7 sonuçtan 1 ile 7 arası
Ağaç Şeklinde Aç14Beğeni
  • 3 gönderen
  • 2 gönderen iPoint
  • 2 gönderen
  • 2 gönderen iPoint
  • 2 gönderen
  • 2 gönderen iPoint
  • 1 gönderen

Konu: Emperio LS Weather TR

  1. #1
    F@BLé - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.08.13

    Beğeni : 1983

    Mesajlar : 1.031

    Emperio LS Weather TR

    Emperio LS Weather TR






    Emperio LS Weather TR
    ÖmrBlgr, yiğido ve Justice bunu beğendiler.

    " Varlığımın kıymetini bilmeyeni , yokluğumla terbiye ederim "

  2. iPhone Ekran Değişimi Fiyatları

  3. #2
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4574

    Mesajlar : 13.996

    Eline sağlık kardeşim İnşallah Jailbreak uzun sürmez çıkarda yükleriz..
    F@BLé ve FreeD0m bunu beğendiler.


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

  4. #3
    F@BLé - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.08.13

    Beğeni : 1983

    Mesajlar : 1.031

    Alıntı ÖmrBlgr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eline sağlık kardeşim İnşallah Jailbreak uzun sürmez çıkarda yükleriz..
    İnşallah sizlerde yükleyebilinde bende mesut olayım daha öncede dedim yaa sanki jailbreak sadece bende var
    FreeD0m ve ÖmrBlgr bunu beğendiler.

    " Varlığımın kıymetini bilmeyeni , yokluğumla terbiye ederim "

  5. #4
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4574

    Mesajlar : 13.996

    Alıntı F@BLé Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnşallah sizlerde yükleyebilinde bende mesut olayım daha öncede dedim yaa sanki jailbreak sadece bende var
    Evet seni anlıyorum sadece şimdi Top ayağımızda sektiriyoruz..Jailberak çıksın nasıl paslaşacağız bilirsin Malum sıtede günde 4-5 kez paslaşırdık..
    F@BLé ve FreeD0m bunu beğendiler.


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

  6. #5
    F@BLé - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.08.13

    Beğeni : 1983

    Mesajlar : 1.031

    Alıntı ÖmrBlgr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet seni anlıyorum sadece şimdi Top ayaşımızda sektiriyoruz..Jailberak çıksın nasıl paslaşacağız bilirsin Malum sıtede günde 4-5 kez paslaşırdık..
    Aksiyonu severiz bilirim abim sabırla bekliyorum.. İnşallah kışa özel animasyonlu temaların zamanında jailbreak gelsede çoşsak..
    ÖmrBlgr ve FreeD0m bunu beğendiler.

    " Varlığımın kıymetini bilmeyeni , yokluğumla terbiye ederim "

  7. #6
    iPoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Beğeni : 4574

    Mesajlar : 13.996

    Alıntı F@BLé Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aksiyonu severiz bilirim abim sabırla bekliyorum.. İnşallah kışa özel animasyonlu temaların zamanında jailbreak gelsede çoşsak..
    Evet senin animasyonlu ve Türkçe hava durumu Uygulaman bana göre Devrim niteliğinde zaten İlk seninlede o uygulamayı yükledim ve uzunca bir teşekkür yazmştım öylelikle tanışmıştık..
    FreeD0m ve F@BLé bunu beğendiler.


    -Live Free or Die-



    Özel mesaj (PM) ile desteğimiz yoktur.
    Cihazlarınız hakkında sorularınız için Destek & Yardımlaşma bölümlerimize konu açınız.

  8. #7
    F@BLé - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 19.08.13

    Beğeni : 1983

    Mesajlar : 1.031

    Alıntı ÖmrBlgr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet senin animasyonlu ve Türkçe hava durumu Uygulaman bana göre Devrim niteliğinde zaten İlk seninlede o uygulamayı yükledim ve uzunca bir teşekkür yazmştım öylelikle tanışmıştık..
    Aynen abim hiç unutmadım inan..Kendime kaynak olarak hazır vaziyette bekletmekteyim hertürlü gelişime açık nasıl hayal edilirse tasarımı mümkün yeterki o gün gelsin..
    ÖmrBlgr bunu beğendi.

    " Varlığımın kıymetini bilmeyeni , yokluğumla terbiye ederim "

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin