9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: Sizce ios 10 a geçilmelimi ?

  1. #1
    Osmancihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 16.12.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 9

    Mesajlar : 229

    Sizce ios 10 a geçilmelimi ?

    Arkadaşlar 9.3.3 jailbreak sürümündeyim arada takılmalar oluyo jailbreak yüzünden jail kaybetmeye değermi ios 10 geçmek

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2


    Üyelik Tarihi : 30.04.14

    Cihaz : iPhone 7

    Beğeni : 20

    Mesajlar : 217

    valla kardeş ben geçtim ama aklım hala ios 9 da 9.3.5 e jailbreak çıkarsa hemen geri dönerim imzalar kapanmadan. ben 5s de ios 10 kullanıyorum şu ana kadar bir sorun görmedim. şarjımda artık 1 bucuk gün gidiyor.

  4. #3
    Osmancihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 16.12.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 9

    Mesajlar : 229

    Alıntı __S_W_A_T__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla kardeş ben geçtim ama aklım hala ios 9 da 9.3.5 e jailbreak çıkarsa hemen geri dönerim imzalar kapanmadan. ben 5s de ios 10 kullanıyorum şu ana kadar bir sorun görmedim. şarjımda artık 1 bucuk gün gidiyor.
    Bazen jailbreak saçmalıyor vallaha sıkılmıyorda değilim bakalım başka önerileride okuyayım ona göre geçicem bu arada teşekkürler bilgi için

  5. #4


    Üyelik Tarihi : 30.04.14

    Cihaz : iPhone 7

    Beğeni : 20

    Mesajlar : 217

    Alıntı Osmancihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bazen jailbreak saçmalıyor vallaha sıkılmıyorda değilim bakalım başka önerileride okuyayım ona göre geçicem bu arada teşekkürler bilgi için
    benimde öyle oldu.jailbreak randumanlı değildi.kendi kendine kapanmalar,takılmalar oluyordu.bir arkadaşımın iphone 5 de inceledim ios 10u. yağ gibi akıyordu telefon. 5s de zeytinyağı gibi akar dedim vazgeçtim jailbreakden. ama ios 10 a jb çıkarsa tadından yenmez siz yine de acele etmeyin.

  6. #5
    Osmancihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 16.12.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 9

    Mesajlar : 229

    Alıntı __S_W_A_T__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benimde öyle oldu.jailbreak randumanlı değildi.kendi kendine kapanmalar,takılmalar oluyordu.bir arkadaşımın iphone 5 de inceledim ios 10u. yağ gibi akıyordu telefon. 5s de zeytinyağı gibi akar dedim vazgeçtim jailbreakden. ama ios 10 a jb çıkarsa tadından yenmez siz yine de acele etmeyin.
    Benimkide İphone SE bundada kayar herhalde 2 gb ram var sıkıntı olmaz diye düşünüyorum 😂

  7. #6


    Üyelik Tarihi : 22.12.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus

    Beğeni : 107

    Mesajlar : 526

    Alıntı Osmancihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benimkide İphone SE bundada kayar herhalde 2 gb ram var sıkıntı olmaz diye düşünüyorum 😂
    2 gb Rami boşver a9 çip var 😏

  8. #7


    Üyelik Tarihi : 03.02.16

    Beğeni : 10

    Mesajlar : 78

    Bende jailbreakin sorunlarından biktim ios 10a gectim 5s kullaniyorum ve cok memnunum tavsiye ederim iki uc gun garipsiyorsun ama gercekten cok akici ve cok guzel

  9. #8
    Osmancihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 16.12.14

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 9

    Mesajlar : 229

    Alıntı ulviarslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende jailbreakin sorunlarından biktim ios 10a gectim 5s kullaniyorum ve cok memnunum tavsiye ederim iki uc gun garipsiyorsun ama gercekten cok akici ve cok guzel

    Biraz bekliycem sonra geçicem bi arkadaş güncelledide çok akıcı gerçekten

  10. #9


    Üyelik Tarihi : 23.06.16

    Cihaz : iPhone 7

    Beğeni : 6

    Mesajlar : 45

    Cihazı sıfırlayıp yeniden jb yapın bi nebze olsun düzeliyor 6s ye yaptım şuan daha stabil çalışıyor

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin