Sayfa 1/2 12 SonSon
14 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Şebeke sorunu

  1. #1
    onurer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 08.06.13

    Cihaz : iPhone 3GS/SL

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 25

    Şebeke sorunu

    Arkadaşlar ben 3s kullanıcısıyım. Telefon kapalı ortamda çekmiyo yada tek tırnak çekiyor. Antenden mi kaynaklanıyor yoksa basebandan mı?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    Le0n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 25.02.14

    Cihaz : iPhone 7

    Beğeni : 1680

    Mesajlar : 2.891

    Alıntı onurer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben 3s kullanıcısıyım. Telefon kapalı ortamda çekmiyo yada tek tırnak çekiyor. Antenden mi kaynaklanıyor yoksa basebandan mı?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Çok değişik bi soru sormuşsn kardeş bunu bilmek için tamirci olmak ve cihazı açıp bakmak lazım

  4. #3
    silivriserdar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.02.14

    Cihaz : iPhone 3GS/FU

    Beğeni : 127

    Mesajlar : 778

    Alıntı onurer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben 3s kullanıcısıyım. Telefon kapalı ortamda çekmiyo yada tek tırnak çekiyor. Antenden mi kaynaklanıyor yoksa basebandan mı?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Peki kardeşim gps açınca şebeke durumu nasıl onu denermisin. Gps aç bir 3 dk bekle bakalım şebeke gidip gelecekmi?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi.

  5. #4
    yiğido - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 24.03.13

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 3985

    Mesajlar : 2.961

    3G açıksa şebeke düşer. çünkü 3G baz istasyonları azdır ve oradan çekmeye çalışır. eğer 3G yi açık tutuyorsan o yüzden çekim düşüyordur. onun haricinde teknik bir sorun olabilir.

    iPhone 6 Siyah 64 GB ios 11.2

  6. #5
    onurer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 08.06.13

    Cihaz : iPhone 3GS/SL

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 25

    Alıntı silivriserdar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki kardeşim gps açınca şebeke durumu nasıl onu denermisin. Gps aç bir 3 dk bekle bakalım şebeke gidip gelecekmi?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi.
    Evet şebeke gidiyor. Özellikle foursquare da check-in yaparken gidip geliyo


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  7. #6
    onurer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 08.06.13

    Cihaz : iPhone 3GS/SL

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 25

    Alıntı silivriserdar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki kardeşim gps açınca şebeke durumu nasıl onu denermisin. Gps aç bir 3 dk bekle bakalım şebeke gidip gelecekmi?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi.
    Evet şebeke gidiyor. Özellikle foursquare da check-in yaparken gidip geliyo



    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  8. #7
    silivriserdar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.02.14

    Cihaz : iPhone 3GS/FU

    Beğeni : 127

    Mesajlar : 778

    Alıntı onurer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet şebeke gidiyor. Özellikle foursquare da check-in yaparken gidip geliyo



    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Sorunun tahminim baseband ile ilgili olabilir. Orijinal base banda dönüp öyle denersen belki düzelir. Tabi sorun donanımsal'da olabilir.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi.

  9. #8
    onurer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 08.06.13

    Cihaz : iPhone 3GS/SL

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 25

    Alıntı silivriserdar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorunun tahminim baseband ile ilgili olabilir. Orijinal base banda dönüp öyle denersen belki düzelir. Tabi sorun donanımsal'da olabilir.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi.
    06.15.00 nasıl düşürceğimi bilmiyorum


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  10. #9
    silivriserdar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.02.14

    Cihaz : iPhone 3GS/FU

    Beğeni : 127

    Mesajlar : 778

    Alıntı onurer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    06.15.00 nasıl düşürceğimi bilmiyorum


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Ya şimdi bak hattın ile ilgili bir durumda olabilir. Yani normal dışarıda çekiyorsa bir sorun yoksa o zaman operatör kaynakladır. Mesela benim hattım Avea bulunduğum yerde ani kapalı ortamda çekmiyor çünkü baz istasyonu yok. Hatta bu sorunu operatörün müşteri hizmetlerini arayıp söyledim. Yeni normal şehir merkezinde falan full çekiyorsa şebeke çekiminde bir sorun yoktur. Gps sorununa gelince aynı sorun bendede var gps açık iken sorunlu oluyor şebeke çekimi ben kapatıyorum. Zaten açınca da konum bulmuyor muhtemelen benim tahminim gps modülü bozuk. Çünkü yazılımdan olarak herşeyi denedim ama olmadı. Düzelmedi yani gps sorunum bende uğraşmıyorum artık. Dediğim gibi şebeke az çekme çok çekme sorunu operatör ile alakalı olabilir.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi.

  11. #10
    onurer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 08.06.13

    Cihaz : iPhone 3GS/SL

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 25

    Alıntı silivriserdar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya şimdi bak hattın ile ilgili bir durumda olabilir. Yani normal dışarıda çekiyorsa bir sorun yoksa o zaman operatör kaynakladır. Mesela benim hattım Avea bulunduğum yerde ani kapalı ortamda çekmiyor çünkü baz istasyonu yok. Hatta bu sorunu operatörün müşteri hizmetlerini arayıp söyledim. Yeni normal şehir merkezinde falan full çekiyorsa şebeke çekiminde bir sorun yoktur. Gps sorununa gelince aynı sorun bendede var gps açık iken sorunlu oluyor şebeke çekimi ben kapatıyorum. Zaten açınca da konum bulmuyor muhtemelen benim tahminim gps modülü bozuk. Çünkü yazılımdan olarak herşeyi denedim ama olmadı. Düzelmedi yani gps sorunum bende uğraşmıyorum artık. Dediğim gibi şebeke az çekme çok çekme sorunu operatör ile alakalı olabilir.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi.
    Hattı başka telefona takdığım çekiyo. Avea bile düzgün çekiyo. Ya baseband yada anten sorunu var


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin