10 sonuçtan 1 ile 10 arası
Ağaç Şeklinde Aç2Beğeni
  • 1 gönderen efsane6
  • 1 gönderen cosbilisimtr

Konu: Apple, iOS 10.3.2 Beta 1 Yayınlandı !

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 22.08.16

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 455

    Mesajlar : 1.891

    Apple, iOS 10.3.2 Beta 1 Yayınlandı !






    Sadece 64 Bit Cihazlar için

    iOS 10.3.2 Beta 1 kullanmak isteyenler aşağıdaki Link'den Profili kurup ve sonra Ayarlar,Güncelleme IOS 10.3.2 Beta1'i yükleyebilirler.




    http://d.pr/f/148dk







    Konu cosbilisimtr tarafından (30.03.17 Saat 12:36 ) değiştirilmiştir.
    fantasticomer bunu beğendi.

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2


    Üyelik Tarihi : 16.12.15

    Cihaz : iPhone 7

    Beğeni : 86

    Mesajlar : 530

    Apple kardeş bu ne hız.
    Hocam neler getiriyor bu güncelleme?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  4. #3


    Üyelik Tarihi : 22.08.16

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 455

    Mesajlar : 1.891

    Alıntı yusuf.ozgul Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Apple kardeş bu ne hız.
    Hocam neler getiriyor bu güncelleme?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Şu anda değişen birşey görmüyorum
    GÜVENLİK dışında



    Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

  5. #4


    Üyelik Tarihi : 17.12.15

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 50

    Mesajlar : 104

    Apple ios 10.3.2 beta yayinlandi

    Zaten ios 8.4 ile gelen türkçe siriden başka ne getirdi ki yenilik olarak hep güvenlik hep güvenlik aslında yaptığıda şüpheli sürümü değiştir daya milletin önüne ios 9 ios 10 arayüz ve özellik neredeyse hep aynı değişen pek birşey yok iphone cephesindede yerinde saymaya başladı busene vaayy be adamlar yapmış dedirtecek bir teknoloji ve yenilikle gelmesse sonu nokia ya dönecek bak buraya yazıyorum ellerinde ios stabilitesinden başka birşeyi kalmadı

    jb de olmasa çekilmez ios valla apple kalsak yandık



    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Konu mehmet-284 tarafından (29.03.17 Saat 04:30 ) değiştirilmiştir.

  6. #5
    fantasticomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 24.04.13

    Cihaz : iPhone X

    Beğeni : 349

    Mesajlar : 650

    Peş peşe betalar yayınlandığına göre 10.3 e JB gelir.


    Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
    İntikam Almayı Sevmem Ama, Ödeşmek Adettendir...!!!

  7. #6
    Le0n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 25.02.14

    Cihaz : iPhone 7

    Beğeni : 1680

    Mesajlar : 2.891

    10.3.1 çıktımı ki

  8. #7
    cosbilisimtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 09.09.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 356

    Mesajlar : 1.344

    Alıntı Le0n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10.3.1 çıktımı ki
    Nedense atladılar bu sefer...

  9. #8
    cosbilisimtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 09.09.13

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 356

    Mesajlar : 1.344

    Konu düzenlenip , uygun bölüme taşınıp , sabitleştirilmiştir , teşekkürler...
    efsane6 bunu beğendi.

  10. #9
    Corleone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 25.09.13

    Cihaz : iPhone 6/FU

    Beğeni : 214

    Mesajlar : 976

    Bu home tusuna seri 3 kez basinca degisik bi kamera cikiyo yeni farkettim. Onun esprisi ne bilen varmi.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  11. #10


    Üyelik Tarihi : 05.11.16

    Beğeni : 2

    Mesajlar : 22

    Alıntı Corleone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu home tusuna seri 3 kez basinca degisik bi kamera cikiyo yeni farkettim. Onun esprisi ne bilen varmi.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Bir nevi mercek vazifesi görüyor kardeş o . Espirisi o yani. Çok ufak yazıları falan mesela büyütüp okuyabiliyorsun gibi ... kapatabilirsin ayarlardan , çok ta şey etmemek lazım yani


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin