Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: İphone 6 arama hatası

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 12.09.15

    Mesajlar : 12

    İphone 6 arama hatası

    Telefonumda 1 saat civarı görüşme yapınca birden kesiliyor arama hatası yazıyor tekrar konuşmaya başlıyorum ve 1 saati geçince yine aynı hatayı alıyorum birde konuşurken karşımdaki insan biraz yüksek sesli konuşuyorsa cızırtı yapıyo bunların çözümü nedir bilen varsa yardımcı olsun telefonum iphone 6 sürüm 8.3


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Konu hitlerci86 tarafından (13.09.15 Saat 23:52 ) değiştirilmiştir.

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    cafcuf_1987 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.03.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 644

    Mesajlar : 1.397

    Alıntı hitlerci86 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Telefonumda 1 saat civarı görüşme yapınca birden kesiliyor arama hatası yazıyor tekrar konuşmaya başlıyorum ve 1 saati geçince yine aynı hatayı alıyorum birde konuşurken karşımdaki insan biraz yüksek sesli konuşuyorsa cızırtı yapıyo bunların çözümü nedir bilen varsa yardımcı olsun telefonum iphone 6 sürüm 8.3


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    GSM operatörün nedir bilmiyorum fakat bi aralar ben Avea kullandığım zamanlarda 3 farklı telefonda da denedim 1 saat 2 dakika veya tam 1 saat 35 saniye gibi zamanlarda hat kopuyordu,
    Hani belki ondan da olabilir bilemiyorum...

  4. #3


    Üyelik Tarihi : 12.09.15

    Mesajlar : 12

    Evet benim hattımda avea sanırım hattan başka bir hat ile bu telefona takıp deniyim devam ederse garantiye yollarım


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #4
    Furkaniphone5ipad4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 16.03.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 57

    Mesajlar : 304

    Alıntı cafcuf_1987 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GSM operatörün nedir bilmiyorum fakat bi aralar ben Avea kullandığım zamanlarda 3 farklı telefonda da denedim 1 saat 2 dakika veya tam 1 saat 35 saniye gibi zamanlarda hat kopuyordu,
    Hani belki ondan da olabilir bilemiyorum...
    Bende Avea kullanıyorum fakat böyle bir sorunum yok belki baz istasyonuna göre değeşiklikler oluyordur. yani 2-3 saati buluyor konusmalarım bazı zamanlarda. Arama hatasının o an şebekenin çekmemesinden dolayı olduğunu söyleyebilirim. Simkart ile sıkıntılarda olabilir. O cızırtılar da tahminimce görüşme kalitesi yani o an karsı tarafın veya senin yine aynı sebepten ötürü kalitenin düşmesi ile olur. Eğer deneme sansın varsa baska gsm markalı bir simkart ile dene derim. Bu sorunları turkcell de daha çok yaşadım. Avea da arada sırada yasıyorum.
    cafcuf_1987 bunu beğendi.
    Lütfen ''Alıntı'' olarak cevaplayınız.

  6. #5


    Üyelik Tarihi : 12.09.15

    Mesajlar : 12

    Alıntı Furkaniphone5ipad4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende Avea kullanıyorum fakat böyle bir sorunum yok belki baz istasyonuna göre değeşiklikler oluyordur. yani 2-3 saati buluyor konusmalarım bazı zamanlarda. Arama hatasının o an şebekenin çekmemesinden dolayı olduğunu söyleyebilirim. Simkart ile sıkıntılarda olabilir. O cızırtılar da tahminimce görüşme kalitesi yani o an karsı tarafın veya senin yine aynı sebepten ötürü kalitenin düşmesi ile olur. Eğer deneme sansın varsa baska gsm markalı bir simkart ile dene derim. Bu sorunları turkcell de daha çok yaşadım. Avea da arada sırada yasıyorum.
    Hocam hattı bu sene aldım 3 4 ay önce şebekem de full çekiyor ama hep aynı dakka da gidiyor gibi sanki bir sınır var da orda kesiliyor gibi cızırtıda sesi kısarsam düzeliyor yükseltirsem artıyor (ama karşımdaki yüksek sesle konuşuyorsa ) garantiye götürcem eger donanımsal bişeyse degilse hiç gitmiyim zorluya kadar


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #6
    Furkaniphone5ipad4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 16.03.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 57

    Mesajlar : 304

    Alıntı hitlerci86 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet benim hattımda avea sanırım hattan başka bir hat ile bu telefona takıp deniyim devam ederse garantiye yollarım


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yani apple ürünlerinin eksiği bu genel olarak düşük frekanslarda cihazlar. Türkiye şartları ile yapılmış bir telefon değil. Dışarıda böyle sorunlar olur mu bilmem ama burada halen o sıkıntılar var. Arama hatası gibi şeyler çoğu apple kullanıcısının basına surekli gelen şeyler. Ama ilginç tarafı dediğiniz gibi 1 saat sonrasında arama hatasının olması. Konumunuz farklı olmasına rağmen sürekli aynı hatayı alıyorsanız sorunun şebeke sorunu olduğunu da düşünmüyorum. Dediğiniz gibi farklı bir sim kart ile deneyin fark anlaşılır. hatta sonrasında avea müş hizmetlerini arayın derim. Garanti zahmetli iş biraz daha malumunuz.
    Lütfen ''Alıntı'' olarak cevaplayınız.

  8. #7


    Üyelik Tarihi : 12.09.15

    Mesajlar : 12

    Alıntı Furkaniphone5ipad4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani apple ürünlerinin eksiği bu genel olarak düşük frekanslarda cihazlar. Türkiye şartları ile yapılmış bir telefon değil. Dışarıda böyle sorunlar olur mu bilmem ama burada halen o sıkıntılar var. Arama hatası gibi şeyler çoğu apple kullanıcısının basına surekli gelen şeyler. Ama ilginç tarafı dediğiniz gibi 1 saat sonrasında arama hatasının olması. Konumunuz farklı olmasına rağmen sürekli aynı hatayı alıyorsanız sorunun şebeke sorunu olduğunu da düşünmüyorum. Dediğiniz gibi farklı bir sim kart ile deneyin fark anlaşılır. hatta sonrasında avea müş hizmetlerini arayın derim. Garanti zahmetli iş biraz daha malumunuz.
    Evet haklısınız yarın turkcell ile deneyip sonucu buraya yazıcam teşekürler cevap veren herkese


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #8
    cafcuf_1987 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.03.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 644

    Mesajlar : 1.397

    Alıntı Furkaniphone5ipad4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende Avea kullanıyorum fakat böyle bir sorunum yok belki baz istasyonuna göre değeşiklikler oluyordur. yani 2-3 saati buluyor konusmalarım bazı zamanlarda. Arama hatasının o an şebekenin çekmemesinden dolayı olduğunu söyleyebilirim. Simkart ile sıkıntılarda olabilir. O cızırtılar da tahminimce görüşme kalitesi yani o an karsı tarafın veya senin yine aynı sebepten ötürü kalitenin düşmesi ile olur. Eğer deneme sansın varsa baska gsm markalı bir simkart ile dene derim. Bu sorunları turkcell de daha çok yaşadım. Avea da arada sırada yasıyorum.
    Alıntı hitlerci86 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam hattı bu sene aldım 3 4 ay önce şebekem de full çekiyor ama hep aynı dakka da gidiyor gibi sanki bir sınır var da orda kesiliyor gibi cızırtıda sesi kısarsam düzeliyor yükseltirsem artıyor (ama karşımdaki yüksek sesle konuşuyorsa ) garantiye götürcem eger donanımsal bişeyse degilse hiç gitmiyim zorluya kadar


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Furkan ın dediği gibi kullananları da duydum fakat bunu yaşayanları da :-/
    Baz istasyonundan olup olmadığını anlamak için başka telefonla denemek lazım; aynı hata alınırsa da artık kullanılan tarife ile de alakalı olabilir (öğrenci, kamu, Sınırsız tarife falan diye düşünüyorum)
    Bi deneyin başka telefonla ve kendi telefonunuza da başka hat ile deneyip bakın bakalım sorun ne imiş ?¿
    Furkaniphone5ipad4 bunu beğendi.

  10. #9
    Furkaniphone5ipad4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 16.03.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 57

    Mesajlar : 304

    Alıntı cafcuf_1987 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Furkan ın dediği gibi kullananları da duydum fakat bunu yaşayanları da :-/
    Baz istasyonundan olup olmadığını anlamak için başka telefonla denemek lazım; aynı hata alınırsa da artık kullanılan tarife ile de alakalı olabilir (öğrenci, kamu, Sınırsız tarife falan diye düşünüyorum)
    Bi deneyin başka telefonla ve kendi telefonunuza da başka hat ile deneyip bakın bakalım sorun ne imiş ?¿
    Haklısınız hocam. Elbet çözümü çözümleri vardır. Öncelik kaynağı bulmak gerek.
    Lütfen ''Alıntı'' olarak cevaplayınız.

  11. #10
    cafcuf_1987 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.03.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 644

    Mesajlar : 1.397

    Alıntı Furkaniphone5ipad4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haklısınız hocam. Elbet çözümü çözümleri vardır. Öncelik kaynağı bulmak gerek.
    Artık birilerinden bir saat konuşmaya hat istemeniz lazım Avea olmayan birinden sizin telefona uyumlu kartı olan

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin