Sayfa 1/2 12 SonSon
17 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: iPhone 5S Şarj İle İlgili

  1. #1
    Robin47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 27.07.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 171

    Mesajlar : 540

    Post iPhone 5S Şarj İle İlgili

    Merhaba dostlar . biraz saçma gelebilecekte cihazım 5s 3g kapalı akşamleyin uyumadan önce şarzım %90 Diyelim sabah kalkınca şarz %86 %87 Olması Doğalmıdır ?

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı Robin47 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba dostlar . biraz saçma gelebilecekte cihazım 5s 3g kapalı akşamleyin uyumadan önce şarzım %90 Diyelim sabah kalkınca şarz %86 %87 Olması Doğalmıdır ?
    Gayet normal kardeşim.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  4. #3
    gozde_emrah17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 01.10.14

    Beğeni : 14

    Mesajlar : 143

    Alıntı Robin47 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba dostlar . biraz saçma gelebilecekte cihazım 5s 3g kapalı akşamleyin uyumadan önce şarzım %90 Diyelim sabah kalkınca şarz %86 %87 Olması Doğalmıdır ?
    Bence dogal degil benim 3g wifi acıkken bile nasıl bırakırsam öle kalıyo



    Bu mesaj iphone den fırlatıldı

  5. #4
    Robin47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 27.07.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 171

    Mesajlar : 540

    Alıntı gozde_emrah17 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence dogal degil benim 3g wifi acıkken bile nasıl bırakırsam öle kalıyo



    Bu mesaj iphone den fırlatıldı
    Şarz %100 ken zaten oyle kalıyor . ama Altındaysa iniyor .

    - - - - - Flood Engellendi - - - - -

    Alıntı by_yup Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gayet normal kardeşim.
    bencede normal ama hani icimde kalmasın diye sordum %100 iken zaten oyle rahat 2 gün de kalır ama %99 ise Sabaha Kadar %97 de olur

  6. #5
    gozde_emrah17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 01.10.14

    Beğeni : 14

    Mesajlar : 143

    Alıntı Robin47 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şarz %100 ken zaten oyle kalıyor . ama Altındaysa iniyor .

    - - - - - Flood Engellendi - - - - -



    bencede normal ama hani icimde kalmasın diye sordum %100 iken zaten oyle rahat 2 gün de kalır ama %99 ise Sabaha Kadar %97 de olur
    Bende hersekilde 80 de olsa sabaha 80 kalıyo


    Sent from my iPad using Tapatalk

  7. #6
    Robin47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 27.07.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 171

    Mesajlar : 540

    Alıntı gozde_emrah17 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende hersekilde 80 de olsa sabaha 80 kalıyo


    Sent from my iPad using Tapatalk
    telefonun ne ?

  8. #7
    gozde_emrah17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 01.10.14

    Beğeni : 14

    Mesajlar : 143

    İphone 5 5s de var onda öyle degil kardes


    Sent from my iPad using Tapatalk

  9. #8
    gozde_emrah17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 01.10.14

    Beğeni : 14

    Mesajlar : 143

    Alıntı Robin47 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    telefonun ne ?
    Hatta telim full nete baglı 1 günü geciyo sarjı inanmıyolar ama kimseyi inandırmak zorunda degilim yani normalde gitmez iphonelerin sarjı okadar sırf onun için teli degiştirmiyom


    Sent from my iPad using Tapatalk

  10. #9
    Robin47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 27.07.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 171

    Mesajlar : 540

    Alıntı gozde_emrah17 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İphone 5 5s de var onda öyle degil kardes


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Galiba telefonum Bozuk

  11. #10
    gozde_emrah17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 01.10.14

    Beğeni : 14

    Mesajlar : 143

    Alıntı Robin47 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Galiba telefonum Bozuk
    Yok kardes benim tel anormal


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Robin47 bunu beğendi.

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin