    Cihaz : iPhone 5/SL

    Beğeni : 6

    Mesajlar : 278

    bu temaların tamamen kullanılması için kaçtane repo ekleyip yüklicem

  9. #8
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4575

    Mesajlar : 13.996

    Alıntı qorkem5ll Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu temaların tamamen kullanılması için kaçtane repo ekleyip yüklicem
    Belirttiğim repoyu yüklemeniz yeterli o reponun icinden groovylock ve iwidgets adlı tweakleri yükleyip bu tweaklerin kendi ayarlarından temayalım ilgili secimler yapmanız gerekmektedir.






    iPhone 8S ile Uzaydan Gönderildi..


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

  10. #9
    qorkem5ll - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 15.12.13

    Cihaz : iPhone 5/SL

    Beğeni : 6

    Mesajlar : 278

    teşekkür ederim denicem şimdi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin