Sayfa 12/12 İlkİlk ... 2101112
120 sonuçtan 111 ile 120 arası
Ağaç Şeklinde Aç9Beğeni

Konu: Saïgon iOS 10.2.1 Jailbreak Aracı Çıktı | Sadece 64 Bit Cihazlar

  1. #111


    Üyelik Tarihi : 26.12.13

    Mesajlar : 24

    Eski link açılmıyor. Henüz jb yapamayanlar bu linkten ipa yı indirip tekrar deneyebilir.

    https://iabem97.github.io/saigon_website/


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #112


    Üyelik Tarihi : 11.02.13

    Cihaz : iPhone 5S

    Beğeni : 20

    Mesajlar : 463

    arkadaşlar ben iphone 5se yüklemeye çalışıyorum şu hatayı alıyorum

    provison.cpp.81 hatası neden olabilir

  4. #113


    Üyelik Tarihi : 11.10.15

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 18

    Mesajlar : 158

    Alıntı brnykz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben iphone 5se yüklemeye çalışıyorum şu hatayı alıyorum

    provison.cpp.81 hatası neden olabilir
    İmpactor den revoke certifika yap hocam


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  5. #114


    Üyelik Tarihi : 11.02.13

    Cihaz : iPhone 5S

    Beğeni : 20

    Mesajlar : 463

    Post

    Alıntı hasanbasdereli70 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İmpactor den revoke certifika yap hocam


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    abi yaptım şimdide saigonda kalıyo onu nasıl geçicem saigonu doğruladım mavi ekranda kalıyo cydia gelmiyo

    device not suported yaxıyo o ekranda orda kalıyo
    Konu brnykz tarafından (14.11.17 Saat 19:07 ) değiştirilmiştir.

  6. #115


    Üyelik Tarihi : 11.10.15

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 18

    Mesajlar : 158

    İşlem sıralamasını atlamadan sırasıyla yap uçak modu hard reset kapat aç saigonu al yazıya tıkla


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  7. #116


    Üyelik Tarihi : 11.02.13

    Cihaz : iPhone 5S

    Beğeni : 20

    Mesajlar : 463

    Post

    Alıntı hasanbasdereli70 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşlem sıralamasını atlamadan sırasıyla yap uçak modu hard reset kapat aç saigonu al yazıya tıkla


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    saiogonu yükledim aygıttandoğruladım saigonu açtım jailbreak yazısı gelmiyor device not sported yazısı geliyo
    Konu brnykz tarafından (14.11.17 Saat 19:37 ) değiştirilmiştir.

  8. #117


    Üyelik Tarihi : 11.10.15

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 18

    Mesajlar : 158

    Ozaman desteklemiyor beta 2 yi yükle hocam


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  9. #118


    Üyelik Tarihi : 11.02.13

    Cihaz : iPhone 5S

    Beğeni : 20

    Mesajlar : 463

    Alıntı hasanbasdereli70 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ozaman desteklemiyor beta 2 yi yükle hocam


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    beta 2yi nerdenyüklicem

  10. #119


    Üyelik Tarihi : 11.10.15

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 18

    Mesajlar : 158

    Google da arattır saigon beta 2 diye çıkar


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  11. #120


    Üyelik Tarihi : 11.10.15

    Cihaz : iPhone 6

    Beğeni : 18

    Mesajlar : 158

    Üstte cevaplamış bir arkadaş


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Sayfa 12/12 İlkİlk ... 2101112

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin