7 sonuçtan 1 ile 7 arası
Ağaç Şeklinde Aç1Beğeni
  • 1 gönderen tarik3ist

Konu: Viber sorunu yardım lütfen

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 02.05.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Mesajlar : 8

    Flaş Flaş Viber sorunu yardım lütfen

    Arkadaşlar İphone 5 7.0.4 sürümünü kullanıyorum daha önce yaşayan oldumu bilmiyorum ama veya yaşayan ve çözüm bulan varsa yardımlarınızı bekliyorum.
    Sorun : Normal SMS olarak gönderdiğim mesajın Wifi ve 3g açıkken VİBER adlı programdanda karşı tarafa iletilmesi bunun iptalini nasıl sağlarım bilgisi olan var mı acaba??

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    FurkanARDA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 15.04.13

    Cihaz : iPhone 4S

    Beğeni : 2165

    Mesajlar : 3.845

    sorunu tam anlayamadım ne oluyor yani sms atınca aynı mesaj viberle de mi gidiyor ?

    http://www.appleyardim.org/image.phptype=sigpic&userid=2649&dateline=13748750  70



  4. #3


    Üyelik Tarihi : 02.05.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Mesajlar : 8

    Alıntı VenomTrK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorunu tam anlayamadım ne oluyor yani sms atınca aynı mesaj viberle de mi gidiyor ?
    Evet eğer SMS attığım kişide VİBER programı açıksa eğer SMS aynı şekilde VİBER'dede çıkıyor :/

  5. #4
    tarik3ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.11.13

    Cihaz : iPad

    Beğeni : 154

    Mesajlar : 794

    Kendi Telefonu inceledim sms ile viber arasında bi bağ yok eğer majları viberle bağlantı sağlayan bi proğram yoksa böyle olması normal değil sorun sende değil arkadaşında olabilir eğer ihone kollanıyorsa menü ve kapatma tusunu basılı tutsun telefon kapansın açma tuşuna basıp geri açsın tekrar deneyin sende öyle kapatıp açabilirsin


    İsveç'ten iphone 4s jetle gönderdi

  6. #5


    Üyelik Tarihi : 02.05.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Mesajlar : 8

    Alıntı tarik3ist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kendi Telefonu inceledim sms ile viber arasında bi bağ yok eğer majları viberle bağlantı sağlayan bi proğram yoksa böyle olması normal değil sorun sende değil arkadaşında olabilir eğer ihone kollanıyorsa menü ve kapatma tusunu basılı tutsun telefon kapansın açma tuşuna basıp geri açsın tekrar deneyin sende öyle kapatıp açabilirsin


    İsveç'ten iphone 4s jetle gönderdi
    Sadece 1 kişide olsa anlıycamda karşı tarafta iphone değil samsung var 2 kişiye denedim iki kişidede aynı şey oldu iphone'den iphone zaten imessage var msj gitmediğinde.

  7. #6
    tarik3ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.11.13

    Cihaz : iPad

    Beğeni : 154

    Mesajlar : 794

    Alıntı yalcinyasbey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadece 1 kişide olsa anlıycamda karşı tarafta iphone değil samsung var 2 kişiye denedim iki kişidede aynı şey oldu iphone'den iphone zaten imessage var msj gitmediğinde.
    Eğer iphonede olmuyorsa samsunglarda oluyorsa onların telefon ayarındadır iphonede böyle bir ayar yok mesaj ayarlarını kontrol etsinler viberin ayarlarına baksınlar viberi silip tekrar kursunlar üyeliği iptal edip tekrar başlatabilirler deneme yoluyla çözülebilir



    İsveç'ten iphone 4s jetle gönderdi
    TeknoÖmer bunu beğendi.

  8. #7


    Üyelik Tarihi : 02.05.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Mesajlar : 8



    Ayarlar bunlar ama öyle bi seçenek yok


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin