4 sonuçtan 1 ile 4 arası

Konu: iphone 5 aşırı ısınma pil yüzdesini yanlış gösterme vs vs

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 29.03.17

    Mesajlar : 2

    Post iphone 5 aşırı ısınma pil yüzdesini yanlış gösterme vs vs

    merhaba arkadaşlar geçen ay 2.el iphone 5 aldım alarken 15 dk herşeyine baktım tek sorunu bataryası dedi adam anlaştık aldım telefonu batarya çok az götürüyordu beni bataryayı değiştirdim.değişdirdikden sonra tamirci ekran çok dandik dedi ne orjinal ne de sanayi dandiğin dandiği dedi. neyse ekranını da değişicem ama şuanki ekran birazcık kullanımda telefonun üst sol tarafı aşırı ısınıyor bi de bataryayı değişdirdikten sonra pilyüzdesini halen doğru göstermiyor yine az götürüyor şarzı.sizce anakartda mı sorunu var ekranını değişiyim mi yoksa yine sorun çıkarmı yardımınız çok önemli bilgilendirirseniz seviniriim

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2


    Üyelik Tarihi : 16.12.15

    Cihaz : iPhone 7

    Beğeni : 86

    Mesajlar : 530

    Pilin kontrolü pil üzerindeki bms devresi tarafından yapılır. Yani yanlış göstermeside muhtemelen pilden kaynaklıdır.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  4. #3


    Üyelik Tarihi : 29.03.17

    Mesajlar : 2

    pili yeni değiştirdim ondan değildir

  5. #4


    Üyelik Tarihi : 16.12.15

    Cihaz : iPhone 7

    Beğeni : 86

    Mesajlar : 530

    Alıntı themarshall Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pili yeni değiştirdim ondan değildir
    Hocam pil kalitesizse olabilir.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin