Sayfa 1/2 12 SonSon
12 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: iPhone Operatör Kayboldu

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 01.04.15

    Mesajlar : 98

    Post iPhone Operatör Kayboldu

    Merhaba Arkadashlar ben azerbaycandan yaziyorum telfonum jb li 10.2 kendi kendine operator kismi yok oldu ve hucresel ag aciyorum yukarida 3g falan yazisida gelmiyor 3g den 2g ye keciyorum gecmiyor ne yapa bilirim Img 0471 - Hızlı Resim
    Konu Receb666 tarafından (15.02.17 Saat 01:37 ) değiştirilmiştir.

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2


    Üyelik Tarihi : 22.08.16

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 455

    Mesajlar : 1.891

    Operator

    Alıntı Receb666 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadashlar ben azerbaycandan yaziyorum telfonum jb li 10.2 kendi kendine operator kismi yok oldu ve hucresel ag aciyorum yukarida 3g falan yazisida gelmiyor 3g den 2g ye keciyorum gecmiyor ne yapa bilirim Img 0471 - Hızlı Resim


    Hücresel ac , olmasza Hardreset yap

    https://m.youtube.com/watch?v=Qsp6evGa7xw

  4. #3


    Üyelik Tarihi : 01.04.15

    Mesajlar : 98

    aciyorum zaten acilmiyorki hardreset yapdim duzelmedi 😣

  5. #4
    cosbilisimtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 09.09.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 356

    Mesajlar : 1.344

    Cihazı reboot ( yeniden başlat ) yaptığınızda yani jb deaktif olduğunda bu sorun ortadan kalkıyormu ?

    İyi Forumlar
    - iPhone 6 Plus 64 GB Space Gray - iPhone 7 Plus 32 GB Mat Black



  6. #5


    Üyelik Tarihi : 01.04.15

    Mesajlar : 98

    Alıntı cosbilisimtr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cihazı reboot ( yeniden başlat ) yaptığınızda yani jb deaktif olduğunda bu sorun ortadan kalkıyormu ?
    Hayir bence ama jb la alakli kendi kendine oldu bende facetime yok telefon dubaiden gelidiyi icin once facetime indirmek istiyordum Mefacetimeios8 adli tweak yukledim respring yaptim hic kimseye arama yapamiyordum kimsede bana arama yapinca olmuyordu mesgul gosteriyordu tweak sildim duzeldi aksami kendiliyinden hucreseli acmak istedim bi bakdim 3g yok sonra operator yok oldu hangi tweakdan baka bilirim neden bu fix gosteren tweak varmi ?

    - - - - - Flood Engellendi - - - - -

    Alıntı cosbilisimtr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cihazı reboot ( yeniden başlat ) yaptığınızda yani jb deaktif olduğunda bu sorun ortadan kalkıyormu ?
    Simdi Yine o mefacetimeios8 tweakini yukledim operator dondu D Ama hucresel calismiyor aciyorum yukarida 3g gostermiyor tweakida silince boyle oluyor operator falan yok oluyor tweak oluncada hic kimse arayamiyor bende araya bilmiyorum ne yapa bilirim acaba ?

  7. #6


    Üyelik Tarihi : 01.04.15

    Mesajlar : 98

    ???

  8. #7


    Üyelik Tarihi : 22.08.16

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 455

    Mesajlar : 1.891

    Alıntı Receb666 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ???
    Arkadas mefacetime8
    10.2 icin uyumlumu ?


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

  9. #8


    Üyelik Tarihi : 01.04.15

    Mesajlar : 98

    Alıntı efsane6 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadas mefacetime8
    10.2 icin uyumlumu ?


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
    hayir

  10. #9


    Üyelik Tarihi : 22.08.16

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 455

    Mesajlar : 1.891

    Alıntı Receb666 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayir
    O zaman uyumlu olmayan bir uygulamayi yükleme !

    Mafacetime8 iOS 7-8 İcin uyumlu ama
    iOS 10.2 icin uyumlu degil


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

  11. #10


    Üyelik Tarihi : 01.04.15

    Mesajlar : 98

    Alıntı efsane6 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O zaman uyumlu olmayan bir uygulamayi yükleme !

    Mafacetime8 iOS 7-8 İcin uyumlu ama
    iOS 10.2 icin uyumlu degil


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
    nasil duzelte bilirim abi yukluyorum operator falan donuyor hucresel donuyor ama calismiyor yine siliyorum operator falanda yok oluyor

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin