7 sonuçtan 1 ile 7 arası
Ağaç Şeklinde Aç4Beğeni
  • 1 gönderen apple_hack
  • 1 gönderen tarik3ist
  • 1 gönderen apple_hack
  • 1 gönderen apple_hack

Konu: six guns bandan kurtulma ios (jailbreak gerekli)

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 01.09.14

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 29

    Mesajlar : 121

    Yeni six guns bandan kurtulma ios (jailbreak gerekli)

    meraba arkadaşlar inşallah bu konuda ban yiyen arkadaşları kurtarcaz başka sitelerde bulamadım bu konu hakkında bişe NOTyundaki tüm kariyeriniz silinir bundan daha iyi bir çözüm bulan varsa yoruma yazabilir

    ilk olarak cydia dan gamevilantiban apple.yardım reposudan bulabilirsiniz indirin

    six guns bandan kurtulma ios (jailbreak gerekli)-img_0997png

    daha sonra ifile ye girin var/mobil/applications/sixguns/documents dan: tracker.js0n ve hemen altındaki tracker yazılı olanları silin (NOT:bu dosyaları sildikten sonra çöp kozasından temizleyin arkadaşlar oyunu sildikten sonra bu ban dosyaları telefonumuzda kalan kısımlar)
    six guns bandan kurtulma ios (jailbreak gerekli)-img_0999png
    ........
    six guns bandan kurtulma ios (jailbreak gerekli)-img_1003png

    dosyaları sildikten sonra oyunu telefonunuzdan silin sonra yeniden kurun sildiginiz dosyalar geri gelecektir ama ban kodlarından arınmış bi şekilde gelecek korkmayın oyun çalışacaktır internete baglanmadan hileli bi şekilde oyuna devam edebilirsiniz umarım yardımcı olmuşumudur bu konuyu dün ben yaşadıgım için açıyorum daha öncede açıldıysa kusura bakmayın inşallah eksik anlatmamışımdır iyi oyunlar
    Emre_29 bunu beğendi.

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    tarik3ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.11.13

    Cihaz : iPad

    Beğeni : 154

    Mesajlar : 795

    banı kaldırmışsın tebrik ederim ban yiyen arkadaşlar için faydalı olacaktır
    apple_hack bunu beğendi.

  4. #3


    Üyelik Tarihi : 01.09.14

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 29

    Mesajlar : 121

    inşallah yararlı olur banı kaldırmak için iki üç defa oyunu silip yükledim bu şekil yapınca işe yaradı
    tarik3ist bunu beğendi.

  5. #4
    Keremers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.02.15

    Cihaz : iPad 2

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 26

    Alıntı apple_hack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    meraba arkadaşlar inşallah bu konuda ban yiyen arkadaşları kurtarcaz başka sitelerde bulamadım bu konu hakkında bişe NOTyundaki tüm kariyeriniz silinir bundan daha iyi bir çözüm bulan varsa yoruma yazabilir

    ilk olarak cydia dan gamevilantiban apple.yardım reposudan bulabilirsiniz indirin

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  IMG_0997.PNG
Görüntüleme: 295
Büyüklüğü:  175.3 KB (Kilobyte)
ID:	8839

    daha sonra ifile ye girin var/mobil/applications/sixguns/documents dan: tracker.js0n ve hemen altındaki tracker yazılı olanları silin (NOT:bu dosyaları sildikten sonra çöp kozasından temizleyin arkadaşlar oyunu sildikten sonra bu ban dosyaları telefonumuzda kalan kısımlar)
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  IMG_0999.PNG
Görüntüleme: 330
Büyüklüğü:  116.7 KB (Kilobyte)
ID:	8840
    ........
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  IMG_1003.PNG
Görüntüleme: 345
Büyüklüğü:  121.3 KB (Kilobyte)
ID:	8841

    dosyaları sildikten sonra oyunu telefonunuzdan silin sonra yeniden kurun sildiginiz dosyalar geri gelecektir ama ban kodlarından arınmış bi şekilde gelecek korkmayın oyun çalışacaktır internete baglanmadan hileli bi şekilde oyuna devam edebilirsiniz umarım yardımcı olmuşumudur bu konuyu dün ben yaşadıgım için açıyorum daha öncede açıldıysa kusura bakmayın inşallah eksik anlatmamışımdır iyi oyunlar
    Abi Lütfen yardım edin ya bi türlü kalkmıyo ban.Kaç kere denedim bu dediklerini.Kalkmıyo abicim.Bide benim ban ilk önce bir süreliğine banlandınız diyodu.Kalkmadı,bi süre sonra kalıcı olarak banlandınız diyo.Bi çare?
    . Cihazım JailBreaklidir...

  6. #5


    Üyelik Tarihi : 01.09.14

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 29

    Mesajlar : 121

    Alıntı Keremers Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi Lütfen yardım edin ya bi türlü kalkmıyo ban.Kaç kere denedim bu dediklerini.Kalkmıyo abicim.Bide benim ban ilk önce bir süreliğine banlandınız diyodu.Kalkmadı,bi süre sonra kalıcı olarak banlandınız diyo.Bi çare?
    iOS sürümün ve oyunun sürümünü yazarsan daha iyi yardımcı olabilirim bu yukarda yazdıklarım oyunun 2.5.0 Sürümü içindi bulabilirsem yeni Sürüm içinde konu açarım


    Sent from my iPod touch using Tapatalk
    Keremers bunu beğendi.

  7. #6
    Keremers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 05.02.15

    Cihaz : iPad 2

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 26

    Alıntı apple_hack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iOS sürümün ve oyunun sürümünü yazarsan daha iyi yardımcı olabilirim bu yukarda yazdıklarım oyunun 2.5.0 Sürümü içindi bulabilirsem yeni Sürüm içinde konu açarım


    Sent from my iPod touch using Tapatalk
    Valla hangi sürümde ban yedim hiç bilmiyorum.Şu an oyunun sürümü 2.8.3.İos sürümüm 7.1.2 Jailbreak var tabikide.2 sürüm önce sanırım senin dediklerini yaptım.2.5.0 değildi o yüzden olmadı sanırım.Hileyi cydiadan indirmiştim.2 hafta kullandım sonra ban yedim.Oyundan bir süreliğine uzaklaştırıldınız yazıyodu.Hileyi falan kapadım sildim.Oyunu bir kaç kere sildim.Sizin burda yazdıklarınızı falanda denedim yok kardeşim olmuyo.Bi de üstelik şimdi oyundan kalıcı olarak uzaklaştırıldınız yazıyo?
    . Cihazım JailBreaklidir...

  8. #7


    Üyelik Tarihi : 01.09.14

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Beğeni : 29

    Mesajlar : 121

    Anladım en kısa zamanda geri dönüş yapıcam sana kardeşim


    Sent from my iPod touch using Tapatalk

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin