Sayfa 1/2 12 SonSon
12 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Arkadaşlar Ayarlarda Görünen Bildirim İşaretini Kaldıramıyorum

  1. #1
    JustinPrime* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.05.13

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 44

    Mesajlar : 238

    Question Arkadaşlar Ayarlarda Görünen Bildirim İşaretini Kaldıramıyorum

    Merhaba arkadaşlar sabah telefonda wifi açtım bi süre sonra ise ios 7.0.3 güncellemesini indirdiğini gördüm inatla yüklemiyorum jailbreak çıkana kadar işimi sağlama almak istiyorum fakat o ayarların üstünde çıkan bildirim işaretide beni deli etti bundan kurtulmanın bi yolu var mı? yada 7.0.3 yüklemelimiyim sizce? görüldüğü gibi jb yok cihazımda

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    Justice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.02.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus /FU

    Beğeni : 1100

    Mesajlar : 1.158

    Alıntı krowaz12 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar sabah telefonda wifi açtım bi süre sonra ise ios 7.0.3 güncellemesini indirdiğini gördüm inatla yüklemiyorum jailbreak çıkana kadar işimi sağlama almak istiyorum fakat o ayarların üstünde çıkan bildirim işaretide beni deli etti bundan kurtulmanın bi yolu var mı? yada 7.0.3 yüklemelimiyim sizce? görüldüğü gibi jb yok cihazımda
    Sürüm yükseltebilirsiniz.Jailbreaker'ların verdiği bilgilere göre bütün iOS 7.x sürümlerini kaplayacak Jailbreak.Yani yüklesenizde yüklemesenizde bir şey değişmez.
    JustinPrime* bunu beğendi.

  4. #3
    JustinPrime* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.05.13

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 44

    Mesajlar : 238

    Alıntı Justice Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sürüm yükseltebilirsiniz.Jailbreaker'ların verdiği bilgilere göre bütün iOS 7.x sürümlerini kaplayacak Jailbreak.Yani yüklesenizde yüklemesenizde bir şey değişmez.

    Dostum seni forumda sürekli aktif olarak görüyorum ve söylediklerine güvenerek yüklemeyi düşünüyorum şuan. Peki onu kaldırmanın yolu var mı biliyosan anlatırsan benimde aklımda bulunur hem
    Justice bunu beğendi.

  5. #4
    Justice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.02.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus /FU

    Beğeni : 1100

    Mesajlar : 1.158

    Alıntı krowaz12 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostum seni forumda sürekli aktif olarak görüyorum ve söylediklerine güvenerek yüklemeyi düşünüyorum şuan. Peki onu kaldırmanın yolu var mı biliyosan anlatırsan benimde aklımda bulunur hem
    Teşekkür ederim öncelikle.Resim atarsanız daha ayrıntılı yardımcı olurum.
    JustinPrime* bunu beğendi.

  6. #5
    JustinPrime* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.05.13

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 44

    Mesajlar : 238

    Alıntı Justice Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim öncelikle.Resim atarsanız daha ayrıntılı yardımcı olurum.
    Resim attım orda ayarlar ikonunun üstünde duran kırmızı işaret varya ondan bahsediyorum

    -img_0325png

  7. #6
    Justice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.02.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus /FU

    Beğeni : 1100

    Mesajlar : 1.158

    Alıntı krowaz12 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Resim attım orda ayarlar ikonunun üstünde duran kırmızı işaret varya ondan bahsediyorum

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  IMG_0325.png
Görüntüleme: 157
Büyüklüğü:  985.1 KB (Kilobyte)
ID:	3113
    Tamam anladım.Şimdi siz güncellemeyi yaptıktan sonra mı böyle yoksa güncelleme yapmadınızda mı böyle duruyor.Eğer yapmadıysanız kalması normal engelleyemezsiniz fakat eğer güncelleme yaptıysanız ve hala böyle duruyorsa "Hard Reset" yapmanızı öneririm.Eğer nasıl yapıldığını bilmiyorsanız buradan bakabilirsiniz.
    F@BLé bunu beğendi.

  8. #7
    JustinPrime* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.05.13

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 44

    Mesajlar : 238

    Alıntı Justice Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam anladım.Şimdi siz güncellemeyi yaptıktan sonra mı böyle yoksa güncelleme yapmadınızda mı böyle duruyor.Eğer yapmadıysanız kalması normal engelleyemezsiniz fakat eğer güncelleme yaptıysanız ve hala böyle duruyorsa "Hard Reset" yapmanızı öneririm.Eğer nasıl yapıldığını bilmiyorsanız buradan bakabilirsiniz.
    valla yüklemedim indirdim kurmadım bekletiyorum. Yani ordan kaldırmak için yüklemem gerek anladım ve dediğine göre 7.x sürümlere gelcek jb en iyisi yükliyim 2dk. Teşekkür ederim iyi akşamlar
    Justice bunu beğendi.

  9. #8
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı krowaz12 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostum seni forumda sürekli aktif olarak görüyorum ve söylediklerine güvenerek yüklemeyi düşünüyorum şuan. Peki onu kaldırmanın yolu var mı biliyosan anlatırsan benimde aklımda bulunur hem
    O bildirim işaretini kaldırmanın bir yolu yok Jailbreak olmadan kardeşim. Arkadaşında dediği gibi ancak sürüm yükselterek o bildirim kalkabilir.
    F@BLé bunu beğendi.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  10. #9
    Justice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 04.02.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus /FU

    Beğeni : 1100

    Mesajlar : 1.158

    Alıntı krowaz12 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla yüklemedim indirdim kurmadım bekletiyorum. Yani ordan kaldırmak için yüklemem gerek anladım ve dediğine göre 7.x sürümlere gelcek jb en iyisi yükliyim 2dk. Teşekkür ederim iyi akşamlar
    Rica ederiz.

  11. #10
    F@BLé - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.08.13

    Beğeni : 1983

    Mesajlar : 1.031

    Bence bildirimlere fazla takmayın..

    " Varlığımın kıymetini bilmeyeni , yokluğumla terbiye ederim "

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin