2 sonuçtan 1 ile 2 arası

Konu: müzk ekleme ve zil sesi yapma

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 22.03.14

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 4

    Mesajlar : 49

    Post müzk ekleme ve zil sesi yapma

    arkadaşlar yardımlarınız bekliyorum telefonda müzik atmak istiyorumda 3-4 tane ve + zil sesi yapıcam 1 tanesini ama eskiden kolaydı itunes eski sürümleri ile şimdi yen sürümünde hiç bir şekilde müzik atamıyorum sizlerden ricam müzik nasıl atılır şu velede yardım ederseniz sevinirim yada bi link varsa verirseniz yanlız itunes son sürümü ile çekilmiş bir video olursa sevinrim yada anlatabilirseniz çok memnun olucam telefonum jailbreakli bilginizde olsun tşk ederim

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2


    Üyelik Tarihi : 20.05.15

    Cihaz : iPhone 6 Plus /FU

    Beğeni : 2

    Mesajlar : 53

    Alıntı leaf21 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yardımlarınız bekliyorum telefonda müzik atmak istiyorumda 3-4 tane ve + zil sesi yapıcam 1 tanesini ama eskiden kolaydı itunes eski sürümleri ile şimdi yen sürümünde hiç bir şekilde müzik atamıyorum sizlerden ricam müzik nasıl atılır şu velede yardım ederseniz sevinirim yada bi link varsa verirseniz yanlız itunes son sürümü ile çekilmiş bir video olursa sevinrim yada anlatabilirseniz çok memnun olucam telefonum jailbreakli bilginizde olsun tşk ederim
    YouTube a yaz kardeşim bi Sürü video çıkıo. Ben öyle attım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin