Sayfa 1/3 123 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Ekran Değiştirdim Bir Parça Eksik

  1. #1
    AirLife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 14.03.15

    Cihaz : iPhone 4S

    Beğeni : 312

    Mesajlar : 1.848

    Post Ekran Değiştirdim Bir Parça Eksik

    Ekranı değiştirdim şimdi açtım baktım bir tane vida yok ve bataryayı oturttuğumuz yerde ki o küçük parça yok. Yani telefoncuya değiştittirdim. Üste baktım üstte de bir tane vida eksik.

    Şu parça.

    -xdfbagljpg


    Sorun çıkar mı o olmadan ?
    Konu AirLife tarafından (08.09.15 Saat 14:22 ) değiştirilmiştir.
    Kaybetmekten korkma; Birşeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin. Ve unutma; Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    onderazazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 17.02.14

    Cihaz : iPhone X

    Beğeni : 1065

    Mesajlar : 1.774

    Bu parçayı iphone 4 ve 4S te görmüştüm, bu batarya connector kablosu ile beraber takılır ve Arka kapağa teması sağlar


    Sent from my iPhone using Tapatalk



  4. #3
    AirLife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 14.03.15

    Cihaz : iPhone 4S

    Beğeni : 312

    Mesajlar : 1.848

    Alıntı onderazazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu parçayı iphone 4 ve 4S te görmüştüm, bu batarya connector kablosu ile beraber takılır ve Arka kapağa teması sağlar


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Evet hocam 4S benim telefon da adam çaldımı kaybetti mi ne yaptı bilmiyorum. Yani olmasa da olur mu bu.
    Kaybetmekten korkma; Birşeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin. Ve unutma; Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.

  5. #4
    onderazazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 17.02.14

    Cihaz : iPhone X

    Beğeni : 1065

    Mesajlar : 1.774

    Alıntı AirLife Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet hocam 4S benim telefon da adam çaldımı kaybetti mi ne yaptı bilmiyorum. Yani olmasa da olur mu bu.
    Bence gereksiz gördü yani bu olmadanda çoğu cihazın sorunsuz çalıştığını da gördüm


    Sent from my iPhone using Tapatalk



  6. #5
    AirLife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 14.03.15

    Cihaz : iPhone 4S

    Beğeni : 312

    Mesajlar : 1.848

    Alıntı onderazazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence gereksiz gördü yani bu olmadanda çoğu cihazın sorunsuz çalıştığını da gördüm


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Öyle çalışıyor da vida bile takmamış bari onu çalmasaydı. Hem ön kamera çalışmıyor onu da sorarım. Ada'm telefonun b*kunu çıkardı. Önceden böyle şeyler yoktu.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Kaybetmekten korkma; Birşeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin. Ve unutma; Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.

  7. #6
    onderazazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 17.02.14

    Cihaz : iPhone X

    Beğeni : 1065

    Mesajlar : 1.774

    Alıntı AirLife Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öyle çalışıyor da vida bile takmamış bari onu çalmasaydı. Hem ön kamera çalışmıyor onu da sorarım. Ada'm telefonun b*kunu çıkardı. Önceden böyle şeyler yoktu.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Herkes benim gibi cihaz mı toplar Hacı bir tamir ederim akıllara zarar, herşeyi sırayla söküp bir kenara koyar ve sırasıyla toplarım Apple cihazlarının işçiliğine hayranım.


    Sent from my iPhone using Tapatalk



  8. #7
    onderazazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 17.02.14

    Cihaz : iPhone X

    Beğeni : 1065

    Mesajlar : 1.774

    İphone 6 çıkalı daha 1 ay olmamıştı ön ekran kamerasını değiştirmiştim


    Sent from my iPhone using Tapatalk



  9. #8
    AirLife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 14.03.15

    Cihaz : iPhone 4S

    Beğeni : 312

    Mesajlar : 1.848

    Ben de bu tamir işlerini gerçekten çok severim ama bu da iPhone yemiyor bir taraflarım öyle parçalayıp dağıtmaya.
    Kaybetmekten korkma; Birşeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin. Ve unutma; Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.

  10. #9


    Üyelik Tarihi : 01.05.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 12

    Mesajlar : 123

    aynen yemiyor iphone6 ı söküp takmaya :>) Kıyamam kiiii

  11. #10
    teober71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 24.01.15

    Beğeni : 56

    Mesajlar : 952

    Alıntı Symbolic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen yemiyor iphone6 ı söküp takmaya :>) Kıyamam kiiii
    Soktün mu hoca haber bekliyom


    Alıntı yaparsanız hızlı ulaşabilirim 5.2

Sayfa 1/3 123 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin