3 sonuçtan 1 ile 3 arası

Konu: TOUCH ID sorunu hakkında :(

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 26.02.14

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Mesajlar : 1

    TOUCH ID sorunu hakkında :(

    Selam arkadaşlar, telefonum (5S) birkaç ay önce düşmüştü. Birşeyi yoktu 1 ay kadar kullandım sonra bir sabah dokunmatik çalışmaz oldu birden özel servise götürdüm dokunmatik ekranı değiştirmeyi denediler çalışmadı, sorun ekranda değil board üzerinde ki dokunmatik işlemcisi/chipinde dediler onu değiştirdiler çalıştı fakat bu arada home buttonun filmini kırmışlar onu değiştircez dediler home buttonu da hallettiler çalıştı. Buraya kadar tamam fakat...home buttona müdaheleden sonra maalesef touch ID parmak izi ekleme ekranına geldiğimde yarım saniye kadar bekleyip hemen BAŞARISIZ diye hata verir oldu, parmak izimi okutmama-koymama imkan vermiyor yanlış anlaşılmasın kendisi direk başarısız diyor sanki bi yanıt alamıyor, yada bi kısa devre var gibi umarım anlatabilmişimdir. Çok araştırdım şunu dediler "buttonun altında parmak izini okuyan sensör kamera gibi bişey var o arızalanmıştır onu değiştirin bu hatanın sebebi o..." dediler onu da denedik olmadı, burdaki servis "abi senin board üzerinde bi sorun var heralde bi bakalım" dediler boarda da bişi çıkmadı. Son olarak ben kendim yabancı forumları gezerken şu bilgiye ulaştım "iphone 5S de apple her telefon için A7 işlemcisi içerisinde saklanan BENZERSİZ KİMLİK data bilgisi saklama teknolojisine geçmiştir, diyelimki home buttonunuz arızalandı değiştirdiniz yada flat-film kabloyu değiştirdiniz, home tuşunuz çalışacak ama artık touch id devre dışı kalacaktır..." diye bundan anladığım her 5S tıpkı tc kimlik no gibi bi bilgiye sahip işlemcisi içinde ve benim ki de bu yüzden zarar gördü yada noldu anlamadım ama artık çalışmayacak...bu konuda bilgisi olan, daha önce bununla karşılaşan teknik bilgisi olan bir profesörümüz varmı acaba, yardımcı olursanız sevinirim

    saygılar

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    @HK-iPhoneUnlock hocam konu hakkında bilgi sahibimisiniz?


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  4. #3
    HK-iPhoneUnlock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.02.14

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 9

    Mesajlar : 13

    anakartı başka kasaya takıp deneyin sizin anlattığınız şekilde bende duydum denemekte fayda var
    İCLOUD REMOVE SERVİSİMİZ ÇALIŞIYOR

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin