7 sonuçtan 1 ile 7 arası
Ağaç Şeklinde Aç1Beğeni
  • 1 gönderen crixus

Konu: Irak'tan getireceğim iphone 6 ne gibi sorunlarla karşılaşırım

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 10.10.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 14

    Mesajlar : 152

    Irak'tan getireceğim iphone 6 ne gibi sorunlarla karşılaşırım

    Merhaba arkadaşlar ben Irak'tan iphone 6 getirmek istiyorum fakat ordan alınan iphonelara Türkiye'de hem garanti hemde yazılım güncellemeleri verilmiyormuş bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa lütfen bilgilerini paylaşabilirler mi şimdiden tşk ederim.

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    habeş333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 22.12.13

    Beğeni : 53

    Mesajlar : 544

    Irak'tan getireceğim iphone 6 ne gibi sorunlarla karşılaşırım

    Alıntı H.a.m.z.a. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar ben Irak'tan iphone 6 getirmek istiyorum fakat ordan alınan iphonelara Türkiye'de hem garanti hemde yazılım güncellemeleri verilmiyormuş bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa lütfen bilgilerini paylaşabilirler mi şimdiden tşk ederim.
    Hocam garanti konusınu bilmem ama eğer getirteceğin cihaz simfree ise pasaport kaydını yapıp sorunsuzca kullanabilirsin ve güncelleme de yapabilirsin. Dikkat etmen gereken iki şey var sadece
    1- simfree olması
    2- bazı arap ülkelerinde facetıme yasaklandığı için bu ülkelerde satılan bazı iphone larde facetıme özelliği olmayabiliyor. Aldıracağınız yerden. Sorarak aldırın

    Bunlardan başka hiç bi sorun yaşamazsınız.

    Bu arada ırakta iphone 6 fiyatı nedir? bilgi verirseniz sevinirim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #3


    Üyelik Tarihi : 10.10.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 14

    Mesajlar : 152

    Alıntı habeş333 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam garanti konusınu bilmem ama eğer getirteceğin cihaz simfree ise pasaport kaydını yapıp sorunsuzca kullanabilirsin ve güncelleme de yapabilirsin. Dikkat etmen gereken iki şey var sadece
    1- simfree olması
    2- bazı arap ülkelerinde facetıme yasaklandığı için bu ülkelerde satılan bazı iphone larde facetıme özelliği olmayabiliyor. Aldıracağınız yerden. Sorarak aldırın

    Bunlardan başka hiç bi sorun yaşamazsınız.

    Bu arada ırakta iphone 6 fiyatı nedir? bilgi verirseniz sevinirim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Hocam öncelikle teşekür ederim çok sağolun.

    Benim bir akrabam Irak'ta esnaf. İphone 6 16gb fiyatını sormuş. Bayramdan önceki fiyatı 780 dolarmış. Bayramdan sonra daha da düşeceğini söylemişler. Haftaya tekrar Irak'a dönecekmiş o zaman ki güncel fiyatları öğrenirsem tekrar sizi bilgilendiririm.

    Benim favorim iphone 6 64 gb space grey

  5. #4
    habeş333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 22.12.13

    Beğeni : 53

    Mesajlar : 544

    Alıntı H.a.m.z.a. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam öncelikle teşekür ederim çok sağolun.

    Benim bir akrabam Irak'ta esnaf. İphone 6 16gb fiyatını sormuş. Bayramdan önceki fiyatı 780 dolarmış. Bayramdan sonra daha da düşeceğini söylemişler. Haftaya tekrar Irak'a dönecekmiş o zaman ki güncel fiyatları öğrenirsem tekrar sizi bilgilendiririm.

    Benim favorim iphone 6 64 gb space grey
    Rica ederim hocam
    Amerikada vergiyle birlikte 700 dolara filan denk geliyor. Sanırım en ucuz amerika. Bu arada yeni fiyat öğrenince tekrar yazarsanız sevinirim hocam. Hatta plus un da fiyatını öğrenirseniz çok makbule geçer


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #5
    Akinbartu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 09.04.14

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 51

    Mesajlar : 434

    Alıntı H.a.m.z.a. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar ben Irak'tan iphone 6 getirmek istiyorum fakat ordan alınan iphonelara Türkiye'de hem garanti hemde yazılım güncellemeleri verilmiyormuş bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa lütfen bilgilerini paylaşabilirler mi şimdiden tşk ederim.
    Muhtemelen facetime olmaz birde arkadasin belirttigi gibi sim kilit muhabbeti sıkıntı çıkarabilir.
    Using Tapatalk

  7. #6


    Üyelik Tarihi : 14.07.14

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 46

    Arkadaşlar sizden duyuyorum arap ülkeleride neden yasak facetime

  8. #7
    crixus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 16.09.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 162

    Mesajlar : 424

    Alıntı 34jdm34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sizden duyuyorum arap ülkeleride neden yasak facetime
    Dini acidan uygun gorulmedigi icin yasak


    Champion of Capua
    by_yup bunu beğendi.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin