Sayfa 1/2 12 SonSon
11 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Servisten batarya değişimi yapsam ne kadara mal olur?

  1. #1
    serjuinho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.05.13

    Cihaz : iPhone 7

    Beğeni : 161

    Mesajlar : 437

    Servisten batarya değişimi yapsam ne kadara mal olur?

    Arkadaşlar cihaz 4s yurtdışı haliyle garantisi yok, servisten batarya değişimi talep etsem ne kadara mal olur acaba, fikri veya bilgisi olan var mı?

    iPhone 6 16GB Silver - iOS 8.4 Beta 4

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı serjuinho Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar cihaz 4s yurtdışı haliyle garantisi yok, servisten batarya değişimi talep etsem ne kadara mal olur acaba, fikri veya bilgisi olan var mı?
    Servisten talep edersen 100 liradan aşağı fiyat vereceğini sanmam. Gittigidiyordan kaliteli bir batarya al kendin değiştir kardeşim en kötü ihtimal 40 liraya mal edersin.
    ÖmrBlgr bunu beğendi.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  4. #3
    serjuinho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.05.13

    Cihaz : iPhone 7

    Beğeni : 161

    Mesajlar : 437

    Alıntı by_yup Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Servisten talep edersen 100 liradan aşağı fiyat vereceğini sanmam. Gittigidiyordan kaliteli bir batarya al kendin değiştir kardeşim en kötü ihtimal 40 liraya mal edersin.
    Ya aslında cihaza 800 - 900 lira sayıyo bi arkadaş ama bataryayı serviste değiştirmem şartıyla 1200 lira veririm dedi o sebeple sordum yoksa ben de arızalı bi telin sağlam bataryası ile değişmeyi düşünmüştüm.

    iPhone 6 16GB Silver - iOS 8.4 Beta 4

  5. #4
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı serjuinho Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya aslında cihaza 800 - 900 lira sayıyo bi arkadaş ama bataryayı serviste değiştirmem şartıyla 1200 lira veririm dedi o sebeple sordum yoksa ben de arızalı bi telin sağlam bataryası ile değişmeyi düşünmüştüm.
    Kardeşim zaten serviste yüzde yüz orjinal batarya takmayacak cihazına emin olabilirsin. Dediğim gibi kendin değiştir bataryanı daha hesaplı olur senin için.
    F@BLé ve ÖmrBlgr bunu beğendiler.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  6. #5
    aLPhone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.04.13

    Beğeni : 2044

    Mesajlar : 2.723

    Alıntı serjuinho Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya aslında cihaza 800 - 900 lira sayıyo bi arkadaş ama bataryayı serviste değiştirmem şartıyla 1200 lira veririm dedi o sebeple sordum yoksa ben de arızalı bi telin sağlam bataryası ile değişmeyi düşünmüştüm.
    Kardesim kendin değiştir kesinlikle daha ucuza halledersin..Youtube da videoları var adamlar bütün adımları tek tek anlatıyor..bosuna para kaptırma millete..


    iPhone 3GS/16GB iOS5.1.1JB
    iPhone 5/16GB iOS7.0.2
    serjuinho ve yiğido bunu beğendiler.

  7. #6
    serjuinho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.05.13

    Cihaz : iPhone 7

    Beğeni : 161

    Mesajlar : 437

    Çocuk gözümün önünde garantili 32gb'lığa 1500 vereyim dedi adam satmadı, benimkisi 64'lük 800 vereyim diyor ama garantisini sorun eder oldu daha sonra bataryası çıktı ortaya servis değişimi olacak ancak diye tutturdu ancak öyle 1200 veririm dedi ondan kafam karıştı biraz. Bir daha bulaşmam valla 64gb iPhone'lara tövbe.

    iPhone 6 16GB Silver - iOS 8.4 Beta 4

  8. #7
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı serjuinho Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çocuk gözümün önünde garantili 32gb'lığa 1500 vereyim dedi adam satmadı, benimkisi 64'lük 800 vereyim diyor ama garantisini sorun eder oldu daha sonra bataryası çıktı ortaya servis değişimi olacak ancak diye tutturdu ancak öyle 1200 veririm dedi ondan kafam karıştı biraz. Bir daha bulaşmam valla 64gb iPhone'lara tövbe.
    Kardeşim telefoncuya satarsan cihazı ölü fiyatına alırlar. Satmaya gelincede en yüksek fiyata satarlar. Sen eğer cihazı satmak istiyorsan internet üzerinden satışa sun cihazı. İllaki bir müşteri bulursun kendine.
    serjuinho bunu beğendi.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  9. #8
    serjuinho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.05.13

    Cihaz : iPhone 7

    Beğeni : 161

    Mesajlar : 437

    Alıntı by_yup Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim telefoncuya satarsan cihazı ölü fiyatına alırlar. Satmaya gelincede en yüksek fiyata satarlar. Sen eğer cihazı satmak istiyorsan internet üzerinden satışa sun cihazı. İllaki bir müşteri bulursun kendine.
    Bi de o şekilde deniyeyim şansımı, kaç kere yeltendim internete ilan vermeye fakat fotoğrafını çek falan filan derken üşendim açıkçası teşekkürler ilginiz için.

    iPhone 6 16GB Silver - iOS 8.4 Beta 4

  10. #9
    F@BLé - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.08.13

    Beğeni : 1983

    Mesajlar : 1.031

    Piyasada 40-70 arası fiyat aralığı var kendinde değiştirebilirsin..Servis kendi ücretinide koyarsa fiyat artar..
    serjuinho ve ÖmrBlgr bunu beğendiler.

    " Varlığımın kıymetini bilmeyeni , yokluğumla terbiye ederim "

  11. #10
    serjuinho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.05.13

    Cihaz : iPhone 7

    Beğeni : 161

    Mesajlar : 437

    Alıntı F@BLé Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Piyasada 40-70 arası fiyat aralığı var kendinde değiştirebilirsin..Servis kendi ücretinide koyarsa fiyat artar..
    Alacak arkadaş servis şartı koştu ustam o sebeple sormuştum fatura her halukarda ister yani.
    F@BLé bunu beğendi.

    iPhone 6 16GB Silver - iOS 8.4 Beta 4

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin