8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: 6s batarya problemi acil öneri tavsiye

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 22.06.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Mesajlar : 17

    Post 6s batarya problemi öneri tavsiye

    Mrb arkadaşlar yeni 6s aldım ve bataryasinda sıkıntı olduğunu düşünüyorum 2-3 saat oyun oynarsanız yada internette ve ya YouTube da Zaman geçirirseniz şarjı %100 den %40lara düşüyor daha önce iPhone 6 kullanıyordum 2gunde 1 falan şarj ederdim hiç batarya problemi de çekmedim ama bunu günde 2 kez şarj eder oldum ve buraya yazacak kadar da dikkatimi cekti. Tamam biliyorum iPhone 6s bataryası mah seviyesi olarak 6 ya göre biraz daha dusuk ama bu kadar olamaz diye düşünüyorum isin garibi telefon 1 kere bile ısınmadı ısınma falan hiç yok kasma falan hiç bisi yok sadece emiyor şarjı bi reboot yapıyorum %3-4 gidiyor lütfen bi fıkır verin sizce sorun var mı yada tavsiyeleriniz neler?

    Tüm arka plan yenileme kapalı parlaklık şarj yiyen herşey kapalı öyle fazla uygulama da yüklü değil


    Sent from iPhone 6s with tepetaklak
    Konu Jake tarafından (26.10.15 Saat 10:34 ) değiştirilmiştir.

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    djpeace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 30.01.14

    Cihaz : iPhone SE

    Beğeni : 1899

    Mesajlar : 4.410

    Hiç durma telefonu derhal servise gönder.

  4. #3


    Üyelik Tarihi : 22.06.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Mesajlar : 17

    6s batarya problemi acil öneri tavsiye

    Bi gariplik var dimi bunda

    Çok hızlı şarj oluyor bide 40dkda fulleniyo ama Hemen de bitiyo dediğim gibi

    Sent from iPhone 6s with tepetaklak
    Konu Jake tarafından (26.10.15 Saat 09:34 ) değiştirilmiştir.

  5. #4
    djpeace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 30.01.14

    Cihaz : iPhone SE

    Beğeni : 1899

    Mesajlar : 4.410

    Aynen verdiğiniz süreler sıfır bir telefon için çok düşük ki boot yapınca %3-4 oynaması bataryanın log kayıtlarının bozulduğunu gösteriyor. Umarım jb kurup batarya ile alakalı bir tweak yüklemediniz.

  6. #5


    Üyelik Tarihi : 22.06.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Mesajlar : 17

    Jb yaptim ancak sadece iTunes'tan müzik indirmek icin ve Appcake kullanıyorum. kullandığım tweak listesinin fotosunu editliyorum hemen


    Sent from iPhone 6s with tepetaklak

  7. #6


    Üyelik Tarihi : 22.06.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Mesajlar : 17

    Post

    Alıntı djpeace Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen verdiğiniz süreler sıfır bir telefon için çok düşük ki boot yapınca %3-4 oynaması bataryanın log kayıtlarının bozulduğunu gösteriyor. Umarım jb kurup batarya ile alakalı bir tweak yüklemediniz.

    Sent from iPhone 6s with tepetaklak

    - - - - - Flood Engellendi - - - - -

    Başardım atmayi
    -001-1png
    -001-2png
    -001-3png
    -001png


    itunes le iphone a geri yükle yaparsam sorun tweak kaynaklıysa çözülür mü ?
    Konu Jake tarafından (26.10.15 Saat 10:15 ) değiştirilmiştir.

  8. #7
    djpeace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 30.01.14

    Cihaz : iPhone SE

    Beğeni : 1899

    Mesajlar : 4.410

    log kayıtları bozulduysa düzelmez. sen restore et ver servise

  9. #8


    Üyelik Tarihi : 22.06.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Mesajlar : 17

    :/ tmm şimdi restore edip gidip veriyim teşekkür ederim yardımın icin hayırlı günler


    Sent from iPhone 6s with tepetaklak

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin