8 sonuçtan 1 ile 8 arası
Ağaç Şeklinde Aç2Beğeni
  • 1 gönderen akalncaglayan
  • 1 gönderen akalncaglayan

Konu: Deezer ile ilgili

  1. #1
    akalncaglayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.11.13

    Cihaz : iPhone 6/FU

    Beğeni : 225

    Mesajlar : 815

    Post Deezer ile ilgili

    Arkadaşlar deezer gibi uygulamalarda offline mode u açınca şarkıları indiriyor biliyosunuzdur. Peki bu dosyaları nerede saklıyor indirdiği şarkıları biliyor musunuz? Ben bulamadım da

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    radikal001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 10.09.13

    Beğeni : 75

    Mesajlar : 359

    Alıntı akalncaglayan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar deezer gibi uygulamalarda offline mode u açınca şarkıları indiriyor biliyosunuzdur. Peki bu dosyaları nerede saklıyor indirdiği şarkıları biliyor musunuz? Ben bulamadım da
    Bulsanda işe yaramaz sadece deezer içinden çalınıyor.
    iPhone 5s fu 16gb Space Gray iOs 9.2

  4. #3
    akalncaglayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.11.13

    Cihaz : iPhone 6/FU

    Beğeni : 225

    Mesajlar : 815

    Alıntı radikal001 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bulsanda işe yaramaz sadece deezer içinden çalınıyor.
    Hadi ya kötü oldu bu o zaman neyse teşekkürler

  5. #4
    Furkaniphone5ipad4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 16.03.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 57

    Mesajlar : 304

    Alıntı akalncaglayan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar deezer gibi uygulamalarda offline mode u açınca şarkıları indiriyor biliyosunuzdur. Peki bu dosyaları nerede saklıyor indirdiği şarkıları biliyor musunuz? Ben bulamadım da
    Bende bir uygulama vardı MP3 indir gibi bişeydi adı ve indirdiğim müzikleri itools ile alabiliyor ve sonrasında telefonun müzik kütüphanesine atabiliyordum. iTools a girin uygulamayı bulun Browse vardır tıklayın orada olan dosyaların içerisinde mp3 olarak müzikleri bulabilirsiniz bir deneyin derim. Bu işlemler bilgisayar üzerinden yapılacak.

  6. #5
    akalncaglayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.11.13

    Cihaz : iPhone 6/FU

    Beğeni : 225

    Mesajlar : 815

    Alıntı Furkaniphone5ipad4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende bir uygulama vardı MP3 indir gibi bişeydi adı ve indirdiğim müzikleri itools ile alabiliyor ve sonrasında telefonun müzik kütüphanesine atabiliyordum. iTools a girin uygulamayı bulun Browse vardır tıklayın orada olan dosyaların içerisinde mp3 olarak müzikleri bulabilirsiniz bir deneyin derim. Bu işlemler bilgisayar üzerinden yapılacak.
    Telefon jbli ifiledan baktım bulamadım o yüzden konu açma gereksinimi buldum zaten
    Furkaniphone5ipad4 bunu beğendi.

  7. #6
    Furkaniphone5ipad4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 16.03.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 57

    Mesajlar : 304

    Alıntı akalncaglayan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Telefon jbli ifiledan baktım bulamadım o yüzden konu açma gereksinimi buldum zaten
    iFile karışık ya inanın bende pek bulamıyorum aradığımı iFile de ama imkan var ise bilgisayar çözüm. ayrıca Bridge diye bir tweak var müzikleri kütüphaneye atabiliyorsunuz. Telefon üzerinden.

  8. #7
    akalncaglayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.11.13

    Cihaz : iPhone 6/FU

    Beğeni : 225

    Mesajlar : 815

    Alıntı Furkaniphone5ipad4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iFile karışık ya inanın bende pek bulamıyorum aradığımı iFile de ama imkan var ise bilgisayar çözüm. ayrıca Bridge diye bir tweak var müzikleri kütüphaneye atabiliyorsunuz. Telefon üzerinden.
    O bridge çok işime yarıyo zaten bilgisayarı çok kullanmıyom nerdeyse
    Furkaniphone5ipad4 bunu beğendi.

  9. #8
    Furkaniphone5ipad4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 16.03.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 57

    Mesajlar : 304

    Alıntı akalncaglayan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O bridge çok işime yarıyo zaten bilgisayarı çok kullanmıyom nerdeyse
    aynen hocam

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin