8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: İphone 4 İos 6 ya Dönme şansı

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 18.06.14

    Cihaz : iPhone 4/FU

    Mesajlar : 4

    Post İphone 4 İos 6 ya Dönme şansı

    Merhaba arkadaslar bildiginiz üzere ios8 çıktı ios 8 çıktıktan sonra sadece iphone 4 ler için ios 6 imzaları açılma ihtimalı varmı

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    HushMoney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.05.13

    Beğeni : 1280

    Mesajlar : 2.006

    Alıntı emrelik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaslar bildiginiz üzere ios8 çıktı ios 8 çıktıktan sonra sadece iphone 4 ler için ios 6 imzaları açılma ihtimalı varmı
    Hocam olmaz böyle birşey. Bence boşuna beklemeyin. SHSH kaydınız var ise geri dönüş yapabilirsiniz sadece.

    Yıldızlara Rütbe Sorulmaz...
    Gökteki Yıldızı Tanrı Yerdeki Yıldızı Biz Yarattık
    Mercedes-Benz

  4. #3


    Üyelik Tarihi : 18.06.14

    Cihaz : iPhone 4/FU

    Mesajlar : 4

    Vallahi yok ya ne yapacagımı şaşırdım

  5. #4
    HushMoney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.05.13

    Beğeni : 1280

    Mesajlar : 2.006

    Alıntı emrelik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vallahi yok ya ne yapacagımı şaşırdım
    Yoksa geçmiş olsun mecbur kullanacaksınız o şekilde bekleyin jb gelirse güzel olur.

    Yıldızlara Rütbe Sorulmaz...
    Gökteki Yıldızı Tanrı Yerdeki Yıldızı Biz Yarattık
    Mercedes-Benz

  6. #5


    Üyelik Tarihi : 22.03.14

    Cihaz : iPhone 6 Plus /FU

    Beğeni : 9

    Mesajlar : 194

    Yasal Olmayan Yollarla iOS6 ya geri dönüş imkanı varmış ama tavsiye etmiyolar. telefona zarar veriyormuş. Doğubank'ta filan yapıyorlarmış. iPhone5 için yapıyormusunuz diye sordum Evet Dediler ama Korkup Yaptırmadım. Bilen VAr mı? Twitterda birine sormuştum evet doğru demişti ama telefon çöp olur çöker filan dedi korkuttu anlatmadı da Keşke iOS7 ye geçmeseydim. Telefon Çakma Oldu resmen. İnşallah JB Çıkar da Hiç Değilse İos6 Teması Yükleriz. iPhone 4 ler zaten iOS7 ye hiç geçmiycekti Çok Kasıyormuş iOs7 4 lerde

  7. #6
    HushMoney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.05.13

    Beğeni : 1280

    Mesajlar : 2.006

    Alıntı officialcanmrt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yasal Olmayan Yollarla iOS6 ya geri dönüş imkanı varmış ama tavsiye etmiyolar. telefona zarar veriyormuş. Doğubank'ta filan yapıyorlarmış. iPhone5 için yapıyormusunuz diye sordum Evet Dediler ama Korkup Yaptırmadım. Bilen VAr mı? Twitterda birine sormuştum evet doğru demişti ama telefon çöp olur çöker filan dedi korkuttu anlatmadı da Keşke iOS7 ye geçmeseydim. Telefon Çakma Oldu resmen. İnşallah JB Çıkar da Hiç Değilse İos6 Teması Yükleriz. iPhone 4 ler zaten iOS7 ye hiç geçmiycekti Çok Kasıyormuş iOs7 4 lerde
    İlk defa senden duydum böyle birşey i4 iOS 6 dönülüyor SHSH kayıtsız ama oda semitethered oluyor.

    Yıldızlara Rütbe Sorulmaz...
    Gökteki Yıldızı Tanrı Yerdeki Yıldızı Biz Yarattık
    Mercedes-Benz

  8. #7


    Üyelik Tarihi : 22.03.14

    Cihaz : iPhone 6 Plus /FU

    Beğeni : 9

    Mesajlar : 194

    Valla Bende Yeni Duydum Ama Adam Yemin Ediyor. Tek Sorunda Bu İşlem Telefona Çok Zarar Veriyomuş Tavsiye Etmiyoruz Dedi Adam. Ama Araştırıcam Ne Pahasına Olursa Olsun ios6 ya dönücem. JB Yapıp tema yüklemek İstemiyorum.Jb yi sevmiyorum. Bide bu Tetheted-Semi-Memi Filan Ne Demek Oluyor Semi Memi Yapmadan İ4 ler düşemiyomu

  9. #8
    HushMoney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.05.13

    Beğeni : 1280

    Mesajlar : 2.006

    Alıntı officialcanmrt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla Bende Yeni Duydum Ama Adam Yemin Ediyor. Tek Sorunda Bu İşlem Telefona Çok Zarar Veriyomuş Tavsiye Etmiyoruz Dedi Adam. Ama Araştırıcam Ne Pahasına Olursa Olsun ios6 ya dönücem. JB Yapıp tema yüklemek İstemiyorum.Jb yi sevmiyorum. Bide bu Tetheted-Semi-Memi Filan Ne Demek Oluyor Semi Memi Yapmadan İ4 ler düşemiyomu
    Yani yarı stabil diyebiliriz. Telefon kapanıp açıldıktan sonra bir çok fonksiyon çalışmıyor.

    Yıldızlara Rütbe Sorulmaz...
    Gökteki Yıldızı Tanrı Yerdeki Yıldızı Biz Yarattık
    Mercedes-Benz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin