Sayfa 1/5 123 ... SonSon
42 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Sniper 3D Assasin Hilesi !!

  1. #1


    Üyelik Tarihi : 22.12.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus

    Beğeni : 107

    Mesajlar : 526

    Sniper 3D Assasin Hilesi !!

    Evet arkadaşlar çoğu kişinin istediği bi hile bende oyunu bugün indirdim ve hile arayışına çıktım hemen ve sizinle paylaşmak istedim
    Öncelikle hilenin nasıl çalıştığını söyleyeyim
    Hileyi yükleyip oyuna girdikten sonra herhangi bir bölümü tamamlayıp para aldığınızda paranız 99999999 olacaktir ama taş kısmını ben yapamadım şuanda oda büyük ihtimal aynı şekildedir
    Iyi eğlenceler

    Repo Adresi D3rin's Repository - MyRepoSpace.com
    tekin056 bunu beğendi.

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2


    Üyelik Tarihi : 09.08.14

    Beğeni : 1

    Mesajlar : 1

    Sağol, bende çalıştı iPhone 6 plus.. Elmas taşlarının da çoğalmasını isterseniz elinizdeki mevcut elmas ile herhangi bir şey alın.. Tabi fazla elmas gerektirmeyen bir şey.. Kendiliğinde 99999999 olacaktır..
    tekin056 bunu beğendi.

  4. #3
    ocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 25.11.13

    Cihaz : iPhone X

    Beğeni : 18

    Mesajlar : 139

    denedim çalıştı teşekkürler güzel paylaşım ;

  5. #4


    Üyelik Tarihi : 13.05.14

    Cihaz : iPad Air

    Mesajlar : 66

    İki resim koy anlat nasıl yapıldığını. Linkte download linkini göremedim nerede tam olarak.

    - - - - - Flood Engellendi - - - - -

    Alıntı ocann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    denedim çalıştı teşekkürler güzel paylaşım ;

    Sen nereden indirdin

  6. #5
    ocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 25.11.13

    Cihaz : iPhone X

    Beğeni : 18

    Mesajlar : 139

    Cydia.myrepospace.com/D3rin/ reposundan ekle orada sniper 3D cheats V1.2 var onu kur oyuna gir hile oluyor denedim resimde görünüyor Sniper 3D Assasin Hilesi !!-imageuploadedbytapatalk1418406869255345jpg


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    İphone 6 Plus 64 GB İOS 9.2 Beta 4

  7. #6


    Üyelik Tarihi : 22.12.13

    Cihaz : iPhone 6 Plus

    Beğeni : 107

    Mesajlar : 526

    Kusura bakmayın arkadaşlar tapatalk kullanmayı bilmediğim için fotoğraf ekleyemiyorum açtığım konulara

    - - - - - Flood Engellendi - - - - -

    ocann kardeşim teşekkür ederim resim için

  8. #7
    ocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 25.11.13

    Cihaz : iPhone X

    Beğeni : 18

    Mesajlar : 139

    Alıntı hebbe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kusura bakmayın arkadaşlar tapatalk kullanmayı bilmediğim için fotoğraf ekleyemiyorum açtığım konulara

    - - - - - Flood Engellendi - - - - -

    ocann kardeşim teşekkür ederim resim için
    rica ederim kardeşim işe yaradıysa sorun yok

  9. #8


    Üyelik Tarihi : 23.12.14

    Cihaz : iPhone 5/SL

    Mesajlar : 2

    beyler şimdi bu repoyu yazdıkdan sonra ne yapılıcak bilen varmı ?

  10. #9


    Üyelik Tarihi : 20.11.14

    Cihaz : iPhone 6S Plus

    Beğeni : 3

    Mesajlar : 36

    çalışmıyo sürüm yenilendi galiba
    uyesercan bunu beğendi.

  11. #10


    Üyelik Tarihi : 11.01.15

    Cihaz : iPhone 4S/FU

    Mesajlar : 1

    link bozuk mu

Sayfa 1/5 123 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin