Sayfa 1/2 12 SonSon
11 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Baska iPhonenin shsh kaydi ile sürüm düşürme iOS 7

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 30.05.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 36

    Mesajlar : 305

    Hmm Baska iPhonenin shsh kaydi ile sürüm düşürme iOS 7

    merhaba arkadaslar.Sorum temel olarak shudur : iki iphone 4 um var biri kirik ve kirik olanin shsh kaydi bilgisayarda kayitli.Onun shsh kaydi ile chalisan iphone 4 umun surumunu ios 7 den ios 6 ya dusure bilirimmi?mumkunmudur hocam?

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    radikal001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 10.09.13

    Beğeni : 75

    Mesajlar : 359

    Shsh kaydı her cihazın kendisine özeldir. O yüzden o işlemi yapabilmeniz mümkün değil


    İphone 5s Space Gray 16gb
    by_yup ve doctor90 bunu beğendiler.
    iPhone 5s fu 16gb Space Gray iOs 9.2

  4. #3


    Üyelik Tarihi : 30.05.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 36

    Mesajlar : 305

    Alıntı radikal001 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Shsh kaydı her cihazın kendisine özeldir. O yüzden o işlemi yapabilmeniz mümkün değil


    İphone 5s Space Gray 16gb
    yani diger telefon calistirilmasa bile shsh kaydi ise yaramaz?

  5. #4
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı doctor90 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani diger telefon calistirilmasa bile shsh kaydi ise yaramaz?
    Yaramaz kardeşim.


    Tapatalk ile Sibirya'dan gönderildi.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  6. #5


    Üyelik Tarihi : 30.05.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 36

    Mesajlar : 305

    eyvallah usta

  7. #6
    cosbilisimtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 09.09.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 356

    Mesajlar : 1.344

    Bu işlem şuanda geçerli sadece iphone 4 ler için fakat sürüm düşürme yapıldıktan sonra telde kilitlenme sorunu oluyor bu sorun aşıldıktan sonra düşürebilirsiniz.
    by_yup bunu beğendi.

    İyi Forumlar
    - iPhone 6 Plus 64 GB Space Gray - iPhone 7 Plus 32 GB Mat Black



  8. #7
    Menegerter12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.09.13

    Cihaz : iPad 4

    Beğeni : 55

    Mesajlar : 356

    Alıntı doctor90 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaslar.Sorum temel olarak shudur : iki iphone 4 um var biri kirik ve kirik olanin shsh kaydi bilgisayarda kayitli.Onun shsh kaydi ile chalisan iphone 4 umun surumunu ios 7 den ios 6 ya dusure bilirimmi?mumkunmudur hocam?
    Az önce bir konuda gördüm shsh kaydı olmadan ios 6 ya düşürme diye istersen bi bak


    iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  9. #8
    godebey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.06.13

    Cihaz : iPhone 5S

    Beğeni : 173

    Mesajlar : 506

    hocam ben denedim olmadı jailbreak işlemi sırasında dfuda kalıyor ama yapan arkadaşlar var biraz daha bekleyin derim

  10. #9
    gxkhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 03.11.13

    Cihaz : iPhone 4/FU

    Beğeni : 13

    Mesajlar : 375

    Kardeş boşuna uğraşma bende denedim fakat olmadı. Yoksa onu bende hayal ettim. Fakat halk arasında bir deyim var. Hayalle yaşayanı zevkine S......ler diye hayal kırıklığına uğrarsın


    Sibirya'dan gönderildi !

  11. #10
    gxkhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 03.11.13

    Cihaz : iPhone 4/FU

    Beğeni : 13

    Mesajlar : 375

    Alıntı godebey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam ben denedim olmadı jailbreak işlemi sırasında dfuda kalıyor ama yapan arkadaşlar var biraz daha bekleyin derim
    Redsnow ile just boot yap açılır büyük bir ihtimal fakat kapanınca vayeda sarjı biterse tekrar justboot yapmsk zorunda kalıyorsun bazılarında ise bataryayı çıkarıp 1 saat bekleyip öyle just boot yapılıyor.


    Sibirya'dan gönderildi !

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin