Sayfa 1/2 12 SonSon
15 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Jailbreakte iapcrazy sorunu

  1. #1
    Mctehlike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.02.14

    Cihaz : iPhone 7 PLus

    Beğeni : 7

    Mesajlar : 66

    Jailbreakte iapcrazy sorunu

    Arkadaşlar iOS 9.3.2 sürümündeyim iapcrazy i yüklüyorum cydia da yüklü görünüyor ama ne telefonda ne ayarlarda gözükmüyor Nasıl halledebilirim acaba bunu bi türlü çözemedim yardımcı olabilecek bi arkadaş var mı ?

    Duam BeLLi Duyan BELLİ...
    Gerisi TAKDİR-i İLAHi

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    cafcuf_1987 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.03.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 644

    Mesajlar : 1.397

    Alıntı Mctehlike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar iOS 9.3.2 sürümündeyim iapcrazy i yüklüyorum cydia da yüklü görünüyor ama ne telefonda ne ayarlarda gözükmüyor Nasıl halledebilirim acaba bunu bi türlü çözemedim yardımcı olabilecek bi arkadaş var mı ?

    Dün bende denedim yükledim ama aynı sıkıntı bende de çıktı düzeltemediğim için de kaldırmak zorunda kaldım...

  4. #3
    Fundikap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.08.14

    Cihaz : iPhone 5S

    Beğeni : 10

    Mesajlar : 117

    Vshare kullanabilirsiniz


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #4
    Omer098 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 08.09.15

    Cihaz : iPhone 5C/FU

    Mesajlar : 74

    İapfree oda olabilir olmazsa ilerde düzelebilir

  6. #5
    Mctehlike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.02.14

    Cihaz : iPhone 7 PLus

    Beğeni : 7

    Mesajlar : 66

    Alıntı Omer098 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İapfree oda olabilir olmazsa ilerde düzelebilir
    İapfree de aynı oda yükleniyor açılmıyor

  7. #6
    djpeace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 30.01.14

    Cihaz : iPhone SE

    Beğeni : 1899

    Mesajlar : 4.410

    Localappstore çalışıyor uygulama içi satın almalar icin

  8. #7


    Üyelik Tarihi : 06.03.14

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 7

    Mesajlar : 43

    iap26 9.3.3 uyumlu

  9. #8


    Üyelik Tarihi : 06.08.15

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 2

    Mesajlar : 22

    hocam bendede görünmüyordu telefon safe moda attı sonra görünmeye başlamıştı ya safe moda al orda görününce geri çık, yada telefonu normal bir şekilde kapat aç sonra yeniden jailbreak yap

  10. #9
    Mctehlike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.02.14

    Cihaz : iPhone 7 PLus

    Beğeni : 7

    Mesajlar : 66

    Alıntı djpeace Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Localappstore çalışıyor uygulama içi satın almalar icin
    TşkLer Hocam İş Gördü...

    Alıntı Emresalmann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam bendede görünmüyordu telefon safe moda attı sonra görünmeye başlamıştı ya safe moda al orda görününce geri çık, yada telefonu normal bir şekilde kapat aç sonra yeniden jailbreak yap
    Locallappstore den hallettim tşk ederim...
    Duam BeLLi Duyan BELLİ...
    Gerisi TAKDİR-i İLAHi

  11. #10


    Üyelik Tarihi : 26.05.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 241

    Mesajlar : 1.054

    Alıntı Mctehlike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    TşkLer Hocam İş Gördü...



    Locallappstore den hallettim tşk ederim...
    surum 9.3.3 mu acaba? kullandiginiz locallappstore
    bugün de cikmadi... yarin da cikmayacak

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin