7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: iOS 10 Touch-ID İle kilit açma ?

  1. #1
    Adem.TRK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 26.02.14

    Beğeni : 22

    Mesajlar : 152

    iOS 10 Touch-ID İle kilit açma ?

    Arkadaşlar. İki gündür kullanıyorum iphone 6 cihazım da ios 10'ı lakin bazı arkadaşlar oluyor bazısı olmuyor diyor
    Konu şu. Şimdi cihaz cebimizde çıkarıyoruz Home tuşuna basmadan parmak izi ile kilidi açabiliyormuyuz ? Bakın ekranı yüzümüze tuttuğumuz da ekranın gelme muhabbetini demiyorum (Bildiğim kadarıyla o özellik 6S ve üst cihazlarda geçerli)
    Lakin bazı arkadaşlar evet cihazı sadece home tuşuna basmadan parmak izi ile açabiliyoruz diyor ? Bu nasıl aktif oluyor. Ben açıyorum ama tuşa basmak zorundayım yani. Basıyorum açılıyor ama dokunmayla açılmıyor. Ayarlar da şöyle



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Using Tapatalk

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2


    Üyelik Tarihi : 03.02.16

    Beğeni : 10

    Mesajlar : 78

    Ekran acik olmasi gerekiyor direk parmagini koydugun zaman acilmiyor ustten ya da yandaki kilit tusundan ekrani ac sonra parmagini koy o sekilde aciliyor her turlu orta tusa basmak zorundasin yani

  4. #3
    ClanTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 28.03.14

    Cihaz : iPhone 4S/FU

    Beğeni : 10

    Mesajlar : 117

    Aynen bende onda bahsediyorum zaten ama bi kaç arkadaş oluyor dedi acaba benmi yanlış düşünüyorum dedim

  5. #4


    Üyelik Tarihi : 10.07.16

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 8

    Mesajlar : 59

    Cihazım 6S sürüm ios10 final telefonu cebimdende çıkarsam masadan da kaldırsam ekranım uyanıyor ve hiçbir tuşa basmadan yalnızca parmak okutmayla cihazımı açıyorum arkadaşlar bence parmak izlerinizi silip tekrar tanıtın ve okuyucunun üzerini güzelce silip öyle deneyin

    - - - - - Flood Engellendi - - - - -

    Alıntı ulviarslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ekran acik olmasi gerekiyor direk parmagini koydugun zaman acilmiyor ustten ya da yandaki kilit tusundan ekrani ac sonra parmagini koy o sekilde aciliyor her turlu orta tusa basmak zorundasin yani

    Dostum kusura bakma yanlış biliyorsun tuşa basmana gerek yok okutman yetiyor emin ol 6S cihazımda hiçbir tuşa basmıyorum ekran uyanıyor ve sadece parmağımı okutuyorum

  6. #5


    Üyelik Tarihi : 22.12.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus

    Beğeni : 107

    Mesajlar : 526

    Alıntı Adem.TRK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar. İki gündür kullanıyorum iphone 6 cihazım da ios 10'ı lakin bazı arkadaşlar oluyor bazısı olmuyor diyor
    Konu şu. Şimdi cihaz cebimizde çıkarıyoruz Home tuşuna basmadan parmak izi ile kilidi açabiliyormuyuz ? Bakın ekranı yüzümüze tuttuğumuz da ekranın gelme muhabbetini demiyorum (Bildiğim kadarıyla o özellik 6S ve üst cihazlarda geçerli)
    Lakin bazı arkadaşlar evet cihazı sadece home tuşuna basmadan parmak izi ile açabiliyoruz diyor ? Bu nasıl aktif oluyor. Ben açıyorum ama tuşa basmak zorundayım yani. Basıyorum açılıyor ama dokunmayla açılmıyor. Ayarlar da şöyle



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Kardeşim ben senin demek istediğini anladım olay şu normalde parmak izini okutunca en üstte (status bar da) kilit kalkar ve açmak için yine orta tuşa basmak zorundasın ama sen o parmağı koyarak aç seçeceğini aktif ettiğin zaman orta tuşa bir defa basıp telefonu uyandırırsın parmağını koyar koymaz kilit kalkar ve ana ekran gelir olay bu

  7. #6
    ClanTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 28.03.14

    Cihaz : iPhone 4S/FU

    Beğeni : 10

    Mesajlar : 117

    Alıntı SHoCKWaWe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cihazım 6S sürüm ios10 final telefonu cebimdende çıkarsam masadan da kaldırsam ekranım uyanıyor ve hiçbir tuşa basmadan yalnızca parmak okutmayla cihazımı açıyorum arkadaşlar bence parmak izlerinizi silip tekrar tanıtın ve okuyucunun üzerini güzelce silip öyle deneyin

    - - - - - Flood Engellendi - - - - -




    Dostum kusura bakma yanlış biliyorsun tuşa basmana gerek yok okutman yetiyor emin ol 6S cihazımda hiçbir tuşa basmıyorum ekran uyanıyor ve sadece parmağımı okutuyorum
    senin dediğin olay 6s ve üzeri cihazlarda 6 da olmuyor malesef arkadaş doğru diyor ortada yanlış bişey yok yani

    - - - - - Flood Engellendi - - - - -

    Alıntı hebbe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim ben senin demek istediğini anladım olay şu normalde parmak izini okutunca en üstte (status bar da) kilit kalkar ve açmak için yine orta tuşa basmak zorundasın ama sen o parmağı koyarak aç seçeceğini aktif ettiğin zaman orta tuşa bir defa basıp telefonu uyandırırsın parmağını koyar koymaz kilit kalkar ve ana ekran gelir olay bu
    Aynen kardeş aynen senin dediğin gibi işte. Bölede kullanırız zaten jb sadece virtual home için yapmışımdır bundan sonrada öyle olur

  8. #7


    Üyelik Tarihi : 03.02.16

    Beğeni : 10

    Mesajlar : 78

    İos 10 a da gelir jailbreak daha guzel olucak bence bildirimlerde falan daha kullanisli olucak jailbreak ios 9 da virtual home haricinde cok fazla ise yarayan bir sey yok

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin