Sayfa 1/3 123 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: İphone 4 müzik yarıda kesilme

  1. #1
    cosbilisimtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 09.09.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 356

    Mesajlar : 1.344

    İphone 4 müzik yarıda kesilme

    Merhaba arkadaşlar iphone 4 cihazımda müzikler belli bir süreden sonra kesiliyor ve bi sonraki şarkıya geçiyor otomatik bunu nasıl düzeltebilirim hiçbir şarkıyı tam dinleyemedim ios 6.1.3 saygılar

    İyi Forumlar
    - iPhone 6 Plus 64 GB Space Gray - iPhone 7 Plus 32 GB Mat Black



  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    farukuzun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 02.07.13

    Cihaz : iPhone 4/SL

    Beğeni : 40

    Mesajlar : 190

    Ayarlar> Müzik >Karıştırmak için salla seçeneğini kapatıp öyle denermisiniz
    by_yup bunu beğendi.

  4. #3
    cosbilisimtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 09.09.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 356

    Mesajlar : 1.344

    Alıntı farukuzun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayarlar> Müzik >Karıştırmak için salla seçeneğini kapatıp öyle denermisiniz
    Yok zaten kapalıydı

  5. #4
    cosbilisimtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 09.09.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 356

    Mesajlar : 1.344

    bir bilgisi olan yok mu arkadaşlar ?

  6. #5
    cosbilisimtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 09.09.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 356

    Mesajlar : 1.344

    arkadaşlar bi allahın kulu yok mu şu işe çözüm bulabilecek :/

  7. #6
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı cosbilisimtr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bi allahın kulu yok mu şu işe çözüm bulabilecek :/
    Dostum vallahi araştırdım. Herhangibir çözüm bulamadım maalesef kendi adıma.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  8. #7
    cosbilisimtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 09.09.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 356

    Mesajlar : 1.344

    Alıntı by_yup Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostum vallahi araştırdım. Herhangibir çözüm bulamadım maalesef kendi adıma.
    kardeşim şuan 6.1.3 e ifatih ile shsh gömerek döndüm belkide ipsw de sorun vardı ifatihin şimdi orjinal ipsw ile restore yapsam bi hata alırmıyım

  9. #8
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı cosbilisimtr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim şuan 6.1.3 e ifatih ile shsh gömerek döndüm belkide ipsw de sorun vardı ifatihin şimdi orjinal ipsw ile restore yapsam bi hata alırmıyım
    Dostum bi dene istersen nasıl olsa shsh kaydın var.


    Tapatalklasaktamı yollasak ile gönderildi.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  10. #9
    FreeD0m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 06.06.13

    Beğeni : 2743

    Mesajlar : 3.876

    Bu hatayıda ilk defa senden gördüm dostum aslında dediğin gibi İOS 6'ya dönüp denemen iyi olur

  11. #10
    cosbilisimtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 09.09.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 356

    Mesajlar : 1.344

    Alıntı FreeD0m Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu hatayıda ilk defa senden gördüm dostum aslında dediğin gibi İOS 6'ya dönüp denemen iyi olur
    şuan ios 6.1.3 kurulu ifatih ile shsh gömerek kurdugum ios 6.1.3 bu.diyorumki şimdi hiç ifatih kullanmadan ios 6.1.3 orjinal ipsw yi kursan itunes ile sorun olurmu ?

Sayfa 1/3 123 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin