10 sonuçtan 1 ile 10 arası
Ağaç Şeklinde Aç1Beğeni
  • 1 gönderen oucakkaya123

Konu: Sizce hangi ipad' i almalıyım

  1. #1
    tahaberk6199 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 01.06.14

    Beğeni : 6

    Mesajlar : 104

    Sizce hangi ipad' i almalıyım

    Merhaba arkadaşlar.Ben bir ipad almak istiyorum.Ancak 5s'im olduğu için ipad air falan olmasına gerek yok.Sadece film falan izlemek daha iyi.Yani kısacası büyük ekran deneyimini yaşamak istiyorum.Hangisi önerirsiniz ve neden. Şimdiden teşekkür ederim

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    aLPhone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.04.13

    Beğeni : 2044

    Mesajlar : 2.723

    Alıntı tahaberk6199 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar.Ben bir ipad almak istiyorum.Ancak 5s'im olduğu için ipad air falan olmasına gerek yok.Sadece film falan izlemek daha iyi.Yani kısacası büyük ekran deneyimini yaşamak istiyorum.Hangisi önerirsiniz ve neden. Şimdiden teşekkür ederim
    Bana kalırsa iPad mini retina alın 10 numara cihaz..


    iPhone 5 7.1.1 JB
    iPad Mini 7.1.1 JB

  4. #3
    tahaberk6199 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 01.06.14

    Beğeni : 6

    Mesajlar : 104

    Hocam tavsiyeniz için teşekkür ederim ancak ipad mini retina çok iyi bir cihaz ancak şu an daha makul fiyatlı tabletler düşünüyorum.İpad mini retinasız veya ipad 2/3 tarzı.Bilginiz varsa hangisini önerirsiniz.

  5. #4
    aLPhone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.04.13

    Beğeni : 2044

    Mesajlar : 2.723

    Alıntı tahaberk6199 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam tavsiyeniz için teşekkür ederim ancak ipad mini retina çok iyi bir cihaz ancak şu an daha makul fiyatlı tabletler düşünüyorum.İpad mini retinasız veya ipad 2/3 tarzı.Bilginiz varsa hangisini önerirsiniz.
    Ben normal retina olmayanını kullanıyorum 7.1.1 sen sonra bayağı iyi oldu diğer iPad Lee çok büyük geliyor hem taşınması sıkıntı hemde kullanımı eğer bu cihazı satarsam direkt iPad mini retina alırım..


    iPhone 5 7.1.1 JB
    iPad Mini 7.1.1 JB

  6. #5


    Üyelik Tarihi : 29.12.13

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 8

    Mesajlar : 37

    Youtube da iphonedo diye bir arkadas var tabletleri karsilastirma yapiyor onun videosunu izleyebilirsin cok mukemmel sekilde anlatiyor


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    salihbicak bunu beğendi.

  7. #6
    tahaberk6199 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 01.06.14

    Beğeni : 6

    Mesajlar : 104

    İphonedo yu tanıyorum hatta çok büyük bir hayranıyım😄İzledim tekrardan ama karar veremedim.

  8. #7
    erenazar67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.02.14

    Beğeni : 52

    Mesajlar : 529

    Alıntı tahaberk6199 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam tavsiyeniz için teşekkür ederim ancak ipad mini retina çok iyi bir cihaz ancak şu an daha makul fiyatlı tabletler düşünüyorum.İpad mini retinasız veya ipad 2/3 tarzı.Bilginiz varsa hangisini önerirsiniz.
    KARDEŞIM bende iPad 3 64GB VAR kesinlikle tavsiye ederim iPad 2 biraz ağır kalıyor diyim sakın 16 Gb alma ama tablette yetmiyor

  9. #8


    Üyelik Tarihi : 13.10.13

    Cihaz : iPhone 4S/FU

    Mesajlar : 5

    Mini tavsiye ederim, retinaya gerek yok. Diğer ipadlerin ekranı daha büyük fakat taşıması sıkıntı. Mininin kullanımı ve tasarımı çok daha iyi. Bir senedir aktif kullanırım, bi' sorun yaşamadım.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #9
    tahaberk6199 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 01.06.14

    Beğeni : 6

    Mesajlar : 104

    Hocam sanırım ipad 3'ün işlemcisi ve ipad 2'nin işlemcisi arasında fark yok.Ayrıca aynı işlemcinin üstüne birde retina ekran gelince daha da sıkıntı oldu diye biliyorum.Zaten genel olarak ipad 3 eleştirilen bir tablet.Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında

  11. #10
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4575

    Mesajlar : 13.996

    Mini iyidir kesinlikle.


    Sent from my iPhone using Tapatalk


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin