Sayfa 1/2 12 SonSon
14 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: İphone 4 jailbreak önerisi

  1. #1
    datafaks004 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 30.07.13

    Cihaz : iPhone 4/FU

    Beğeni : 23

    Mesajlar : 84

    İphone 4 jailbreak önerisi

    Merhaba arkadaşlar.
    Elimde ios 7.1.1 sürümlü İphone 4 cihazım var. Pangu jb çıktı bildiğimiz üzere. Ancak kararsız kaldım yapıp yapmamakta. çünkü bir ton dosyam var telefonun içinde sıkıntı yaratırsa o belgelerimi kaybedip restore ile uğraşmak istemiyorum.
    Sizlerin önerilerinizi alabilirmiyim acaba. Özellikle iphone 4'te yapan arkadaşlarımızın.
    Yani yüklesem hangi sıkıntıları yaşarım.

    Şimdiden teşekkür ederim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    HushMoney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.05.13

    Beğeni : 1280

    Mesajlar : 2.006

    Alıntı datafaks004 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar.
    Elimde ios 7.1.1 sürümlü İphone 4 cihazım var. Pangu jb çıktı bildiğimiz üzere. Ancak kararsız kaldım yapıp yapmamakta. çünkü bir ton dosyam var telefonun içinde sıkıntı yaratırsa o belgelerimi kaybedip restore ile uğraşmak istemiyorum.
    Sizlerin önerilerinizi alabilirmiyim acaba. Özellikle iphone 4'te yapan arkadaşlarımızın.
    Yani yüklesem hangi sıkıntıları yaşarım.

    Şimdiden teşekkür ederim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Hocam güzel bir yedek alın yani jb oncesi daha sonra jbnizi kurun İphone 4 yavaş bir telefon hızlandırıcı tweakler kurun fazlasıyla hoşunuza gidecektir...


    Mercedes-Benz E220 2.2 CDİ 4 Turbo Power S 275 HP

    Yıldızlara Rütbe Sorulmaz...
    Gökteki Yıldızı Tanrı Yerdeki Yıldızı Biz Yarattık
    Mercedes-Benz

  4. #3
    datafaks004 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 30.07.13

    Cihaz : iPhone 4/FU

    Beğeni : 23

    Mesajlar : 84

    Alıntı HushMoney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam güzel bir yedek alın yani jb oncesi daha sonra jbnizi kurun İphone 4 yavaş bir telefon hızlandırıcı tweakler kurun fazlasıyla hoşunuza gidecektir...


    Mercedes-Benz E220 2.2 CDİ 4 Turbo Power S 275 HP
    Hushmoney seni forumda çok görüyorum ilgili birisin ayrıcada bunun için tşk ederim. İtools ile yedek almam yeterlimi sence ? Jb yapmak içinde restoreye gerek varmı ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #4
    HushMoney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.05.13

    Beğeni : 1280

    Mesajlar : 2.006

    Alıntı datafaks004 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hushmoney seni forumda çok görüyorum ilgili birisin ayrıcada bunun için tşk ederim. İtools ile yedek almam yeterlimi sence ? Jb yapmak içinde restoreye gerek varmı ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Est. Bu bizim gorevimiz bunun için buradayız iTunes ile yedek al istersen iTools programı ilede uygulamalarını verileri ile birliktede yedekleyebilirsin.

    Restoreye gerek yok.


    Mercedes-Benz E220 2.2 CDİ 4 Turbo Power S 275 HP

    Yıldızlara Rütbe Sorulmaz...
    Gökteki Yıldızı Tanrı Yerdeki Yıldızı Biz Yarattık
    Mercedes-Benz

  6. #5
    datafaks004 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 30.07.13

    Cihaz : iPhone 4/FU

    Beğeni : 23

    Mesajlar : 84

    Alıntı HushMoney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Est. Bu bizim gorevimiz bunun için buradayız iTunes ile yedek al istersen iTools programı ilede uygulamalarını verileri ile birliktede yedekleyebilirsin.

    Restoreye gerek yok.


    Mercedes-Benz E220 2.2 CDİ 4 Turbo Power S 275 HP
    İşini iyi yapıyorsun çok seviliyorsundur sen şimdi
    Beni aydınlattığın için teşekkür ederim. Biliyorum biraz fazla oldum ama affına sığınarak iphone 4'ü hızlandırabileceğim bildiğin tweak varmı acaba ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #6
    HushMoney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.05.13

    Beğeni : 1280

    Mesajlar : 2.006

    Alıntı datafaks004 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşini iyi yapıyorsun çok seviliyorsundur sen şimdi
    Beni aydınlattığın için teşekkür ederim. Biliyorum biraz fazla oldum ama affına sığınarak iphone 4'ü hızlandırabileceğim bildiğin tweak varmı acaba ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Eyvallah

    Komik gelebilir ama ben 5Sde Adrenaline tweakini kullanıyorum tavsiye ederim.


    Mercedes-Benz E220 2.2 CDİ 4 Turbo Power S 275 HP

    Yıldızlara Rütbe Sorulmaz...
    Gökteki Yıldızı Tanrı Yerdeki Yıldızı Biz Yarattık
    Mercedes-Benz

  8. #7
    datafaks004 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 30.07.13

    Cihaz : iPhone 4/FU

    Beğeni : 23

    Mesajlar : 84

    Alıntı HushMoney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eyvallah

    Komik gelebilir ama ben 5Sde Adrenaline tweakini kullanıyorum tavsiye ederim.


    Mercedes-Benz E220 2.2 CDİ 4 Turbo Power S 275 HP
    A4 işlemci nerde A7 işlemci nerede be usta neyse yinede kullancam. tşk ederim herşey için


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #8
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4574

    Mesajlar : 13.996

    No Slow Animations da işinizi görebilir. 0.22'lere ayarlayın animasyonlar epey hızlanacak.
    Alıntı datafaks004 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    A4 işlemci nerde A7 işlemci nerede be usta neyse yinede kullancam. tşk ederim herşey için


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    d_mavi bunu beğendi.


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

  10. #9
    datafaks004 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 30.07.13

    Cihaz : iPhone 4/FU

    Beğeni : 23

    Mesajlar : 84

    Alıntı iPoint Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    No Slow Animations da işinizi görebilir. 0.22'lere ayarlayın animasyonlar epey hızlanacak.
    Yarın ilk işim jb yapmak telefonu son bir şey. İphone 4 te donanımsal olarak bilgin varmı acaba hocam ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #10
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4574

    Mesajlar : 13.996

    Alıntı datafaks004 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yarın ilk işim jb yapmak telefonu son bir şey. İphone 4 te donanımsal olarak bilgin varmı acaba hocam ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Hafif düzeyde denilebilecek kadar var. Ben yazılımcıyım


    Sent from my iPhone using Tapatalk


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin