Sayfa 1/2 12 SonSon
12 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Hurda İphone 4s ne yapmaliyim

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 25.12.13

    Cihaz : iPhone 3GS/SL

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 14

    Hurda İphone 4s ne yapmaliyim

    Arkadaşlar geçen hafta bir başlık açmıştım 4s açılmıyo diye.garanti kvk sirkeci dahil olmak üzere her yere verdik telefon olmuyor. aşırı ısınmadan kapanıyo ve olmuyor telefon. Şuan kullanılmaz halde sizce nasıl değerlendirilmeli? ne yapmam gerekir??

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    FurkanARDA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 15.04.13

    Cihaz : iPhone 4S

    Beğeni : 2165

    Mesajlar : 3.845

    Herhangi bir telefoncuya sıfır telefon almak kaidesiyle verip fiyattan düşürebilirsiniz.
    Yada parçaları zarar vermeden ayırıp tek tek satabilirsiniz. Yada vicdanınız elveriyor ve içiniz rahat ediyor ise internet ile birine sağlam diyerek satabilirsiniz.
    ermel bunu beğendi.

    http://www.appleyardim.org/image.phptype=sigpic&userid=2649&dateline=13748750  70



  4. #3


    Üyelik Tarihi : 25.12.13

    Cihaz : iPhone 3GS/SL

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 14

    sıfır telefon alırken fiyattan düşürtmek en mantıklısı diğer türlüsü bana uymaz.peki ne kadar indirim yaparlar acaba bi fikriniz var mı?
    ermel bunu beğendi.

  5. #4
    ermel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 30.08.13

    Cihaz : iPhone 7 PLus

    Beğeni : 4613

    Mesajlar : 3.169

    Bu yakınlarda görmüştüm bir kampanya vardı tam bu ayarda fakat şu an hatırlayamıyorum (yaşlılık işte)
    "eskiyi getir 350 tl'ye alalım, yeni verelim" şeklinde. Bir araştırın bence kardeşim..


    Tek Aşk FENERBAHÇE









    iPhone 7S Plus 10.3.1
    MacBook OS X El Capitan

  6. #5
    FurkanARDA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 15.04.13

    Cihaz : iPhone 4S

    Beğeni : 2165

    Mesajlar : 3.845

    Alıntı ermel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu yakınlarda görmüştüm bir kampanya vardı tam bu ayarda fakat şu an hatırlayamıyorum (yaşlılık işte)
    "eskiyi getir 350 tl'ye alalım, yeni verelim" şeklinde. Bir araştırın bence kardeşim..
    Vodafone yapıyordu ercüment abi ama çalışır durumda olması gerekiyor cihazın.
    ermel bunu beğendi.

    http://www.appleyardim.org/image.phptype=sigpic&userid=2649&dateline=13748750  70



  7. #6
    ermel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 30.08.13

    Cihaz : iPhone 7 PLus

    Beğeni : 4613

    Mesajlar : 3.169

    Alıntı VenomTrK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vodafone yapıyordu ercüment abi ama çalışır durumda olması gerekiyor cihazın.
    Hah işte vodafone Çok yaşa sen güzel kardeşim hatırlayamadım bir türlü
    Kardeşimizin cihazı da çalışıyor acaba kabul görmez mi?


    Tek Aşk FENERBAHÇE









    iPhone 7S Plus 10.3.1
    MacBook OS X El Capitan

  8. #7
    FurkanARDA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 15.04.13

    Cihaz : iPhone 4S

    Beğeni : 2165

    Mesajlar : 3.845

    Bilemem konuşması gerekiyor.

    http://www.appleyardim.org/image.phptype=sigpic&userid=2649&dateline=13748750  70



  9. #8


    Üyelik Tarihi : 25.12.13

    Cihaz : iPhone 3GS/SL

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 14

    yok hayır telefon kullanılmaz durumda yapılmıyor açılıyo 5-6 sn sonra kapanıyo. o halde ne olur acaba

  10. #9
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı aslannburak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok hayır telefon kullanılmaz durumda yapılmıyor açılıyo 5-6 sn sonra kapanıyo. o halde ne olur acaba
    Sormakta fayda var kardeşim bir görüş.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  11. #10
    ZheNon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 30.12.13

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 20

    Mesajlar : 200

    O iphone 4 icin gecerli sadece 4s i kabul ederlermi bilmem


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin