9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: Rival Knights Hilesi

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 07.06.13

    Mesajlar : 6

    Rival Knights Hilesi

    Merhaba arkadaşlar, 1 saattir Rival knights hilesini arıyorum ancak bulamadım, gerçi buldum ama onlarda kontür vesayre tarzı şeyler istiyordu. Burada bulan veya bilen bir arkadaş var mı acaba? Diğer bi sorum bilgisayarım yok telefonuma ifunbox indirmek istiyorum ancak hepsi ücretli ücretsiz bana bu işlevleri sağlayacak bir program linkini atarsanız sevinirim.

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    askes003 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 25.04.13

    Cihaz : iPhone 4S/FU

    Beğeni : 15

    Mesajlar : 194

    Bro. konuyu yanlış yere açmışsın
    Na einai kalytero anthropo apo ton patera tou

  4. #3


    Üyelik Tarihi : 16.04.14

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 149

    Mesajlar : 523

    Alıntı kardesh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, 1 saattir Rival knights hilesini arıyorum ancak bulamadım, gerçi buldum ama onlarda kontür vesayre tarzı şeyler istiyordu. Burada bulan veya bilen bir arkadaş var mı acaba? Diğer bi sorum bilgisayarım yok telefonuma ifunbox indirmek istiyorum ancak hepsi ücretli ücretsiz bana bu işlevleri sağlayacak bir program linkini atarsanız sevinirim.
    oyun hileleri
    cihazın jbli ise jb gerektiren hilelere
    jb siz se jb gerektirmeyen hilelere konu açacaksın.....

  5. #4
    Akhee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 13.01.14

    Beğeni : 116

    Mesajlar : 668

    Kardeşim boşuna arama oyun daha yeni çıktı. Henüz hilesi yok

  6. #5


    Üyelik Tarihi : 07.06.13

    Mesajlar : 6

    konuyu farklı yere açmışsın diyen arkadaşlar hemen üzerime gelmeyin ilk defa foruma yazıyorum Bir şans eseri bulurum diye yazmıştım ama hala hüsran

  7. #6


    Üyelik Tarihi : 15.01.14

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 6

    Mesajlar : 41

    Yeni oyun daha hemen çıkmaz diye düşünüyorum ayrıca konuyu yanlış yere açmışsın diye yazmicam belliki bilerek açmışsın neyse aldın cevabını

  8. #7


    Üyelik Tarihi : 21.01.14

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 14

    Mesajlar : 72

    kardeş gameloftun oyunlarında hile yapmak çok zor bide yani online oyun olduğu için hile olmaz

  9. #8
    ioshackerking - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 28.03.14

    Cihaz : iPad

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 48

    Ok

    gameloft oyunlarının artık hile açıkları kapandığı için hile yapılamaz yapılsa bile bu çok zordur

    yani ancak jb ile yapılabilir

  10. #9
    AtknUludag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 3666

    Mesajlar : 7.169

    Alıntı kardesh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, 1 saattir Rival knights hilesini arıyorum ancak bulamadım, gerçi buldum ama onlarda kontür vesayre tarzı şeyler istiyordu. Burada bulan veya bilen bir arkadaş var mı acaba? Diğer bi sorum bilgisayarım yok telefonuma ifunbox indirmek istiyorum ancak hepsi ücretli ücretsiz bana bu işlevleri sağlayacak bir program linkini atarsanız sevinirim.
    Değerli üyemiz ; Oyun hile isteklerinizi sabit konudan yapınız. Konu kilitlidir.

    Sabit konu ; http://www.appleyardim.org/appstore-...ilirsiniz.html
    Protein Tozları, Supplementler, Atakan Yasin Uludağ Blog
    Kişisel mesajla desteğimiz yoktur. Lütfen adminlere mesaj göndermeyiniz. Sorunuz varsa destek bölümlerine konu açınız.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin