10 sonuçtan 1 ile 10 arası
Ağaç Şeklinde Aç1Beğeni
  • 1 gönderen by_yup

Konu: Bi tweak hakkında yardımlarınızı bekliyorum [emoji15][emoji53]

  1. #1
    cafcuf_1987 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.03.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 644

    Mesajlar : 1.397

    Bi tweak hakkında yardımlarınızı bekliyorum

    Selamlar herkese iyi forumlar
    igameguardian tweakinin crackli versiyonunu bulamıyorum bir türlü... Önder azizi Abinin repomuzda paylaştığı var ama çalışmıyor hadi dedim 3 $ mış satın alayım, bu sefer de PayPal artık hizmet vermediğinden o da olmadı..!!
    Sürümüm iOS 8.4 olduğu için Beta versiyonu iOS 9 a göre düzenlenmiş... Yani kaldım böyle bilgisi olan yardımcı olabilirse çok sevineceğim gerçekten ¿?

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    AtknUludag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 3666

    Mesajlar : 7.169

    Alıntı cafcuf_1987 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar herkese iyi forumlar
    igameguardian tweakinin crackli versiyonunu bulamıyorum bir türlü... Önder azizi Abinin repomuzda paylaştığı var ama çalışmıyor hadi dedim 3 $ mış satın alayım, bu sefer de PayPal artık hizmet vermediğinden o da olmadı..!!
    Sürümüm iOS 8.4 olduğu için Beta versiyonu iOS 9 a göre düzenlenmiş... Yani kaldım böyle bilgisi olan yardımcı olabilirse çok sevineceğim gerçekten ¿?
    igameguardian 'ın eski sürümünü bulman gerekiyor o zaman. ücretli tweak olduğundan eski sürümünü de bulmak biraz sıkıntılı.
    Protein Tozları, Supplementler, Atakan Yasin Uludağ Blog
    Kişisel mesajla desteğimiz yoktur. Lütfen adminlere mesaj göndermeyiniz. Sorunuz varsa destek bölümlerine konu açınız.


  4. #3
    cafcuf_1987 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.03.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 644

    Mesajlar : 1.397

    Alıntı AtknUludag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    igameguardian 'ın eski sürümünü bulman gerekiyor o zaman. ücretli tweak olduğundan eski sürümünü de bulmak biraz sıkıntılı.
    Crackli olsun da eskisine de razıyım ama dediğin gibi onu da bulmak zor PayPal kullanmanın bi yolu yok artık dimi, satın alma işi de yattı

  5. #4
    cafcuf_1987 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.03.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 644

    Mesajlar : 1.397

    Alıntı AtknUludag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    igameguardian 'ın eski sürümünü bulman gerekiyor o zaman. ücretli tweak olduğundan eski sürümünü de bulmak biraz sıkıntılı.
    Eski sürüm crackli buldum ama onu da kabul etmedi, Satıcı ile irtibata geç uyarısı geliyor Türkiye dışından PayPal kullanan bi hayırsever Abimiz şu mübarek günde 3 $ cık bi yardım yapar mı ki acaba

  6. #5
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı cafcuf_1987 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eski sürüm crackli buldum ama onu da kabul etmedi, Satıcı ile irtibata geç uyarısı geliyor Türkiye dışından PayPal kullanan bi hayırsever Abimiz şu mübarek günde 3 $ cık bi yardım yapar mı ki acaba
    Öyle birini bulursan banada haber ver
    cafcuf_1987 bunu beğendi.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  7. #6
    Fundikap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.08.14

    Cihaz : iPhone 5S

    Beğeni : 10

    Mesajlar : 117

    Alıntı cafcuf_1987 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar herkese iyi forumlar
    igameguardian tweakinin crackli versiyonunu bulamıyorum bir türlü... Önder azizi Abinin repomuzda paylaştığı var ama çalışmıyor hadi dedim 3 $ mış satın alayım, bu sefer de PayPal artık hizmet vermediğinden o da olmadı..!!
    Sürümüm iOS 8.4 olduğu için Beta versiyonu iOS 9 a göre düzenlenmiş... Yani kaldım böyle bilgisi olan yardımcı olabilirse çok sevineceğim gerçekten ¿?
    Merhaba kardrşim ios delisi reposunda cydown diye bi tweak var onu indirek ücretli tweakleri ücretsiz kullana bilirsin iyi forumlar


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #7
    cafcuf_1987 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.03.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 644

    Mesajlar : 1.397

    Alıntı by_yup Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öyle birini bulursan banada haber ver
    Abi yaa yoktur dimi hayırsever biri

  9. #8
    cafcuf_1987 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.03.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 644

    Mesajlar : 1.397

    Alıntı Fundikap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba kardrşim ios delisi reposunda cydown diye bi tweak var onu indirek ücretli tweakleri ücretsiz kullana bilirsin iyi forumlar


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    O sanki cydia dan indirirken işe yarıyor? Bu tweak indirildikten sonra aktifleştirme istiyor maalesef

  10. #9
    Fundikap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.08.14

    Cihaz : iPhone 5S

    Beğeni : 10

    Mesajlar : 117

    Ozaman yapcak bişey yok hocam


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #10
    cafcuf_1987 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.03.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 644

    Mesajlar : 1.397

    Alıntı Fundikap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ozaman yapcak bişey yok hocam


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Hay bu PayPal ın hizmetini durduran pis adamların ben topuklarına sıkayım yaa tweak bile satın alamıyoruz resmen..!!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin