Sayfa 1/2 12 SonSon
13 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Apple Store garanti/değişim hakkında

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 29.01.14

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Mesajlar : 12

    Post Apple Store garanti/değişim hakkında

    Merhaba, benim iPhone 5'im 2013 Haziranda Carrefoursa'dan alınma. Kilit tuşu problem (ve birkaç problemi daha) olduğu için yollamıştım. Yazdığım problemler: kilit tuşu, ana ekran tuşu (yerinden oynuyor) iMessage (aktivasyon oluyor, mesaj gitmiyor, kaç kere sıfırladım kim bilir) ama bu problemlerden sadece kilit tuşunu düzeltip yollamış EvoBT servisi. Şimdi de arka kameradan video çekince ses gelmiyor, ön kamerayla çekince geliyor, ve Diagnostics çalıştırdım iPhone pil sorunu olduğunu da tespit etti ve evet BatteryLife ile baktım kapasitesi %80'in altına inmiş. Yani kısacası cihazın çok fazla problemi var. Bir de iOS 8 son betasını yükledim Mac ile handoff da çalışmıyor. Yani ben bu cihazın değişmesini istiyorum. Apple Store'a gittiğimde bunu direk değiştirirler mi yoksa tamire mi yollarlar ne yaparlar, tecrübesi olan varsa söyleyebilir mi? Cihazı kaç kere sıfırladım donanım problemi gibi gözüküyor iMessage sorunu. Ana ekran tuşu ve pil zaten donanım, video sorununu da yeni fark ettim.

    Teşekkürler.

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Çok yüksek ihtimal ile birebir değişim yaparlar kardeşim.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  4. #3
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4575

    Mesajlar : 13.996

    Evo garantili cihaz Türkiye cihazı değil maalesef paralel ithalat ürünü. Paralel ithalat'da 1 seneye kadar uluslararası garanti olur kalan 1 senelik süreyi ise paralel ithalatı yapan şirket karşılar. Bundan dolayı apple cihazınızı seri numarasından kontrol edecek ve garantisinin bittiğini söyleyecektir. Tamir işlemleri icin ücret talep edeceklerdir. Evo garantiye yeniden vermekten başka çareniz yok maalesef.


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

  5. #4


    Üyelik Tarihi : 14.01.14

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 46

    Mesajlar : 467

    Merhba arkadaşlar bugün apple zorlu centere aradım randevu için cihazımın sorunun ne olduğunu sordular anlattım bayan arkadaş dediki detaylı görmemiz için getirmeniz gerekir ancak burdanda cihazınızla ilgili şarj batarya ile ilgili bi test yapalım dedi bana mail ile bidosya gönderdi ios tanıma diye oraya girdim onlara bataryamla ilgili bilgi gitmiş cihazım jbli idi bana dediki beyfendi bataryan biraz sağlıksız ancak springboard diye birşey gözüküyo o nedir dedi pili o çok kasıyo gözüküyo dedi dolayısıyla bu springboard jb ile alakslıysa anlamışlarmıdır jbli olduğunu

  6. #5


    Üyelik Tarihi : 01.02.14

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 10

    Mesajlar : 104

    Apple Store garanti/değişim hakkında

    Alıntı tygc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhba arkadaşlar bugün apple zorlu centere aradım randevu için cihazımın sorunun ne olduğunu sordular anlattım bayan arkadaş dediki detaylı görmemiz için getirmeniz gerekir ancak burdanda cihazınızla ilgili şarj batarya ile ilgili bi test yapalım dedi bana mail ile bidosya gönderdi ios tanıma diye oraya girdim onlara bataryamla ilgili bilgi gitmiş cihazım jbli idi bana dediki beyfendi bataryan biraz sağlıksız ancak springboard diye birşey gözüküyo o nedir dedi pili o çok kasıyo gözüküyo dedi dolayısıyla bu springboard jb ile alakslıysa anlamışlarmıdır jbli olduğunu
    Springboar dedigi ana menu. Eger barrel tarzi bi tweak varsa menude tema vs status barda sekilli batarya temalari vs widget varsa kilit ekraninda biseyler varsa onlar pili yer

  7. #6


    Üyelik Tarihi : 14.01.14

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 46

    Mesajlar : 467

    Alıntı Erkotiko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Springboar dedigi ana menu. Eger barrel tarzi bi tweak varsa menude tema vs status barda sekilli batarya temalari vs widget varsa kilit ekraninda biseyler varsa onlar pili yer
    Peki bu springboard jailbreak olmasaydıda orda gözükürmüydü yani jailbreak yüklü olmayan bi cihazda test yapsaydı o springboard yine gözükürmüydü

  8. #7


    Üyelik Tarihi : 01.02.14

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 10

    Mesajlar : 104

    Alıntı tygc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki bu springboard jailbreak olmasaydıda orda gözükürmüydü yani jailbreak yüklü olmayan bi cihazda test yapsaydı o springboard yine gözükürmüydü
    Gozukurdu ama sarji cok fazla yemezdi o zaman normal seviyede cikardi. Iki kisinin kan sayimi yaptirdigini dusunun ikisindede seker seviyesi yazar biri az biri goze carpici seviyede.

  9. #8


    Üyelik Tarihi : 14.01.14

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 46

    Mesajlar : 467

    Alıntı Erkotiko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gozukurdu ama sarji cok fazla yemezdi o zaman normal seviyede cikardi. Iki kisinin kan sayimi yaptirdigini dusunun ikisindede seker seviyesi yazar biri az biri goze carpici seviyede.
    Peki çok güzel bir örnek verdiniz teşk ederim şekeri fazla olan şekeri çok yemiş :-))) peki benim cihazın fazla şarj yediğini springboardan olduğunu bununda jailbreakten olduğunu anlamışlarmıdır

  10. #9
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı tygc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki çok güzel bir örnek verdiniz teşk ederim şekeri fazla olan şekeri çok yemiş :-))) peki benim cihazın fazla şarj yediğini springboardan olduğunu bununda jailbreakten olduğunu anlamışlarmıdır
    Kardeş cihazını oraya gitmeden restore ettiysen hiç bir şekilde anlayamazlar cihazına jailbreak yaptığını.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  11. #10


    Üyelik Tarihi : 14.01.14

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 46

    Mesajlar : 467

    Alıntı by_yup Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeş cihazını oraya gitmeden restore ettiysen hiç bir şekilde anlayamazlar cihazına jailbreak yaptığını.
    Güzel arkadaşım onda hemfikiriz sıkıntı yok olay başka istersen bikaç msj öncekilere bakarsan bide ondan sonra fikrinizi alayım

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin