Sayfa 1/2 12 SonSon
14 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: iphone 4s 16 gb nerde var ?

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 11.02.13

    Cihaz : iPhone 5S

    Beğeni : 20

    Mesajlar : 503

    iphone 4s 16 gb nerde var ?

    kadıköyde hiç bi yerde bulamıyorum bütün mağazaları dolaştım 4s siyah 16gb lazım alıcam lütfen biri yardımcı olsun çı8ldırıcam yaa

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı brnykz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kadıköyde hiç bi yerde bulamıyorum bütün mağazaları dolaştım 4s siyah 16gb lazım alıcam lütfen biri yardımcı olsun çı8ldırıcam yaa
    Kardeş internetten al sıfır alacaksan.


    Tapatalk ile Sibirya'dan gönderildi.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  4. #3


    Üyelik Tarihi : 11.02.13

    Cihaz : iPhone 5S

    Beğeni : 20

    Mesajlar : 503

    olmaz kredi kartım yok babam alıcak internet bankacılığı kullanmıyoruz evet sıfır alıcam

  5. #4
    yiğido - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 24.03.13

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 3985

    Mesajlar : 2.961

    iphone 4s 16 gb nerde var ?

    biraz uzak ama capitola git, alışveriş merkezlerinde bulursun.
    Konu yiğido tarafından (08.01.14 Saat 15:47 ) değiştirilmiştir.
    aLPhone bunu beğendi.

    iPhone 6 Siyah 64 GB ios 11.2

  6. #5


    Üyelik Tarihi : 11.02.13

    Cihaz : iPhone 5S

    Beğeni : 20

    Mesajlar : 503

    abi zaten oraları dolaştım bulamadım özelime yazabilirsin nerde varsa

  7. #6
    yiğido - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 24.03.13

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 3985

    Mesajlar : 2.961

    iphone 4s 16 gb nerde var ?

    Alıntı brnykz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi zaten oraları dolaştım bulamadım özelime yazabilirsin nerde varsa
    yada 2dk atla vapura in eminönüne 256GB pembe bile vardır

    iPhone 6 Siyah 64 GB ios 11.2

  8. #7


    Üyelik Tarihi : 19.09.13

    Cihaz : iPhone 4S/FU

    Beğeni : 7

    Mesajlar : 19

    Alıntı brnykz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kadıköyde hiç bi yerde bulamıyorum bütün mağazaları dolaştım 4s siyah 16gb lazım alıcam lütfen biri yardımcı olsun çı8ldırıcam yaa
    Ben kullanıyorum. Carrefourdan 5 ay önce aldım. Tertemiz. Düşünürsen konuşalım PM'den.

    Tşk.

  9. #8


    Üyelik Tarihi : 11.02.13

    Cihaz : iPhone 5S

    Beğeni : 20

    Mesajlar : 503

    yok kardeşim ben sıfır alcam ikinci el düşünmüyorum malesef sğl

  10. #9
    yiğido - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 24.03.13

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 3985

    Mesajlar : 2.961

    Alıntı brnykz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok kardeşim ben sıfır alcam ikinci el düşünmüyorum malesef sğl
    @brnykz kardeşim napacan 4s i hem. beyaz 16gb 5 alsana babalar gibi kullan. 4s geçen yıla kakar iyidi ama artık iphone 6 beklediğimiz bir yılda 4s e okadar para veripte alma bence..

    iPhone 6 Siyah 64 GB ios 11.2

  11. #10


    Üyelik Tarihi : 11.02.13

    Cihaz : iPhone 5S

    Beğeni : 20

    Mesajlar : 503

    duyduğuma göre 5 s lerde jb yapınca bazı tweakler kullanılamıyo bende onun için 4 s almayı düşünüyorum abicim

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin