Sayfa 1/2 12 SonSon
12 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Sim kilitmi bu durum

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 22.12.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus

    Beğeni : 107

    Mesajlar : 526

    Sim kilitmi bu durum

    Merhaba arkadaşlar amcam iPhone 4 almış 2. El arkadaşından telefonun Faturası herşeyi var , o adamda n11.com dan almış telefonu , ancak biz başka bi simkart taktığımız zaman servis yok diyor direk nasıl halledebilirim bu durumu cihazı sıfırladım şuan açamıyorum etkinleşmiyor

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı hebbe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar amcam iPhone 4 almış 2. El arkadaşından telefonun Faturası herşeyi var , o adamda n11.com dan almış telefonu , ancak biz başka bi simkart taktığımız zaman servis yok diyor direk nasıl halledebilirim bu durumu cihazı sıfırladım şuan açamıyorum etkinleşmiyor
    Muhtemelen simkilitlidir cihaz.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  4. #3


    Üyelik Tarihi : 22.12.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus

    Beğeni : 107

    Mesajlar : 526

    Çözümü nedir usta

  5. #4
    Mctehlike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.02.14

    Cihaz : iPhone 7 PLus

    Beğeni : 7

    Mesajlar : 66

    Alıntı hebbe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çözümü nedir usta
    Sim kilidi olan bi telefon benim bildiğim kadarıyla açılmaz bi 2 yıl önce 4s telefonum sim kilidi yedi hangi telefoncuya götürdü isem çare yok dedi attım çöpe valla ama garantisi falan var ise yollardan Çözümü olur
    Not: belki bilen arkadaşlar forumda vardır bi 2 Yıldır belki çare bulunmuştur
    Geçmiş olsun kardeşim...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Duam BeLLi Duyan BELLİ...
    Gerisi TAKDİR-i İLAHi

  6. #5


    Üyelik Tarihi : 22.12.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus

    Beğeni : 107

    Mesajlar : 526

    Sağolasın kardeşim bu ultrasn0w işlemi varmış onu denicem bide

  7. #6
    FurkanARDA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 15.04.13

    Cihaz : iPhone 4S

    Beğeni : 2165

    Mesajlar : 3.845

    Alıntı hebbe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar amcam iPhone 4 almış 2. El arkadaşından telefonun Faturası herşeyi var , o adamda n11.com dan almış telefonu , ancak biz başka bi simkart taktığımız zaman servis yok diyor direk nasıl halledebilirim bu durumu cihazı sıfırladım şuan açamıyorum etkinleşmiyor
    Gevey kullanın yada belirli bir ücret karşılığı unlock yaptırın cihazı istediğiniz gibi kullanabilirsiniz.

    http://www.appleyardim.org/image.phptype=sigpic&userid=2649&dateline=13748750  70



  8. #7


    Üyelik Tarihi : 22.12.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus

    Beğeni : 107

    Mesajlar : 526

    Gevey nedir usta programmı

  9. #8
    Mctehlike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.02.14

    Cihaz : iPhone 7 PLus

    Beğeni : 7

    Mesajlar : 66

    Alıntı hebbe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gevey nedir usta programmı


    iPhone’unuza sim kartınızla birlikte takılan bir sim aparatı olarakta bilinmektedir.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Duam BeLLi Duyan BELLİ...
    Gerisi TAKDİR-i İLAHi

  10. #9
    Fatality958 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 17.09.15

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 52

    Mesajlar : 317

    Post

    Alıntı hebbe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar amcam iPhone 4 almış 2. El arkadaşından telefonun Faturası herşeyi var , o adamda n11.com dan almış telefonu , ancak biz başka bi simkart taktığımız zaman servis yok diyor direk nasıl halledebilirim bu durumu cihazı sıfırladım şuan açamıyorum etkinleşmiyor
    Arkadaşım cihazın faturası var ama cihaz nereden alınma?Hani yurtdışından alınıp paravan fatura kesilmişte olabilir yada pasaportla sadece tek hat üzerine açtırılmıştır,yani bunlardan emin olmak lazım ki ne yapabileceğimize doğru karar verelim.

    Bir ihtimalde cihaz sim kilitlidir(simlocked) ilk önce full info check imei yaptırıp hangi ülke ve hangi operatörden,temiz mi bloke mi edilmiş olduğunu öğrenmen lazım ondan sonra simkilit kaldırma(unlock) işlemi yapan siteler yada tanıdığın varsa onun aracılığıyla sim kilidini kaldırabilirsin.

    Aşağıda arkadaşın dediği gibi versiyonuna uygun sim altı çip kullanabilirsin TURBO/GEVEY/R-SİM(4S LER İÇİN EN UYGUN ÇİP) gibilerinden
    Hiç olmadı bazı BASEBAND lar jailbreak yoluyla unlock yapılabiliyor ama o iş biraz zor ve riskli baseband ta yaptığın her hangi yanlış yükselme yada indirme BLUETOOTH ve WİFİ arızasına sebep olabilir.

    ÖZELLİKLE belirtmek isterimki %70 iPhone 4 lerin unlock u(sim kilidi kaldırma) ücretsizdir çünkü çoktan sözleşmeleri bitmiştir.İmei check yaptırdıktan sonra operatörün sitesini bul imei ni yazarak ingilizcede unlock yapmalarını rica et ücretsiz yapacaklardır.
    Konu Fatality958 tarafından (13.10.15 Saat 16:55 ) değiştirilmiştir.
    iPhone 6S 16 GB Silver|> IOS 10

  11. #10


    Üyelik Tarihi : 22.12.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus

    Beğeni : 107

    Mesajlar : 526

    Usta Sağolun hepiniz Allah Razı olsun ama ben hallettim yolunu da Söyleyeyim
    reponuza R-SIM??? reposunu ekleyin ordan uyumlu paketi kurun , kurduğunuzda aygıtı yeniden başlatmanız isteyecek eğer respring isterse yanlış paket sonrası hattımız geliyor :))))

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin