Sayfa 1/39 12311 ... SonSon
389 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: iOS 6.1.3/6.1.4/6.1.5 Untethered Jailbreak Çıktı!!

  1. #1
    mastris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 29.09.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 71

    Mesajlar : 279

    iOS 6.1.3/6.1.4/6.1.5 Untethered Jailbreak Çıktı!!

    İsim:  Ekran Alıntısı.JPG
Görüntüleme: 1489
Büyüklük:  16.8 KB (Kilobyte)


    Uzun süredir beklediğimiz jb sonunda yayınlandı. Aşağıdaki adresten indirebilirsiniz.. daha yeni çıktığı için herhangi bir anlatım yok arkadaşlar videolu ve resimli anlatım kısa zamanda konuya eklenecektir hayırlı olsun herkese

    - Desteklenen Sürümler

    iOS 6.1.3
    iOS 6.1.4
    iOS 6.1.5

    - Desteklenen cihazlar

    iPhone 5
    iPhone 4S
    iPhone 4
    iPhone 3GS
    iPod touch 4
    iPod touch 5
    iPad
    iPad 2
    iPad 3
    iPad 4
    iPad mini 1

    - Jailbreak yapmadan önce dikkat edilmesi gerekenler

    Mutlaka yedeğinizi alın !
    Cihazınıza koyduğunuz tüm şifreleri kaldırın
    Mac kullanıcıları 10.6 ve üzeri sürümlerde destekliyor

    Windows kullanıcıları:

    İlk baş şuan bilgisayarınızda bulunan itunesi kaldırın. İtunes beraberinde gelen bonjour uygulamasınıda kaldırın. Sonra belgelerim-müziğim altındaki itınes klasörünü silin ve itunes 11.0.5 i kurun. Telefondan ayarlar-genel-sıfırla-tüm içerikleri ve ayarları sil yapın. Jb yi çalıştırın ve hayırlı olsun.

    İsim:  P0sixspwn-for-Mac-OS-X.png
Görüntüleme: 1441
Büyüklük:  37.1 KB (Kilobyte)

    p0sixspwn - An untethered jailbreak for all devices running iOS 6.1.3/6.1.4/6.1.5


    Konu mastris tarafından (30.01.14 Saat 16:12 ) değiştirilmiştir.
    by_yup, FreeD0m, budy_guard ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Teşekkürler kardeşim bilgilendirme için.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  4. #3
    mastris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 29.09.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 71

    Mesajlar : 279

    Alıntı by_yup Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler kardeşim bilgilendirme için.
    Bilgilendirdkte şuan daha çk hayal kırıklığına uğradım.. Çnkü mac os yok


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  5. #4
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı mastris Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilgilendirdkte şuan daha çk hayal kırıklığına uğradım.. Çnkü mac os yok


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Kardeş windows içinde az sonra eklerler merak etme.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  6. #5
    mastris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 29.09.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 71

    Mesajlar : 279

    Alıntı by_yup Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeş windows içinde çıktı iyi bak verdiğin linke.
    Windowsa tıklayınca, bi yazı çıkıyo. İndirme olmuyor yani.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  7. #6
    by_yup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 7736

    Mesajlar : 14.463

    Alıntı mastris Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Windowsa tıklayınca, bi yazı çıkıyo. İndirme olmuyor yani.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Eklerler kardeşim az sonra onuda.


    Sadece vip üyelere özel mesaj ile destek verimektedir.




  8. #7
    mastris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 29.09.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 71

    Mesajlar : 279

    Alıntı by_yup Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eklerler kardeşim az sonra onuda.
    İnşaAlllah kardeşim..


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  9. #8
    FreeD0m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 06.06.13

    Beğeni : 2743

    Mesajlar : 3.876

    Konu için teşekkür ederim dostum gerekli düzenlemeleride ben yapıyorum

  10. #9
    drjacob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 14.07.13

    Cihaz : iPhone X

    Beğeni : 1084

    Mesajlar : 2.211

    Teşekkürler
    ...

  11. #10
    mastris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 29.09.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 71

    Mesajlar : 279

    Alıntı FreeD0m Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu için teşekkür ederim dostum gerekli düzenlemeleride ben yapıyorum
    Biraz acele yazdım sıkıntı olmş olabirlir

Sayfa 1/39 12311 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin