Sayfa 4/17 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon
163 sonuçtan 31 ile 40 arası

Konu: iOS 8.1.2 için Taig Jailbreak Çıktı | iOS 8.0 - iOS 8.1.2

  1. #31


    Üyelik Tarihi : 26.06.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Mesajlar : 24

    Appsync nasil kuracaz usta?


  2. #32


    Üyelik Tarihi : 09.06.14

    Cihaz : iPad 4

    Beğeni : 6

    Mesajlar : 35

    Emeğine sağlık Yakup abi
    Bu çinliler Apple'ın başına bela

    - - - - - Flood Engellendi - - - - -

    Arkadaşlar GamePlayer falan çalışıyor mu? Tweaklerin hepsi uyumlu mu?

  3. #33
    AtknUludag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 20.12.12

    Cihaz : iPhone 6S

    Beğeni : 3666

    Mesajlar : 7.169

    Alıntı FarkeTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emeğine sağlık Yakup abi
    Bu çinliler Apple'ın başına bela

    - - - - - Flood Engellendi - - - - -

    Arkadaşlar GamePlayer falan çalışıyor mu? Tweaklerin hepsi uyumlu mu?
    Gameplayer genelde her sürümde çalışıyor denemenizde fayda var
    Kişisel mesajla desteğimiz yoktur. Lütfen adminlere mesaj göndermeyiniz. Sorunuz varsa destek bölümlerine konu açınız.


  4. #34


    Üyelik Tarihi : 20.11.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Mesajlar : 4

    Herhangi bir uygulamayı yüklemek istediğimde

    preferenceloader dosyası eksik olduğundan yükleme yaptırmıyor.

    Nasıl aşabilirim?

  5. #35


    Üyelik Tarihi : 09.06.14

    Cihaz : iPad 4

    Beğeni : 6

    Mesajlar : 35

    Alıntı AtknUludag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gameplayer genelde her sürümde çalışıyor denemenizde fayda var
    IOS 8,8.1 Pangu jailbreakte çalışmıyordu.Uyumluluk hatası veriyordu uygulama seçerken.Peki eyvallah

  6. #36
    snapsprovolone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 10.11.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 73

    Mesajlar : 431

    Sanırım jailbreak işlemi 1 dakikayı bile almadı çünkü indirdiğim programı çalıştırdıktan sonra sanırım pangu gibi beş dakika falan alır sanıyordum ama daha birkaç dakika geçmeden ekrana bakayım dedim sanki jailbreak daha başlamamış ya da bir sorundan ötürü iptal olmuş diye sağa sola bakarken cydia uygulamasını görüp çalıştırınca şok oldum. Çok hızlı!

    Ayrıca pangu jailbreaktayken indirdiğim tweakları da bu jailbreak aracıyla cydia dan çok hızlı şekilde indirebildim. Çok memnunum ilişkimiz güzel başladı hayırlısı diyoruz
    cafcuf_1987 bunu beğendi.

  7. #37


    Üyelik Tarihi : 13.12.14

    Mesajlar : 1

    Arkadaslar jailbreak yapabilmek icin bilgisayarda internet baglantisi olmasi gerekiyor mu gerekiyorsa telefonun internetini kullanabilirmiyiz?

  8. #38
    snapsprovolone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 10.11.13

    Cihaz : iPhone 5/FU

    Beğeni : 73

    Mesajlar : 431

    Telefonun restart yaparken bilgisayarındaki internet bağlantısı da kopacak o nedenle kablolu ya da wifiili internete ihtiyaç duyacaksın arkadaşım.

  9. #39
    Musty28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik Tarihi : 12.02.14

    Beğeni : 129

    Mesajlar : 485

    Jb için internete gerek olmaması lazım, sonuçta denemesi bedava dene ve gör.

  10. #40


    Üyelik Tarihi : 07.04.14

    Cihaz : iPhone 5S/FU

    Mesajlar : 24

    dosya sistemi hazırlanıyor da kaldı napıcam

Sayfa 4/17 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yasal Bildirim
Sitemizde paylaşım yapan tüm üyeler T.C.K 20.'ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.'cü maddesinin (2).'ci fıkrasına göre kendi konularından kendileri sorumludur. AppleYardim.Org hakkında yapılacak olan hukuksal ve diğer şikayetleri iletişim bölümünden yönetimle iletişime geçilmesi halinde AppleYardim.Org yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve sizlere geri dönüş yapılacaktır.
Sitemizle ilgili merak ettikleriniz ve iletişim için buradan bize mail gönderebilirsiniz.
Bizi Takip Edin