10 sonuçtan 1 ile 10 arası
Ağaç Şeklinde Aç3Beğeni
  • 1 gönderen YigitOzdal
  • 1 gönderen YigitOzdal
  • 1 gönderen YigitOzdal

Konu: iphone 6 hakkında

  1. #1
    dgknoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.02.13

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 48

    Mesajlar : 512

    Post iphone 6 hakkında

    Arkadaşlar merhaba.

    Şimdi bana yurt dışından iphone 6 getirdi bir abim, haftaya cuma veririm dedi bende tamam dedim sonra önce doğubank'a verip açtırmasını yapacakmış ondan sonra getirecekmiş bende pasaport kaydı yapacakmışım bende anlamadım bu işi normalde yurt dışından gelen telefonu direk pasaport kaydı yapamıyor muyuz ? neden doğubank'a verecek ve ne açılımı yapacaktır. Sonra sıkıntı çıkmasın diye düşünüyorum fiyat pahalı değil ama işte aklıma takıldı fiyat - 950 tl

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    YigitOzdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.02.14

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 81

    Mesajlar : 833

    iphone 6 hakkında

    Alıntı dgknoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba.

    Şimdi bana yurt dışından iphone 6 getirdi bir abim, haftaya cuma veririm dedi bende tamam dedim sonra önce doğubank'a verip açtırmasını yapacakmış ondan sonra getirecekmiş bende pasaport kaydı yapacakmışım bende anlamadım bu işi normalde yurt dışından gelen telefonu direk pasaport kaydı yapamıyor muyuz ? neden doğubank'a verecek ve ne açılımı yapacaktır. Sonra sıkıntı çıkmasın diye düşünüyorum fiyat pahalı değil ama işte aklıma takıldı fiyat - 950 tl
    Sim kilidi açılıcak galiba

    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #3
    dgknoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.02.13

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 48

    Mesajlar : 512

    Alıntı YigitOzdal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sim kilidi açılıcak galiba 950 tl kilit acılma parası ise gercekten ucuk rakam


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Hocam telefonun geliş fiyatı bana 950 tl açılma fiyatı sanırım o karşılayacak. SİM KİLİT açmak nedir. Sorun çıkar mı peki ?

  5. #4
    YigitOzdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.02.14

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 81

    Mesajlar : 833

    Alıntı dgknoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam telefonun geliş fiyatı bana 950 tl açılma fiyatı sanırım o karşılayacak. SİM KİLİT açmak nedir. Sorun çıkar mı peki ?
    Sonradan farkettim duzelttim onu sim kilit bazı hatlar üzerine alınan telefonlara firimalar kilit koyuyor ve o hatla calısıyor başka hatla calısmaz o acılıcak fiyatınız bu arada bedava hayırlı olsun


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    by_yup bunu beğendi.

  6. #5
    dgknoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.02.13

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 48

    Mesajlar : 512

    Alıntı YigitOzdal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sonradan farkettim duzelttim onu sim kilit bazı hatlar üzerine alınan telefonlara firimalar kilit koyuyor ve o hatla calısıyor başka hatla calısmaz o acılıcak fiyatınız bu arada bedava hayırlı olsun


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Üstadım bir sıkıntı çıkar mı peki ? kullanımda veya güncellemede elimde patlar mı ?

  7. #6
    YigitOzdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.02.14

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 81

    Mesajlar : 833

    Alıntı dgknoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Üstadım bir sıkıntı çıkar mı peki ? kullanımda veya güncellemede elimde patlar mı ?
    Yapıcak kısıye bı sorun gevey denilen alet var benımde o konularda pek bilgim yok ama gevey cok ıskencelı iş ve guncelleme yapamazsınız fakat normal yollarda acılan cihazlarda guncelleme ve patlama riski olmaz abinize bi sorun gevey varsa sıkıntı cekıceksınız


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #7
    dgknoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.02.13

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 48

    Mesajlar : 512

    Alıntı YigitOzdal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yapıcak kısıye bı sorun gevey denilen alet var benımde o konularda pek bilgim yok ama gevey cok ıskencelı iş ve guncelleme yapamazsınız fakat normal yollarda acılan cihazlarda guncelleme ve patlama riski olmaz abinize bi sorun gevey varsa sıkıntı cekıceksınız


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    normal yollardan nasıl açılacak ki ? öyle bir yol var mı peki ?

  9. #8
    YigitOzdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.02.14

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 81

    Mesajlar : 833

    iphone 6 hakkında

    Alıntı dgknoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    normal yollardan nasıl açılacak ki ? öyle bir yol var mı peki ?
    Bazı arkadaslar telefoncular felan acıyolar forumdada yapanlar vardır belkı bi googledan sım kılıt ıle ılgılı arastırma yaparsanız daha fazla bılgı sahıbı olabılırsını sızı yanlıs bılgılendırmek ıstemem


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    dgknoz bunu beğendi.

  10. #9
    dgknoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.02.13

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 48

    Mesajlar : 512

    Alıntı YigitOzdal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bazı arkadaslar telefoncular felan acıyolar forumdada yapanlar vardır belkı bi googledan sım kılıt ıle ılgılı arastırma yaparsanız daha fazla bılgı sahıbı olabılırsını sızı yanlıs bılgılendırmek ıstemem


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Bilgilerin için çok tşk ederim dostum sağolasın

  11. #10
    YigitOzdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.02.14

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 81

    Mesajlar : 833

    Alıntı dgknoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilgilerin için çok tşk ederim dostum sağolasın
    Ne demek elımden geldığince yardımcı olmaya çalıştim hayırlı olsun bi sıkıntı olursa buralardayım ben


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    dgknoz bunu beğendi.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin