9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: iTunes Müzik Yüklenmiyor.

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 03.10.15

    Cihaz : iPhone 6 Plus

    Mesajlar : 4

    Unhappy iTunes Müzik Yüklenmiyor.

    Merhabalar, bi sorunum var yardımcı olabilir misiniz? iTunes'a bilgisayarımdaki müzikleri yüklüyorum. Sonra müzikleri eşzamanla diyorum. Müzikler yüklenmiş görünüyor. Ama telefonda 1 tane bile müzik görünmüyo. Ve itunes'a yüklenmiş müziklerin ismi böyle gri görünüyo yani pasif görünüyo. günlerdir uğraşıp araştırdım bi çözüm bulamıyorum lütfen anlayan biri yardım edebilir mi ? Kısacası müzik yükleyemiyorum.

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4575

    Mesajlar : 13.996

    Müziklerinizi iTools aracılığıyla cihazınıza atmayı deneyiniz.






    iPhone 8S ile Uzaydan Gönderildi


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

  4. #3
    Fatality958 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 17.09.15

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 52

    Mesajlar : 317

    Pasif durumdaysa sadece liste yüklenmemiş demektir,şarkılar değil


    ༄FⒶⓉⒶ▲ⓁⒾⓉY༅ iPhone 6
    iPhone 6S 16 GB Silver|> IOS 10

  5. #4


    Üyelik Tarihi : 03.10.15

    Cihaz : iPhone 6 Plus

    Mesajlar : 4

    Telefonum bomboş 1 tane bile müzik yok .-. Yani yüklenmiyoooooooo

  6. #5
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı siyahzofren Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Telefonum bomboş 1 tane bile müzik yok .-. Yani yüklenmiyoooooooo
    iTools ile yap aynı işlemi kardeşim. Gayet rahat yüklersin.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  7. #6


    Üyelik Tarihi : 03.10.15

    Cihaz : iPhone 6 Plus

    Mesajlar : 4

    ya o da yüklenmiyo ki hata veriyo pc de itunes kurulu olması lazım demeyin zaten itunes kurulu ve atamadığım için bunu indiriyorum ama hata veriyo

  8. #7
    Fatality958 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 17.09.15

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 52

    Mesajlar : 317

    İTunes tan elle yöneterek indirmeye çalış
    Özet bölümünde "müzikleri ve viduoları elle yönet" seçeneğini aktif kıl ve sürükleyerek şarkı atmayı dene


    ༄FⒶⓉⒶ▲ⓁⒾⓉY༅ iPhone 6
    iPhone 6S 16 GB Silver|> IOS 10

  9. #8


    Üyelik Tarihi : 03.10.15

    Cihaz : iPhone 6 Plus

    Mesajlar : 4

    -ddddpng böyle görünüyor..................................

  10. #9
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    iTools ile denedinmi kardeşim cihaza atmayı müzikleri?


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin