Sayfa 1/7 123 ... SonSon
63 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: iOS 7'ye geçmedim fakat sorunlarım var!

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 20.10.13

    Cihaz : iPhone 4/FU

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 34

    Unhappy iOS 7'ye geçmedim fakat sorunlarım var!

    Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 5 aylık bir Iphone 4'üm var fakat dün bir hata eyledim ve ios 7 yükleme amacıyla 1 GB'lık yer kaplayan müziklerimi, resimlerimi rehberimin yedeğini alıpta sildim. Ios 7'yi yüklemeye başladim ama o sırada 4 için çok kastığını ve herkesin pisman oldugunu okudum, bende bin pisman oldum, su yoluna rahat 2 gbtım gitti, peki sonuc ne? Korkumdan yüklenen ios 7'ye onay vermedim, "Şimdi yükle" butonu hala durmakta. Arkadaşlar 8 gb yetmiyor, şu an ios 6.0.3teyim galiba yaşim 18 bilmiyorum bir bayan olarak Lütfen yardım edin, 1.6 GBlık bir alanım var şarkı, resim atmak istiyorum iTunesten tek korkum iTunes'e bağlar bağlamaz telefonun kendini ios 7'ye çevirmesi. Böyle birşey mümkün mü? Size sormadan iTunes'e bağlamak istemedim telefonumu ne olursunuz yardım edin bana...

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    FreeD0m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 06.06.13

    Beğeni : 2743

    Mesajlar : 3.876

    Alıntı Soleil35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 5 aylık bir Iphone 4'üm var fakat dün bir hata eyledim ve ios 7 yükleme amacıyla 1 GB'lık yer kaplayan müziklerimi, resimlerimi rehberimin yedeğini alıpta sildim. Ios 7'yi yüklemeye başladim ama o sırada 4 için çok kastığını ve herkesin pisman oldugunu okudum, bende bin pisman oldum, su yoluna rahat 2 gbtım gitti, peki sonuc ne? Korkumdan yüklenen ios 7'ye onay vermedim, "Şimdi yükle" butonu hala durmakta. Arkadaşlar 8 gb yetmiyor, şu an ios 6.0.3teyim galiba yaşim 18 bilmiyorum bir bayan olarak Lütfen yardım edin, 1.6 GBlık bir alanım var şarkı, resim atmak istiyorum iTunesten tek korkum iTunes'e bağlar bağlamaz telefonun kendini ios 7'ye çevirmesi. Böyle birşey mümkün mü? Size sormadan iTunes'e bağlamak istemedim telefonumu ne olursunuz yardım edin bana...
    Şimdi tam anlamadım ama ben sorim siz cevaplayın böyle daha iyi olacaktır . İos 7 yazılımını telefonunuz üzerinden mi yoksa itunes üzerinden mi yüklemeye çalıştınız
    yiğido bunu beğendi.

  4. #3


    Üyelik Tarihi : 20.10.13

    Cihaz : iPhone 4/FU

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 34

    Evet telefonum aracılığıyla
    Konu Soleil35 tarafından (20.10.13 Saat 22:03 ) değiştirilmiştir.

  5. #4


    Üyelik Tarihi : 20.10.13

    Cihaz : iPhone 4/FU

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 34

    Alıntı FreeD0m Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi tam anlamadım ama ben sorim siz cevaplayın böyle daha iyi olacaktır . İos 7 yazılımını telefonunuz üzerinden mi yoksa itunes üzerinden mi yüklemeye çalıştınız
    Çok teşekkür ederim ilginiz için. Evet, telefonum üzerinden yükledim fakat sürümüm eski, kullanıma geçirmedim.

  6. #5
    f.e.a.r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 02.04.13

    Beğeni : 574

    Mesajlar : 769

    Alıntı Soleil35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkür ederim ilginiz için. Evet, telefonum üzerinden yükledim fakat sürümüm eski, kullanıma geçirmedim.
    Telefonunuza yazılımı indirmiş telefon bekliyor yani siz Yükleme butonuna basmadığınız sürece o versiyona geçmez. iTunes gelince iTunes üzerinde zaten telefonunuzu bağladığınızda uyarı alırsınız 7.0.2 güncel sürüm indirilsin mi dediğinde siz hayır cevabını verip Bir daha bu uyarıyı gösterme butonuna bastığınızda 7.0.2 versiyonuna geçmez. Yani siz istemedikten sonra hiç bir sürüm onaylanmadan geçilmez.

  7. #6
    FreeD0m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 06.06.13

    Beğeni : 2743

    Mesajlar : 3.876

    Alıntı Soleil35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkür ederim ilginiz için. Evet, telefonum üzerinden yükledim fakat sürümüm eski kullanıma geçirmedim.
    Şöyle yapalım cihazınıza aynı bilgisayardaki gibi reset atalım resimdeki gibi o iki tuşa ekrana elma gelene kadar basılı tutup sonra bırakırmısın zaten fear arkadaşımızda cevabı vermiş sizin onayınız olmadan hiç bir şey olmaz ama tedbir için diyelim reset atalım cihaza

    yiğido ve ÖmrBlgr bunu beğendiler.

  8. #7


    Üyelik Tarihi : 20.10.13

    Cihaz : iPhone 4/FU

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 34

    Alıntı f.e.a.r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Telefonunuza yazılımı indirmiş telefon bekliyor yani siz Yükleme butonuna basmadığınız sürece o versiyona geçmez. iTunes gelince iTunes üzerinde zaten telefonunuzu bağladığınızda uyarı alırsınız 7.0.2 güncel sürüm indirilsin mi dediğinde siz hayır cevabını verip Bir daha bu uyarıyı gösterme butonuna bastığınızda 7.0.2 versiyonuna geçmez. Yani siz istemedikten sonra hiç bir sürüm onaylanmadan geçilmez.
    Çok haklısınız, dedikleriniz bir bir karşıma çıktı çünkü yaptım. Dün gece ios 7'yi yüklemeden önce iTunes tarafından böyle bir uyarı aldım fakat kabul etmedim, iyikide etmemisim telefondan yaptim, son anda paçayı sıyırdım galiba ama gbtımdan gitti 4,7 gb bir dolum var bunu nasıl bosaltabilirim, ya da mumkun mu hafızadan kaldırmak?

  9. #8


    Üyelik Tarihi : 20.10.13

    Cihaz : iPhone 4/FU

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 34

    Alıntı FreeD0m Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şöyle yapalım cihazınıza aynı bilgisayardaki gibi reset atalım resimdeki gibi o iki tuşa ekrana elma gelene kadar basılı tutup sonra bırakırmısın zaten fear arkadaşımızda cevabı vermiş sizin onayınız olmadan hiç bir şey olmaz ama tedbir için diyelim reset atalım cihaza

    Bunun yapılısını bir videoda izlemistim itunes sayesinde eski sürüme dönüş amacıyla yapılmıstı sanırsam tabii imzalar kapanmadan önce, henüz yapmadım fakat reset attıgımda ne gibi bir sonuc alıcam telefonumu zaten berbat ettim eski sürüm olmasına ragmen gb tasıyor korkularım var. (Uzgunum gece gece sizi bir teknoloji ozurlusuyle ugrastirttigim için) )

  10. #9
    FreeD0m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 06.06.13

    Beğeni : 2743

    Mesajlar : 3.876

    Alıntı Soleil35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunun yapılısını bir videoda izlemistim itunes sayesinde eski sürüme dönüş amacıyla yapılmıstı sanırsam tabii imzalar kapanmadan önce, henüz yapmadım fakat reset attıgımda ne gibi bir sonuc alıcam telefonumu zaten berbat ettim eski sürüm olmasına ragmen gb tasıyor korkularım var. (Uzgunum gece gece sizi bir teknoloji ozurlusuyle ugrastirttigim için) )
    Yok yok hiç önemli değil olurmu öyle şey . Bunun amacı cihazı rahatlatmak dediğim gibi bilgisayara reset atmak ile aynı mantıkda bu şekilde yazılım yüklenmez merak etmeyin o indirilen yazılımı da maalesef cihazdan silemessiniz böyle bir saçmalık olsada silinmiyor
    ÖmrBlgr bunu beğendi.

  11. #10
    f.e.a.r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 02.04.13

    Beğeni : 574

    Mesajlar : 769

    Alıntı Soleil35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunun yapılısını bir videoda izlemistim itunes sayesinde eski sürüme dönüş amacıyla yapılmıstı sanırsam tabii imzalar kapanmadan önce, henüz yapmadım fakat reset attıgımda ne gibi bir sonuc alıcam telefonumu zaten berbat ettim eski sürüm olmasına ragmen gb tasıyor korkularım var. (Uzgunum gece gece sizi bir teknoloji ozurlusuyle ugrastirttigim için) )
    Korkulacak birşey yok telefonunuz gördüğüm kadarıyla iPhone 4 bilinen sürüme jailbreak yapılıp güzel bir ilex rat ile sıfırlanırsa telefon kendine gelecektir. Rehber Fotoğraflar vb. öğelerinizi iTools yardımıyla veya iCloud açarak ilk önce yedek alınıp dediğim yöntemle sıfırlanması sizi rahatlatacaktır.

    Kısaca mantığın amacı ; Bulunduğunuz sürüme hiç bir şey olmadan sıfırlanması.iTunes vb. hiç birşeyle uğraşmadan.

Sayfa 1/7 123 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin